...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Май 2009, 12:06

пу мискинин :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 15 Май 2009, 12:59

Alexbmw написа:аааааа вие просто не сте и давали достатъчно газ преди и затова е издържал :mhihi: аз реших да вида какви са му възможностите на това говедо ама дифа явно не е бил на същото мнение :weed:

пс: слагай другия диф, че искам да ги замериме :D


Небих казал така :mhihi:
То му се е*а майката на Калояново :uups: , както казах доиде му времето. Той даже много издържа :mhihi:
А за замерването заповядай утре на Враждебна да пробваме 16-ките :twisted:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 15 Май 2009, 20:52

аз съм с 18-ка туринг ма може да мръдна да ги мериме (пи*ките) :D :D
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 15 Май 2009, 21:01

[steeN] написа:
GRINGO написа:Колкото по-дълъг е диференцияла толкова повече се натоварва.
Ако искаш да не се чупи си земи някъв по-къс.


не трябва ли да е точно обратното ;) колкото по-дълъг толкова по-малко въртящ момент "минава" през него... колкото е по-къс толкова по-голямо натоварване. все едно да кажеш, че като чупиш скорости чупиш винаги 5та... 1ва или 2ра е тази която се троши.

По-малко въртящ момент имаш на колелата.
Въртящия момент на двигатела не зависи от диференцияла, а именно той чупи диференцияла.
А това за скоростната кутия въобще няма да коментирам защо се чупят първа и втора.
The power is nothing without control.
Изображение

E30 M3 Dreamer
Аватар
Мнения: 1153
Регистриран на: 4.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от bivola » 15 Май 2009, 21:25

И аз бях там , и аз чух гадното тракане :D , важното , е че нема ядове вече :twisted: Колата е изруд много ме кефи :)
Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона :mhihi: :mhihi: :mhihi: И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК :mhihi:
:mhihi:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 15 Май 2009, 23:35

и мене много ме кефи
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Май 2009, 0:27

GRINGO написа:
[steeN] написа:
GRINGO написа:Колкото по-дълъг е диференцияла толкова повече се натоварва.
Ако искаш да не се чупи си земи някъв по-къс.


не трябва ли да е точно обратното ;) колкото по-дълъг толкова по-малко въртящ момент "минава" през него... колкото е по-къс толкова по-голямо натоварване. все едно да кажеш, че като чупиш скорости чупиш винаги 5та... 1ва или 2ра е тази която се троши.

По-малко въртящ момент имаш на колелата.
Въртящия момент на двигатела не зависи от диференцияла, а именно той чупи диференцияла.
А това за скоростната кутия въобще няма да коментирам защо се чупят първа и втора.


мда, но въртящия момент, който "стига" до дифа зависи от скоростната кутия, както и този, който стига до гумите зависи от дифа. така че съм сигурен, че и диф не се чупи на други предавки освен 1ва и 2ра ;)(когато имаш най-много въртящ момент на гумите) но ако има други версии съм готов да ги чуя...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 16 Май 2009, 19:24

Добре явно не разбираш за какво става дума.
Ще ти дам един прост пример да помислиш върху него.
Аз обикновенно като размишлявам върху нещо такова взимам две крайности.
Имаш една кола 1000кс. със сликове която тръгва на първа с пълна газ.
В единия случай е с диф 3:1 , а в другия 1:10.
Според теб какъв ще е резултата в двата случая?
The power is nothing without control.
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 16 Май 2009, 19:29

мен ми се види че 3:1 чупи пръв,но и той натоварва скоростите повече
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook