въпрос за динамото

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Мнение от terziev » 22 Май 2009, 10:37

а като дадеш на контакт лампата за батерията светва ли на таблото ? ако не светва, смения я и виж дали ще има проблем
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 22 Май 2009, 11:34

Най-лесната(и най-правилна) проверка е като вземеш един амперметър(може от старо табло от Мосвич 2140(412) или руски камион до около 30 Ампера максимум) и го свържеш като предварително разкачиш(при изключен акумулатор) кабела(кабелите) от дебелата шпилка на генератора.Единия край на амперметъра се връзва към шпилката,а другия край към кабела(кабелите) дето е бил към шпилката.Изолираш всичко много добре и палиш двигателя.При зареждане трябва да показва около 5-10 Ампера(първоначално може и до 30 да стигне).Тогава значи зарежда.
На моята кола единия колекторен пръстен от кръгъл беше станал триъгълен поради луфт в лагера, не допираше добре до четките и зареждаше слабо.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Мнение от zoomer » 22 Май 2009, 14:58

това че ще си земам нов акомулатор е ясно, просто не искам да имам проблеи след това, както и не искам да ми се надървят заради гаранцията.
Консумацията на изгасен двигател е нещо от рода на 0.01А.
Това за временното ползване на нов акомулатор ще видим как ще стане, че незнам кой ще си даде хубавия акомулатор ей така.

Да обобщя:
Изтощен акомулатор:
С фарове - 13.4
Без фарове - 13.6
Долу горе зареден акомулатор:
Без фарове- 13.9
С фарове - 13.8
това са стойности на ниски обороти (600rpm)

Пак казвам, това което ме притесни е, че при увеличавване на оборотите, напрежението не се променя (или промяната е пренебрежимо малка)
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Май 2009, 9:34

zoomer написа:...това което ме притесни е, че при увеличавване на оборотите, напрежението не се променя (или промяната е пренебрежимо малка)
При много разреден акумулатор промяната на напрежението при промяна на оборотите може да е по-малка заради големия заряден ток към акумулатора.
Тука има доста изписано по темата - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=44500
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 23 Май 2009, 18:13

Брей, Иванчо, откъде я изкопа тая тема, аз я бях забравил :D Препрочетох я с удоволствие и определено мога да кажа, че когато са включени повече консуматори, алтернаторът не дава достатъчно ток (нищо че държи напрежение) и акумулаторът започва леко по леко да се изтощава. Като карам с постоянно пуснати фарове по тия задръствания - окото на акумулатора стои черно. Спрях да ги включвам и чудото се случи - окото започна отново да свети зелено, та чак ме заслепява :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 25 Май 2009, 21:41

:yes: :wave:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook