Странен проблем с паленето
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Странен проблем с паленето
Здравейте, колеги.Преди да ме оплюете, че има много теми по въпроса да обясня, че нямам проблеми с паленето като е студена, а точно обратното- когато вече е палена през деня или е топла.Примерно не съм я палил от ден-два и пали от четвърт, а след няколко часа като реша да запаля и се почват мъките...пали доста трудно(с бая въртене) и оборотите не се вдигат веднага на 800-1000, а тръгват от 0 и постепенно се вдигат, все едно почват цилиндрите да работят един по един.
От седмица е така
Гледах свещи, маркучи за вакуум и т.н.няма течове или други явни признаци за проблем, а и не намерих във форума тема с подобен проблем(освен при дизелите, ама аз съм с бензинка).
Утре ще я карам на диагностика,ама хвърлете един боб и за мен или ако някой е имал подобен проблем да сподели


Утре ще я карам на диагностика,ама хвърлете един боб и за мен или ако някой е имал подобен проблем да сподели

При мене има подобно явление. Когато е студена и я запаля всичко точно. Когато съм я карал и я загася, за 10-15 минути и запаля, започва да работи неравномерно каточели на 2 цилиндъра, след малко 3 и после изчиства и все едно нищо не е било.
Аз съм с м42б18 и имам няколко съмнения от какво може да е, стъпково моторче, дебитомер, кабели за свещи/лепени са с изолирбанд/... но да чуем какво ще кажат специалистите.
Аз съм с м42б18 и имам няколко съмнения от какво може да е, стъпково моторче, дебитомер, кабели за свещи/лепени са с изолирбанд/... но да чуем какво ще кажат специалистите.

- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
при мен е същата работа с предния мотор го нямах тоя дефект ама след смяна на свещи и тест при елкон-а си е ок
аз и към дюзите съм се насочил, да не би да пикаят... и така като е топла да се дави... като е студена не и е проблем повечето гориво, не знамBrani написа:при мен кабелите уж са здрави и не ми играят оборотите,нито прекъсва като я запаля,което ме насочва че проблема не е там...евентуално датчика на коляновия вал дали може да прави такива проблеми при положение че пали от раз сутрин


- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
И аз го имах тоя проблем и след като смених бензиновата помпа (спря да работи) и почистих стъпковото моторче колата почна да пали и студена и топла
дано да съм помогнал
дано да съм помогнал
а как почисти стъпковото моторче, аз днес хо чистих с WD40 и резултата е плачевенMyxa-TePoPuCT написа:И аз го имах тоя проблем и след като смених бензиновата помпа (спря да работи) и почистих стъпковото моторче колата почна да пали и студена и топла
дано да съм помогнал



- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Чистих го с един спрей на вюрт за обезмасляване. Нарисуван е един спирачен диск на спрея. Доста чернилка излезна, но взе да пали от 1-вия път
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани