шаш съм вече

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

шаш съм вече

Мнение от DJJonny » 20 Май 2009, 17:23

шаш съм вече помагайте че незнам вече кво да правя...
двигател M10B18 спринцовка
преди месец почна да ми губи антифриз за което се оказа гарнитурата виновник която е смених
при смяната съм сменил гарнитурите и съм направил шлайфане и преглед на главата (не е спукана)
при няколко профилактични прегледа първоначално не се забелязваше проблем но пак продължава да си губи антифриз
сменени са както казах гарнитури маркучите са със нови скоби и съм шлайфал леглата от котлен камък и ги оплътних със силикон за всеки случай няма течове никъде след обстоен преглед на канал
също така и вътре няма теч за тези които ще попитат ;)
отделно днес забелязах конденз в маслото
капачката е в боза и лошото е че и по щеката имаше
помагайте че вече незнам какво да мисля от къде идва проблема и ми писна и ще я засилвам към балканто ако не го открия ;)
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 20 Май 2009, 17:54

еми какво има да откриваш,то е казано ..забози ли маслото или е сипано два различни модела масло или гарнитура на главата...а не си мисли че като си я сменил няма как да не е тя ;) преди 3 дни сглобихме една А6-ца всичко ново по мотора...дет се вика пълен ребилд.....,и грее..сваляне на всичко блок мерен глава мерена бутала вал...все е ок..оказва се че е гарнитурата на главата..щот вече се разбра че има и кофти гарнитури за глава ;)

инак като я форсираш повече на място загрява ли
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 16.12.2008
Кара: e30 & e36

Мнение от driftxtreme » 20 Май 2009, 19:42

преди имах подобен проблем и се оказа че блока ми е пукнат на три места -гнездата на болтовете за главата трябвало е да се почистят преди да се навият болтовете ама маистора не го е направил дано не е от това иначе проблема се реши със шпилки и лепило

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: `90 e30 sedan

Мнение от JelioNikolov » 20 Май 2009, 23:41

и аз ще те посъветвам за блока .... имам 2 такива пукнати до шпилките така си ги и купих, но моите са брутално пукнати до всички шпилки и цилиндри провери там
0888 53 71 53
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 20 Май 2009, 23:57

точно и блока също
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 21 Май 2009, 8:43

driftxtreme написа:преди имах подобен проблем и се оказа че блока ми е пукнат на три места -гнездата на болтовете за главата трябвало е да се почистят преди да се навият болтовете ама маистора не го е направил дано не е от това иначе проблема се реши със шпилки и лепило

:yes: Баш :!:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 21 Май 2009, 13:49

driftxtreme написа:преди имах подобен проблем и се оказа че блока ми е пукнат на три места -гнездата на болтовете за главата трябвало е да се почистят преди да се навият болтовете ама маистора не го е направил дано не е от това иначе проблема се реши със шпилки и лепило
Би ли пояснил как точно става, че аз си имам 2-3 такива блока - искам да си поиграя ;)
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 21 Май 2009, 14:36

след като сглобихте и запалихте колата ,притягахте ли главата после
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 16.12.2008
Кара: e30 & e36

Мнение от driftxtreme » 22 Май 2009, 14:41

[/quote]Би ли пояснил как точно става, че аз си имам 2-3 такива блока - искам да си поиграя ;)[/quote]
направихме шпилки,преди това намазхме гнездата и шпилките с поксипол и ги навихме и държеше докато колата беше при мене.
Сигурно има и някое по добро лепило вече,но тогава нямаше голям избор,преди 3-4 години но в случая свърши работа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 27 Май 2009, 0:23

локтайд или сънфикс за осигуряване на резби вършат по-добра работа от поксипола,а и ги има отдавна на пазара
only rear wheel drive

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook