Въпросче за радиатор от М40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Въпросче за радиатор от М40
Изпадна ми един читав воден радиатор за М40 и реших да го нахакам на М10ката
. Та преправих захващането и тръбите сичко заспа, но тръба номер 4 от снимката на радиатора от М40(а и на м50 изглежда по същия начин) при М10 няма къде да ходи, та я запуших
Налях вода, ма почна да тече от едно нещо като клапан, но изглежда като палче синьо на цвят, намиращо се точно под пробката за източване на водата най-долу от ляво. На тази снимка не се вижда въпросната джада, но се намира точно над числото 5
Та въпроса ми е дали заради това, че съм запушил тъбичката номер 4, това палче под пробката тече, или е заради нещо друго 




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Трябва да се види на место
Аз поне така не мога да си представя нищо





Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

...
Не мога да съм сигурен защо се получава при тебе, но по принцип от там започва да тече когато системата не е херметизирана.
Конкретният пример, който имам е че като си отвия капачето за обезвъздушаване (отгоре вляво), започва да тече от там, откъдето ти казваш, а като се затвори плътно - спира...
Конкретният пример, който имам е че като си отвия капачето за обезвъздушаване (отгоре вляво), започва да тече от там, откъдето ти казваш, а като се затвори плътно - спира...
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: ...
И аз така си го представях, но вече пробвах втори радиаторBlackmag написа:Не мога да съм сигурен защо се получава при тебе, но по принцип от там започва да тече когато системата не е херметизирана.
Конкретният пример, който имам е че като си отвия капачето за обезвъздушаване (отгоре вляво), започва да тече от там, откъдето ти казваш, а като се затвори плътно - спира...



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
ре
пробваи да смениш гумичката на синята капачка и при мен беше така ама мотора ми е м40 така че.... от опит глава не боли все пак 

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: ре
Ми ще я сменя, нали гумичката на тапата за източване имаш в предвидjorofaceoff написа:пробваи да смениш гумичката на синята капачка и при мен беше така ама мотора ми е м40 така че.... от опит глава не боли все пак


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани