Ел. схема на ламбда сондата на Е30 316i

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Ел. схема на ламбда сондата на Е30 316i

Мнение от Иво » 23 Яну 2009, 12:33

12 месец 1989г. Идеи?
Изображение
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 23 Яну 2009, 15:48

това ли или неква друга схема ти трябва

нещо неможах да оправим качването на снимката .
Погледни тва можеш ли да я свалиш :arrow:
http://store.picbg.net/pubpic/DB/D2/709 ... 67dbd2.bmp
Последна промяна 00Cool на 23 Яну 2009, 15:56, променена общо 3 пъти
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 23 Яну 2009, 15:48

Какво точно те интересува? Как да я вържеш ли или за какво са кабелчетата или къде отиват?
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 23 Яну 2009, 22:39

Ако те интересуват изводите по цветове на самата ламбда ето тук http://www.lambdasensor.com/main/mcolours1.htm
Megasquirt & Megaview user

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 24 Яну 2009, 10:58

Благодаря ви много! ;) И от снимката и от статията разбрах много. Не знаех, че се нагрявала до 320 градуса тая гад :D
Изображение
Изображение

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 24 Яну 2009, 11:03

1. Count the number of wires on the original sensor.
2. Check the colour of the wires
a. If the sensor has black, grey, purple or white wires, it will be a Zirconia sensor.
b. If the sensor has one red wire (and or yellow) with the possible exception of some
Japanese vehicles, it will be a Titania sensor.
3. If it is a Titania sensor then check the original thread size of the sensor.
4. If you have any doubt or query, please contact us.

* In some applications fitted with three wire Titania oxygen sensors, the output is 0 to 1 volt.


Искам да ви попитам само допълнително, за този мотор, понеже колата в момента даже не е при мен с какъв сензор сме. Zirconia или Titania? Благодаря пак.

П.П. И все пак някой има ли идея къде мога да намеря ел. схема на тази ламбда за този мотор.
Изображение
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 24 Яну 2009, 16:34

Все си мисля че тряя ги знаеш тия мануали каде са .....
Service Manual (Rus) - E30

E-books E30

Мисля че тук трябва да намериш тва което търсиш ма треее поразроввиш малко

Успех .... ;)
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 24 Яну 2009, 19:03

00Cool написа:Все си мисля че тряя ги знаеш тия мануали каде са .....
Service Manual (Rus) - E30

E-books E30

Мисля че тук трябва да намериш тва което търсиш ма треее поразроввиш малко

Успех .... ;)


Той Асен ги качва на сървъра тия неща ;) Благодаря :)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 25 Яну 2009, 18:55

Трябва да е циркониева сондата.Най-добре си вземи с 4 извода.Оригинално двата бели са за отоплението-няма значение на кой ще подадеш пляс,на кой минус.Докато работи двигателя релето което включва отоплението на сондата трябва да е подало 12 волта(на двата бели-отоплението).Сивия и черния отиват към ЕКУ.сивия е маса,а черния е сигнала от ламбдата към ЕКУ.
Не разбрах каква е идеята ти-преправяш ли нещо или ?.За какво ти е схема ?Нямало е ламбда е искаш да я доправяш или ?
Схемата е много проста-има главно реле,реле за бенз. помпа и реле за отоплението на ламбдата.Трите се намират под черна капачка до дебитомера (на М20Б20).Трите релета се командват поотделно по три отделни изводи на ЕКУ.Главното реле подава +12 волта на останалите две и те включват в случая бенз. помпа и отоплението на ламбдата.
Megasquirt & Megaview user

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 25 Яну 2009, 23:49

valentino написа:Трябва да е циркониева сондата.Най-добре си вземи с 4 извода.Оригинално двата бели са за отоплението-няма значение на кой ще подадеш пляс,на кой минус.Докато работи двигателя релето което включва отоплението на сондата трябва да е подало 12 волта(на двата бели-отоплението).Сивия и черния отиват към ЕКУ.сивия е маса,а черния е сигнала от ламбдата към ЕКУ.
Не разбрах каква е идеята ти-преправяш ли нещо или ?.За какво ти е схема ?Нямало е ламбда е искаш да я доправяш или ?
Схемата е много проста-има главно реле,реле за бенз. помпа и реле за отоплението на ламбдата.Трите се намират под черна капачка до дебитомера (на М20Б20).Трите релета се командват поотделно по три отделни изводи на ЕКУ.Главното реле подава +12 волта на останалите две и те включват в случая бенз. помпа и отоплението на ламбдата.


И аз не знам още какво точно оравим. На М20Б20 добре, но на М40Б16 къде се намират тези релета?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 26 Яну 2009, 0:33

Под кората зад мотора :)

Изображение
:yes:

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 28 Яну 2009, 21:24

porostorm написа:Под кората зад мотора :)

Изображение


:yes: :bchug:
Изображение
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook