термостат

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 15 Яну 2009, 15:39

Точно така, затова ако не сте сигурни в работата на капачката обезвъздушавайте без нея.

А може и да си купуте нова, аз си взех на МотоРад даже пишеше BMW на нея 10-15 лв мисля че беше с двойнодействащ клапан.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 15 Яну 2009, 15:52

И аз наскоро смених термостата, излъгах се и сложих френски VERNET, та имам едно питане колата като работи на място си дига нормални градуси, като се кара също. Обаче парното не ми духа топло, а само хладък въздух, а е достигнала 80с

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 15 Яну 2009, 15:57

JoRkAtA_pld написа:И аз наскоро смених термостата, излъгах се и сложих френски VERNET, та имам едно питане колата като работи на място си дига нормални градуси, като се кара също. Обаче парното не ми духа топло, а само хладък въздух, а е достигнала 80с
Може да е от клапана на парното според мен :roll:
DJJonny написа:Защо нямам парно и процедура по смяната на клапана на парното

Време за работа - близо 1час при наличност на материалите

Необходими материали:
- инструменти
- ножовка
- топлоустойчив маркуч ф19 (отвътре) - 20см. колкото може по-тънък но да издържа поне до 100 градуса.
- 2 скоби ф18-23

Необходими средства - около 2лв. за материалите.

Процедура:
1. Зареждате се с малко нерви и време защото мястото за работа е доста ограничена и се иска да си доста гъвкав в малко пространства (не се препоръчва за каустрофобици ;) )
2. Пускате си нещо успокоително в колата :)
3. Освобождавате маркучите (поз. 1) от страната на двигателя.
4. Махате кората под волана.
5. Освобождавате от скобата отпред продължението на кората от скоростния лост.
6. Махате дифузора за краката. Отвивате болта отпред и откачате отгоре.
7. Махате жицата на клапана
8. Отвивате болтовете на клапана където се свързва с радиатора. (поз. 3) клуч No: 8 (вземете си някакво легенче че изтича малко вода)
9. Измъквате клапана
10. Режете преди и след клапана с ножовка (максимално близо до клапана за да може да направим мост чрез маркуча) поз. 2 и 3
11. Слагате маркуч с размера на мястото на отрязаното парче клапан.
12. Стягате маркуча със скобите.
13. Монтирате по обратния ред :) Запомнете кой маркуч е изход и кой вход. На който одрязахме клапана е входния.
14. Пиете една бира и се радвате на парно.

След като разглобих клапана се оказа че причината за липсата на парно не е в това не че клапана неработи а че е 1 водата преминава през цедка за твърди частици която беше затлачена от какви ли не боклуци котлен камък и няква кафява шитня... 2 дупката на клапана е точно 2мм е какво парно да има през 2мм отвор за водата.

Процедурата може да мине и без рязане но трябва да се пригоди капаче за мястото на клапана.
Клапана е занитен за тръбичката. Режат се нитовете маха се гумената мембрана и мерите размера на капачето което ще запуши дупката. Уплътнявате и хващате с болтчета и монтирате.

P.S. Препоръчвам след като се свали кпапана и отстраните ел. магнита просто да намерите капаче със същия размер на мястото на ел. магнита вместо да го режите и слагате маркуч.


Изображение


Това можеш да го направиш като временно решение, тъй като така ще имаш постоянно парно, което духа топло :confused:
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 15 Яну 2009, 16:02

Ще пробвам, защото аз ползвам колата сутрин към 7:00 и си е студ вътре. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 20 Яну 2009, 0:07

Бе така кат гледам.... слагаите ладови термостати и всичко ще е ок
Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 20 Яну 2009, 0:09

маняците,така ги правят м10ките :weed:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 20 Яну 2009, 0:11

Маняшката сила, лада повер.
едно жокерче, зимайте по 1 кащон ладови че на 25 има няма ... 1 да работи.
Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook