масло за е30 325 90г.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 22 Окт 2008, 14:49

начи ше свети докато проимаш или ако споделиш някое магазинче тайно :mhihi:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 22 Окт 2008, 21:51

bigmurzi написа:
petrashkov написа:долей колкото трябва на пръ4ката и махни плуса на акумулатора за 10-15мин
после запали и трябва да се е оправило


Маслото си е 6, м/у мин. и макс. на пръчката, откачих акумолатора за час и пак свети .. :roll:


Ако нивото на маслото ти е над средата и пак свети...паркирай колата някъде так че колата да е наклонена на ляво...примерно на тротоар качи само десните гуми и ше изгасне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 22 Окт 2008, 23:02

и аз така гася олио-то :mhihi: клемата не помага ;)
Изображение
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 22 Окт 2008, 23:31

май така стана .. ей за т'ва обичам да паркирам по центъра :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: sofia

Мнение от fireball01 » 26 Окт 2008, 13:00

аз карам с репсол от 3 години и съм доволен ... :D :D :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 28 Окт 2008, 8:33

Дилян Пенчев написа:Ако караш яко - Motul 300V серията - двойно естерно масло напрао лудница! Вискозитети какъвто ти е на душата - 15В50; 20В60; 5В50 :idea:

Аз съм слагал на моята каручка всякакви масла и смея да твърдя че това е маслото с главна буква, дори и при зверски температури на си губи качествата и най-важното е че е двойно естерно ;)

Ако цената ти е по силите скачай - няма да съжаляваш!

Около 30-40 лв на литър :idea:



Би ли обяснил (ако не е твърде нахално от моя страна) как точно разбираш кое масло е добро и кое не става? как решаваш от кое си доволен и от кое не? как разбираш кое маже добре и кое не маже? и как си запазва или не си запазва свойствата при високи температури ?

щото единствения начин, който аз знам за проверка е след едни 10 000км (примерно) да се отвори мотора и да се даде на измерване за износването... ама някак си ми е трудно да вярвам че след всяка смяна на масло си отваряте моторите, та... как определяте кое става и кое не ?

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 28 Окт 2008, 9:42

DEFLEPPARD написа:
Дилян Пенчев написа:Ако караш яко - Motul 300V серията - двойно естерно масло напрао лудница! Вискозитети какъвто ти е на душата - 15В50; 20В60; 5В50 :idea:

Аз съм слагал на моята каручка всякакви масла и смея да твърдя че това е маслото с главна буква, дори и при зверски температури на си губи качествата и най-важното е че е двойно естерно ;)

Ако цената ти е по силите скачай - няма да съжаляваш!

Около 30-40 лв на литър :idea:



Би ли обяснил (ако не е твърде нахално от моя страна) как точно разбираш кое масло е добро и кое не става? как решаваш от кое си доволен и от кое не? как разбираш кое маже добре и кое не маже? и как си запазва или не си запазва свойствата при високи температури ?

щото единствения начин, който аз знам за проверка е след едни 10 000км (примерно) да се отвори мотора и да се даде на измерване за износването... ама някак си ми е трудно да вярвам че след всяка смяна на масло си отваряте моторите, та... как определяте кое става и кое не ?

Ами помисли вместо да се заяждаш колега много фактори са: как работи колата,тропа ли ,по шумен ли е мотора,загрява ли повече кога гасне лампата за маслото вътре,харчи ли (много или малко)И при кви градуси става на вода!!!И най-важното е при смяната какво и колко точиш!!А и маслата си имат класификаций ама кой да гледа и да знае!!Успехи на всички
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 02 Ное 2008, 0:43

.
Последна промяна Александър Георгиев на 15 Фев 2011, 1:11, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от tino320 » 02 Ное 2008, 17:12

Преди полвин 4ас сипах такова, ма още е рано за мнения. Трябва да е по добро от 6100, единственото което ме притеснява е вискозитета, дано да не го подхарчва повече от обикновено. :mhihi:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook