Лагер за скоростна кутия?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.12.2007

Лагер за скоростна кутия?

Мнение от weekend warrior » 17 Ное 2008, 20:33

Здравейте колеги!
Имам скоростна кутия Getrag за двигател М 20 с обратни скорости. Кутията отзад е с един тампон, има привод за километраж и щампи за година на производство: 80-81 г. затова си мисля, че е била от Е 21. Срещам непреодолими засега трудности в намирането на лагер за първичния вал. Той е двуредов: отпред съчми, отзад ролки с размери 62х30х23,8 мм. Поръчах такъв, но дойде с полвин вътрешна черупка, т.е. ролките биха лагерували директно в/у вала. От външната страна на лагера има ограничителен пръстен(борд) за фиксиране в леглото си. Най-близък до него този от кутия 245/2/4: 62х30х24.
Моля, ако някой знае за какво става въпрос да помогне в избора на този лагер, за да не направя отново грешна поръчка (Ако информацията е недостатъчна, мога да я допълня). Благодаря предварително!
only the good die young

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 17 Ное 2008, 21:15

здравей колега,аз имам същата скоросна кутия тя е от ALPINA C1 E21 и съм я отварял по същата причина.трябва да си купиш първичния вал(опашката която стърчи от скоростите към съединитела )който върви комплект със лагера ,защото е един вид вътрешна черупка на лагера ,но от къде ще го намериш незнам ,поразпитай . иначе е удоволствие като я експлоатираш, малко е търсене отначало но ще свикнеш успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 17 Ное 2008, 21:24

помежду другото ако ти е здрав първичния вал(няма наранявания по него)пробваи лагер от 5 скоросна кутия от 1.6 или 1.8 за е21ца като имаш предвид че броя на зъбите не става само лагера, като и тези кутии имат раязлика, не всички са със двуредов лагер.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Ное 2008, 21:39

бих казал:обречена кауза
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 17 Ное 2008, 22:01

колега не се отчаивай няма невъзможни неща.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.12.2007

относно проблема

Мнение от weekend warrior » 18 Ное 2008, 23:59

Вече имам лагер с полвинеста черупка (110 лв :mhihi: ) и идея за това как да го използвам. Останалите размери са 1/1. Мисля, че ще стане. Благодаря! ;)
only the good die young

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 19 Ное 2008, 13:36

Защо толкова зор, каква е тая кутия с обратни скорости ?

Така ли

R 2 4

1 3 5

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 19 Ное 2008, 16:26

:yes: ( за подребата на скоростите) И при е21 има странности :mhihi: и 5-та е с предавателно число 1, и ако си с къс диф става чудо.....за дясната ръка де :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 19 Ное 2008, 16:40

Юзър написа:бих казал:обречена кауза

:mhihi: Юз ти не си реалист ти си песимист :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 19 Ное 2008, 19:13

колега ако ползваш колата за дрифт няма смисъл да слагаш тия скорости ,ако е всекидневна става, а със къс диф. от първа няма смисъл ,разликата се усеща след 3 та (като се ползват на стандартен мотор) а на сток разликата ще е по голяма.или просто казано си трябват бая обороти на мотора за да има смисъл от използването им.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook