Ами и аз да се похваля с мойто мом4е
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Честито. Опитай с обезвъздушаване и се моли да е това. Пробвай да почетеш малко из форума, между хилядите простотии има и доста отговори на въпроси, които ще имаш. Не се мъчи да тръгваш по МАЙСТОРИ, че с тая е30-ка, на тая възраст........
ще изучиш на някой майстор децата
. Относно боята, съмнявам се, че Делян и Павката са хората за теб ( и двамата са много добри бояджии, знам го от личен опит, но не знам на каква цена ще е офертата сега и дали ще се хванат ). Това сивото от подписа ( да отбележим, че е металик ако не забелязвате
) е боядисвано срещу сервиза на БМВ дето му викате 5-ти километър, забравих как се казваше бояджията срещу 50 лева и като махнем моите аматьорски пропуски изглежда добре.



- И аз обичам на колата всичко да си е СТОК, криви и ръждиви никелирани брони, 4ст скорости, яко М10 с туба масло в багажника, и окачване тип ОФРОУД




- bavarcheto.su11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Густо майна филибето на типето путки фраж
- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
ако някой може и иска да ми помогне много ще има да 4ерпя
Относно моя проблем с охладителната система:
установих,4е термостата ми не става купих си нов и като го сложих колата продължи да загрява и да хвърля антифриза.
помислинх си 4е не отваря и той.Процедирах така(стария термостат му искривих малко джаджата която отваря като вдигне градус с около милиметър )сега така колата не загрява ама не вдига и достатъ4но градуси и тва на мен не ми харесва.
Този новия термустат койо го купих го сложих във вода,сложих и термометър и го проверих вси4ко му е наред(няколко пъти го пробвах и отваря на то4ните градуси всеки път)
зна4и какво установих:всеки път,когато разменя термостатите и сложя новия винаги когато барна марку4а пот него е студен(зна4и тва е марку4а за големия кръг и когато загрее колата термото отваря и пуска вода нататък)оба4е там винаги е студено и когатпо в това положеие колата е загряла а отдолу маркуча е студен аз го откачам исти4а студена вода от там.
малко след това можеби секунда или две термустата веднага отразява топлата вода от към главата и веднага пуска на долу вряла вода,а това трябва да го прави при затворена вирига мисля.
И кво да правя не знам.
Сега пак съм сложил стария преработен термо и не знам какво да измисля
Надявам се 4е съм обяснил за какво става въпрос и да не съм писъл някоя глупост ама ако има колеги които моят да ми помогнат:
Относно моя проблем с охладителната система:
установих,4е термостата ми не става купих си нов и като го сложих колата продължи да загрява и да хвърля антифриза.
помислинх си 4е не отваря и той.Процедирах така(стария термостат му искривих малко джаджата която отваря като вдигне градус с около милиметър )сега така колата не загрява ама не вдига и достатъ4но градуси и тва на мен не ми харесва.
Този новия термустат койо го купих го сложих във вода,сложих и термометър и го проверих вси4ко му е наред(няколко пъти го пробвах и отваря на то4ните градуси всеки път)
зна4и какво установих:всеки път,когато разменя термостатите и сложя новия винаги когато барна марку4а пот него е студен(зна4и тва е марку4а за големия кръг и когато загрее колата термото отваря и пуска вода нататък)оба4е там винаги е студено и когатпо в това положеие колата е загряла а отдолу маркуча е студен аз го откачам исти4а студена вода от там.
малко след това можеби секунда или две термустата веднага отразява топлата вода от към главата и веднага пуска на долу вряла вода,а това трябва да го прави при затворена вирига мисля.
И кво да правя не знам.
Сега пак съм сложил стария преработен термо и не знам какво да измисля
Надявам се 4е съм обяснил за какво става въпрос и да не съм писъл някоя глупост ама ако има колеги които моят да ми помогнат:

- bavarcheto.su11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Густо майна филибето на типето путки фраж
имах същия проблем с М10 купувах термостати до припадак
даже още ги паза в мазето чисто нови но уви не отварят ж тенжерата с вряла вода отварят на градуса но уви на колата нещят, какво направих колкото и да е смешно на всеки който сам го казал отидох до моргата за москвич и вземах оригинален термостат за москвич за 4 лв
малко преправяне и пасна, наливам теяноста и какво се получава термостата веднага отваря и системата заработва като нова
може и аз глупости да говоря но стана и така карах доста време та дори и радиатора ми беше от мусквич, ако нещо се затрудняваш пиши едно ЛС и ако трябва и снимки ще ти пратя
успех






34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани