въпрос за динамото
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
а като дадеш на контакт лампата за батерията светва ли на таблото ? ако не светва, смения я и виж дали ще има проблем
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Най-лесната(и най-правилна) проверка е като вземеш един амперметър(може от старо табло от Мосвич 2140(412) или руски камион до около 30 Ампера максимум) и го свържеш като предварително разкачиш(при изключен акумулатор) кабела(кабелите) от дебелата шпилка на генератора.Единия край на амперметъра се връзва към шпилката,а другия край към кабела(кабелите) дето е бил към шпилката.Изолираш всичко много добре и палиш двигателя.При зареждане трябва да показва около 5-10 Ампера(първоначално може и до 30 да стигне).Тогава значи зарежда.
На моята кола единия колекторен пръстен от кръгъл беше станал триъгълен поради луфт в лагера, не допираше добре до четките и зареждаше слабо.
На моята кола единия колекторен пръстен от кръгъл беше станал триъгълен поради луфт в лагера, не допираше добре до четките и зареждаше слабо.
Megasquirt & Megaview user
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
това че ще си земам нов акомулатор е ясно, просто не искам да имам проблеи след това, както и не искам да ми се надървят заради гаранцията.
Консумацията на изгасен двигател е нещо от рода на 0.01А.
Това за временното ползване на нов акомулатор ще видим как ще стане, че незнам кой ще си даде хубавия акомулатор ей така.
Да обобщя:
Изтощен акомулатор:
С фарове - 13.4
Без фарове - 13.6
Долу горе зареден акомулатор:
Без фарове- 13.9
С фарове - 13.8
това са стойности на ниски обороти (600rpm)
Пак казвам, това което ме притесни е, че при увеличавване на оборотите, напрежението не се променя (или промяната е пренебрежимо малка)
Консумацията на изгасен двигател е нещо от рода на 0.01А.
Това за временното ползване на нов акомулатор ще видим как ще стане, че незнам кой ще си даде хубавия акомулатор ей така.
Да обобщя:
Изтощен акомулатор:
С фарове - 13.4
Без фарове - 13.6
Долу горе зареден акомулатор:
Без фарове- 13.9
С фарове - 13.8
това са стойности на ниски обороти (600rpm)
Пак казвам, това което ме притесни е, че при увеличавване на оборотите, напрежението не се променя (или промяната е пренебрежимо малка)
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
При много разреден акумулатор промяната на напрежението при промяна на оборотите може да е по-малка заради големия заряден ток към акумулатора.zoomer написа:...това което ме притесни е, че при увеличавване на оборотите, напрежението не се променя (или промяната е пренебрежимо малка)
Тука има доста изписано по темата - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=44500
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Брей, Иванчо, откъде я изкопа тая тема, аз я бях забравил
Препрочетох я с удоволствие и определено мога да кажа, че когато са включени повече консуматори, алтернаторът не дава достатъчно ток (нищо че държи напрежение) и акумулаторът започва леко по леко да се изтощава. Като карам с постоянно пуснати фарове по тия задръствания - окото на акумулатора стои черно. Спрях да ги включвам и чудото се случи - окото започна отново да свети зелено, та чак ме заслепява 


It's not who You are, it's who You know...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани