двигател 2.5 от е36 в е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- driftxtreme
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 16.12.2008
- Кара: e30 & e36
двигател 2.5 от е36 в е30
имам е36 325и но има забележки по купето,не са кои знае какви,но няма значение.Въпроса ми е лесно ли става монтирането на двигателя,скоростите и дифа на купе от е30,че си намерих едно което ми харесва и мисля по въпроса да се занимавам ли или да си боядисам колата
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Лесно е, за 3 часа и е готов
Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
- driftxtreme
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 16.12.2008
- Кара: e30 & e36
да сега питах един познат за прехвърлянето на мотора ще стане,ама за диференциала не е сигурен дали ще стане на купето от е30
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Варянта е да отидеш в сервиз да оставиш 1000-2000 лева и да си земеш е30-ката с 2.5
Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
То така или иначе няма да го прехвърля той, така че удоволвстието... си е същото май
Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
важното е да знаеш че при слагането на двигателя има две положения:нормално и тип БМВПАВАР-БГ.
Специфичното при втория тип е че става доста бързо,мотора седи леко наклонен на десно,но това повдига мощноста и доста височко за да може центъра на тежеста да е както требе.Все пак не е необходимо спускайки Шипка да караш с газ по надолнището,по-бавно,никой не те гони и с повечко икономия
Специфичното при втория тип е че става доста бързо,мотора седи леко наклонен на десно,но това повдига мощноста и доста височко за да може центъра на тежеста да е както требе.Все пак не е необходимо спускайки Шипка да караш с газ по надолнището,по-бавно,никой не те гони и с повечко икономия

Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани