Губя водата в радиатора?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1957
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: ВТ
Пол: Мъж
Кара: E30 Е38
Детайли за колата: Не бие много на очи

Мнение от Transportera » 21 Ное 2008, 3:20

Колеги,да знаете как се казват тези прахчета кадето се сипват в радиатора и ако има някаде шупла да я запушват :roll:
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 21 Ное 2008, 10:11

Не ти пропоръчвам да се занимаваш с тея прахчета :!: ......иначе ги има по бензиностанциите
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 21 Ное 2008, 10:23

Един път тук в УСА си спуках сам радиатора съвсем малко и ползвах такова прахче и спря теча перфектно. В бг ми се наложи да си карам чисто новия радиатор на някакъв страшно добър "майстор" да ми прави теч който беше съвсем малак...е след това ми се плачеше като си видях радиатора на какво прилича :(
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 21 Ное 2008, 21:52

rado_rf написа:Може да ти е цъфнала гарнитурка на кратунката (по-добрия вариант) или пък самата кратунка. Просто вкарва антифриза в цилиндрите и от там излиза през ауспуха под формата на пара. Сваляй овреме докато маслото не е станало на боза.

Уфф, ама и аз съм един. Как оглеждаш колата за течове? При спрял двигател или при работещ? Най-добре направи проверката при работещ двигател - форсирай и оглеждай маркучи, помпи да не сълзи отнякъде и оттам да ти губи течност. А, мокрото в ауспуха може да е просто конденз.
:nono: а не вкарва ли компресията във водата и да надува маркучите (не да заминава антифриза?) не се зяаждам просто казвам какви са симптомите за главата най-лесно е да свали свещите и ако 1 или повече имат бяло по електрода значи е наистина глава!! :idea:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook