Ел. схема на ламбда сондата на Е30 316i
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
това ли или неква друга схема ти трябва
нещо неможах да оправим качването на снимката .
Погледни тва можеш ли да я свалиш
http://store.picbg.net/pubpic/DB/D2/709 ... 67dbd2.bmp
нещо неможах да оправим качването на снимката .
Погледни тва можеш ли да я свалиш

http://store.picbg.net/pubpic/DB/D2/709 ... 67dbd2.bmp
Последна промяна 00Cool на 23 Яну 2009, 15:56, променена общо 3 пъти
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Ако те интересуват изводите по цветове на самата ламбда ето тук http://www.lambdasensor.com/main/mcolours1.htm
Megasquirt & Megaview user
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Благодаря ви много!
И от снимката и от статията разбрах много. Не знаех, че се нагрявала до 320 градуса тая гад 




- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
1. Count the number of wires on the original sensor.
2. Check the colour of the wires
a. If the sensor has black, grey, purple or white wires, it will be a Zirconia sensor.
b. If the sensor has one red wire (and or yellow) with the possible exception of some
Japanese vehicles, it will be a Titania sensor.
3. If it is a Titania sensor then check the original thread size of the sensor.
4. If you have any doubt or query, please contact us.
* In some applications fitted with three wire Titania oxygen sensors, the output is 0 to 1 volt.
Искам да ви попитам само допълнително, за този мотор, понеже колата в момента даже не е при мен с какъв сензор сме. Zirconia или Titania? Благодаря пак.
П.П. И все пак някой има ли идея къде мога да намеря ел. схема на тази ламбда за този мотор.


Все си мисля че тряя ги знаеш тия мануали каде са .....
Service Manual (Rus) - E30
E-books E30
Мисля че тук трябва да намериш тва което търсиш ма треее поразроввиш малко
Успех ....
Service Manual (Rus) - E30
E-books E30
Мисля че тук трябва да намериш тва което търсиш ма треее поразроввиш малко
Успех ....

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
00Cool написа:Все си мисля че тряя ги знаеш тия мануали каде са .....
Service Manual (Rus) - E30
E-books E30
Мисля че тук трябва да намериш тва което търсиш ма треее поразроввиш малко
Успех ....
Той Асен ги качва на сървъра тия неща




- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Трябва да е циркониева сондата.Най-добре си вземи с 4 извода.Оригинално двата бели са за отоплението-няма значение на кой ще подадеш пляс,на кой минус.Докато работи двигателя релето което включва отоплението на сондата трябва да е подало 12 волта(на двата бели-отоплението).Сивия и черния отиват към ЕКУ.сивия е маса,а черния е сигнала от ламбдата към ЕКУ.
Не разбрах каква е идеята ти-преправяш ли нещо или ?.За какво ти е схема ?Нямало е ламбда е искаш да я доправяш или ?
Схемата е много проста-има главно реле,реле за бенз. помпа и реле за отоплението на ламбдата.Трите се намират под черна капачка до дебитомера (на М20Б20).Трите релета се командват поотделно по три отделни изводи на ЕКУ.Главното реле подава +12 волта на останалите две и те включват в случая бенз. помпа и отоплението на ламбдата.
Не разбрах каква е идеята ти-преправяш ли нещо или ?.За какво ти е схема ?Нямало е ламбда е искаш да я доправяш или ?
Схемата е много проста-има главно реле,реле за бенз. помпа и реле за отоплението на ламбдата.Трите се намират под черна капачка до дебитомера (на М20Б20).Трите релета се командват поотделно по три отделни изводи на ЕКУ.Главното реле подава +12 волта на останалите две и те включват в случая бенз. помпа и отоплението на ламбдата.
Megasquirt & Megaview user
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
valentino написа:Трябва да е циркониева сондата.Най-добре си вземи с 4 извода.Оригинално двата бели са за отоплението-няма значение на кой ще подадеш пляс,на кой минус.Докато работи двигателя релето което включва отоплението на сондата трябва да е подало 12 волта(на двата бели-отоплението).Сивия и черния отиват към ЕКУ.сивия е маса,а черния е сигнала от ламбдата към ЕКУ.
Не разбрах каква е идеята ти-преправяш ли нещо или ?.За какво ти е схема ?Нямало е ламбда е искаш да я доправяш или ?
Схемата е много проста-има главно реле,реле за бенз. помпа и реле за отоплението на ламбдата.Трите се намират под черна капачка до дебитомера (на М20Б20).Трите релета се командват поотделно по три отделни изводи на ЕКУ.Главното реле подава +12 волта на останалите две и те включват в случая бенз. помпа и отоплението на ламбдата.
И аз не знам още какво точно оравим. На М20Б20 добре, но на М40Б16 къде се намират тези релета?


- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани