принцип на работа на .....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Късно виждам брат,вече си си помогнал сам
!
И аз бях зациклил на тази тема,занимавайки се с дигането на стъклата от алармата!
Поначало имах 99% процента предчувствие ,че защитата е в мотора,ама нали знаеш като не го виждаш и те гризе съвестта.Не ми се разглобява и си викам А БЕ ТОВА Е БМВ,КВО КАТО Е Е-12,трябва да е изпипано...Ама не ме свъртя,намерих едно каталясано и го отворих.
Вътре последователно на едната четка,вързана една малка джитка(като кондензатор),порнах я и вътре кво:БИМЕТАЛНА ПЛАСТИНКА!

И аз бях зациклил на тази тема,занимавайки се с дигането на стъклата от алармата!
Поначало имах 99% процента предчувствие ,че защитата е в мотора,ама нали знаеш като не го виждаш и те гризе съвестта.Не ми се разглобява и си викам А БЕ ТОВА Е БМВ,КВО КАТО Е Е-12,трябва да е изпипано...Ама не ме свъртя,намерих едно каталясано и го отворих.
Вътре последователно на едната четка,вързана една малка джитка(като кондензатор),порнах я и вътре кво:БИМЕТАЛНА ПЛАСТИНКА!
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
така е
аз се доверих главно на схеми от 4 източника
нямах каталясало да го порна
мерси все пак
нямах каталясало да го порна


мерси все пак

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани