скоростомер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
скоростомер
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
здравейте,имам проблем! от 3 год.не ми работи скоростомера,всички други уреди по таблото работят.казаха ми да сменя датчика на деференц.,е чисто нов от магазина сложих и не е от него.пробвах 2 табла същата работа! помощ. предварително ви благодаря. 


- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
момчета разглобил съм таблото така че от vdo не знам дали ще могат да го съберат. ходих на еладжия и всичко е
по кабели те,но проблема май е в скоростомера. не отива ток до него,а не виждам нищо по платки те
ще се пръсна по шевовете. вече не знам кво да правя,ще взема да го запаля това бмв на площада и да го гледам как гори.че поне из весници те да ме пишат. 



- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
проблема не е в таблото а както ти казаха колегите легни отдолу и виж да двете кабелчета на буксата към датчика на диффа не са прекъснати някъде,обикновено се късат до самата букса,провери и кажи тогава?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
100% е скъсан кабела на буксата която влиза в дифа
Кабелите се окисляват с времето и от огъването което се получава в един момент се разпадат.
Режи до здраво снаждай и си готов

Кабелите се окисляват с времето и от огъването което се получава в един момент се разпадат.
Режи до здраво снаждай и си готов


съжелявам момчета но не е проблема в кабелите,буксата,датчика проблема е в скоростомера.пораспитах при един теливизионен техник най добрия в градъ,който поглежда и табла на коли и човека ми каза че е изгоряла интегрална схема.било проблем при скоростомери те на бмв.и само нов скоростомер,но новия като попитах в магазина ми стана лошо цената му е 821лв.честито за мен но ще карам така,или ще го продам.защото много ме дразни.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
чекай малко сега
... пишеш че си сменил 2 табла и пак не работи... и на тях ли е изгоряла схемата
...
принципно си се обърнал към точния човек за поправка, щото автомонтьорите не се занимават с това
имам същия проблем, имам и човек който прави същото, знам че имам студена спойка / а знам щото 1.смених датчика на дифа без резултат и 2.като го напече слънцето таблото имам километраж
/ и скоро ще го оправя туй нещо...
ако не - табло , тъкмо ще стана на около 200к
...


принципно си се обърнал към точния човек за поправка, щото автомонтьорите не се занимават с това

имам същия проблем, имам и човек който прави същото, знам че имам студена спойка / а знам щото 1.смених датчика на дифа без резултат и 2.като го напече слънцето таблото имам километраж


ако не - табло , тъкмо ще стана на около 200к

Колега недей да прибягваш до толкова драстични мерки, тебло ще се намери втора употреба работещо, разгледай раздела продава или звънни на Явор. В първия пост каза, че си сменил две табла и при тях пак не е работил, погледни си тогава конекторите към таблото, може там да е проблема - я нагорели контакти, я прекълчен и прекъснал кабел. Изчисти ги хубаво, пръсни ги с контактен спрей и пробвай да ги поразмърдаш преди да поставиш таблото. Малко ще е трудна тая каскада в движение, но винаги можеш да вдигнеш едно задно колело във въздуха, вклюваш на първа и действаш (а може и двете да трябва да ги вдигнеш
).
Не се ядосвай само, знам какво е колата ти да ти къса нервите. Пробвай и това което ти написах ако ти се занимава. Може и да бъркам, не съм много в час със Е30-ките, някой колега да ме поправи ако говоря глупости

Не се ядосвай само, знам какво е колата ти да ти къса нервите. Пробвай и това което ти написах ако ти се занимава. Може и да бъркам, не съм много в час със Е30-ките, някой колега да ме поправи ако говоря глупости

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани