Носачи от Е36
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Гост
-
За задницата носачите от Е36 компакт пасват , но проблема е че колата става с около 5см. по-широка и това не ми хареса
На някои може и да не им пречи , но аз ползвам джанти от Е34 заради ЕТ-то , което има пряка връзка с големината на спирачните апарати , и ако разширя още малко задницата и трябва да остана без вежди. Поради тази причина (ширината) ползвам оригинални носачи и главини от Е30 като главините са разпробити и на 5х120 (така слагам каквито си искам джанти отзад
) и дискове от Е39 със апарати и дистанционни планки.
За предницата пробвах няколко варианта
Първия е със правени на стругар главини на 5х120 и набити лагери(копие на Е30-ковите но с малко по-голям диаметър за да могат да се разпробият на 5х120) , като можеш да запазиш оригиналния сетъп спирачки и да сложиш само джанти
Втория е със главини от Е36 и втулки между лагера и шенкела , така ползваш всякакъв диск по големина който пасва на Е36 главината и за апарата се прави планка. Разликата е в това че главината от Е36 е с 3мм. по-навън от Е30-ковата. А предимството е че запазваш оригиналното окачване и е най-евтиния вариант.
Третия е описания от Явор , като е най скъпия от трите и за стандартни спирачки спираш до 330мм. мисля (не съм сигурен). Ако се слагат по-големи пак трябва да се прави планка и се обезмисля отчасти наливането на толкова пари по мое мнение.
И ТРИТЕ варианта са пробвани и работят , за сведение на искащите да се заядат за нещо
В момента аз съм на втория вариант (като дисковете и апаратите са от Е36 325) и събирам още частите за третия , като засега са под въпрос само какви апарати ще се ползват (4 или 6 бутални) , а диска ще е 330+ мм.
За съжаление снимки в момента нямам , но ще се пробвам да наснимам , каквото мога и да го постна
ПП Имам едни излишни главини от първия тип , ако някой иска да се вманиачава само с джанти


За предницата пробвах няколко варианта

Първия е със правени на стругар главини на 5х120 и набити лагери(копие на Е30-ковите но с малко по-голям диаметър за да могат да се разпробият на 5х120) , като можеш да запазиш оригиналния сетъп спирачки и да сложиш само джанти

Втория е със главини от Е36 и втулки между лагера и шенкела , така ползваш всякакъв диск по големина който пасва на Е36 главината и за апарата се прави планка. Разликата е в това че главината от Е36 е с 3мм. по-навън от Е30-ковата. А предимството е че запазваш оригиналното окачване и е най-евтиния вариант.
Третия е описания от Явор , като е най скъпия от трите и за стандартни спирачки спираш до 330мм. мисля (не съм сигурен). Ако се слагат по-големи пак трябва да се прави планка и се обезмисля отчасти наливането на толкова пари по мое мнение.
И ТРИТЕ варианта са пробвани и работят , за сведение на искащите да се заядат за нещо

В момента аз съм на втория вариант (като дисковете и апаратите са от Е36 325) и събирам още частите за третия , като засега са под въпрос само какви апарати ще се ползват (4 или 6 бутални) , а диска ще е 330+ мм.
За съжаление снимки в момента нямам , но ще се пробвам да наснимам , каквото мога и да го постна

ПП Имам едни излишни главини от първия тип , ако някой иска да се вманиачава само с джанти

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
според мен няма смисъл от по големи дискове от 315,320мм,че то и ся е близо 17,а на по големите ще трябват 18
ся съм харесал едни 18ки алпина от е46,ако влезат чудесно ще пиша
дори мисля да пробвам компетишън пакета за м3 е46 дали няма да пасне 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани