.!.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

.!.

Мнение от porostorm » 22 Дек 2008, 0:05

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:13, променена общо 2 пъти
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 22 Дек 2008, 1:07

Да не би някаде да не дава хубав контакт между буксата и компа .. да сте го изцапали нещо..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 22 Дек 2008, 1:28

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:14, променена общо 1 път
:yes:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 22 Дек 2008, 9:29

Тоз въпросен кабел е един кафяво жълт
Този трябва да е от компа за двата инжектора ма по него си идва минус май (не юни) за управление, иначе плюса е по другия от главното реле което дава на релето на помпата, а ако тя работи то и релето си работи.
    ПП Така е при М20, но мисля, че през онези години всички инсталации са с еднакви цветове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 22 Дек 2008, 10:40

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:15, променена общо 1 път
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Дек 2008, 10:43

ебати одисеята с тая кола :weed:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 22 Дек 2008, 10:51

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:15, променена общо 1 път
:yes:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 22 Дек 2008, 11:07

Е тъй де то и М20 има с три релета. Ако говорим за един и същ кабел то няма как с два плюса да цъкат дюзите :shock: :shock: :shock: . Предполагам знаеш, че на БМВ всички маси (-) са кафеви, а тези през ключове, компове и други в комбинация с друг цвят. Ако на плюса му се е случило нещо и е получил маса би трябвало тогава на твоя кабел като подадеш плюс да работят, но са постоянно отворени дюзите най вероятно и се давят цилиндрите, и за това не работят както трябва.
    Само гадая никога не съм имал е30 :mhihi: , а ми е мечта :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 22 Дек 2008, 12:02

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:16, променена общо 1 път
:yes:

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 22 Дек 2008, 14:52

porostorm написа:Прегледах инсталацията... тоя кафяво-жълт кабела от кома отива директно в буксата на рейката с дюзите. До там ходи и още един, сиво-бял. Тая букса е с 3 кабела, 3-тият е дебел червено бял, който ходи в релето на компа.

Никъде не виждам проблемен кабел, стопен или друго...

Пак да питам, щом този кафяво жълт кабел идващ от компа е масов, защо като му вържа плюс колата пали?

Нещо по-конкретно къде да търся проблема освен в преебан комп най-вероятно?


А що не си решиш проблема като пробваш с друг комп поне? Ще знаещ дали е от него или не..
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 22 Дек 2008, 15:54

По дебелия червено-бял идва постоянен плюс от релето, а по кафяво-жълтия управляващ минус от компа. Мериш и ако на червено-белия се е появил минус от някъде........търсиш къде е това някъде. Малко странна ми се вижда тая работа ма...........
    НЕ МОЖЕ С ДВА ПЛЮСА ДА РАБОТЯТ ИНЖЕКТОРИТЕ ако не бъркаш нещо с обясненията
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 22 Дек 2008, 23:55

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:18, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Дек 2008, 0:10

ей тоя софтуер ще ни затрие някой ден :lol:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Мнение от ///ivanE30 » 23 Дек 2008, 0:12

ами освен да почерпиш по случая ??? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
bedrock city racing

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook