Air Flap Control как работи
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Air Flap Control как работи
Мисля, че имам проблем с клапите/щорите между радиатора и бъбреците.
Доколкото знам трябва с електромагнитен клапан да бъдат затворени докато е студен двигателя. Като се загрее този клапан трябва да отпуска и клапите да се движат от влизащия въздух при движение на колата или да се повдигат по някакъв начин когато колата е спряла.
При мен клапите си висият свободно във всяко положение. Като резултат колата загрява много бавно. Доколкото мога да видя, нямя и какво да ги повдига освен от входяэия въздух
Проблема ми дойде след като ги смениха в Камор. Това а и други техни изцепки ми пречат да ида там да се консултирам.
Имате ли идея как точно трябва да работят тези клапи и къде да търся проблема
Доколкото знам трябва с електромагнитен клапан да бъдат затворени докато е студен двигателя. Като се загрее този клапан трябва да отпуска и клапите да се движат от влизащия въздух при движение на колата или да се повдигат по някакъв начин когато колата е спряла.
При мен клапите си висият свободно във всяко положение. Като резултат колата загрява много бавно. Доколкото мога да видя, нямя и какво да ги повдига освен от входяэия въздух
Проблема ми дойде след като ги смениха в Камор. Това а и други техни изцепки ми пречат да ида там да се консултирам.
Имате ли идея как точно трябва да работят тези клапи и къде да търся проблема
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Доколкото съм виждал
тези клапи работят с вакуумен
регулатор на обща рейка за отваряне
и затвяряне.
Имат и някакъв температурен
датчик, който ги контролира, когато
двигателя достигне определена
температура...
Огледай цялостната система, търси
несвързани части, маркучи или кабели.
Общо взето това е което знам за тях,
не е много, но се надявам да съм бил
полезен!
тези клапи работят с вакуумен
регулатор на обща рейка за отваряне
и затвяряне.
Имат и някакъв температурен
датчик, който ги контролира, когато
двигателя достигне определена
температура...
Огледай цялостната система, търси
несвързани части, маркучи или кабели.
Общо взето това е което знам за тях,
не е много, но се надявам да съм бил
полезен!
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
г щом са на обща ос виж да няма механично нещо да ги е запънало. другото ,което се сещам е ,че майстора ми все ме съветва да ги подсещам на автомивка да не ги силат с пароструйката,че нещо се преебавали. виж да не се откачило нещо по оста от силна струя и да е запънало на отворено положение....
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
До колкото знам системата е на вакуум.Би трябвало да има вакуум резервоар,
клапан за вакуума,който се контролира от ЕКУ-то,и вакуумна клапа с метална ос,
която е свързана с клапите.
Вероятните проблеми може да са с електромагнитния клапан за вакуум,
на който лесно може да се премери дали има входящо напрежение.
Друг проблем може да е скъсано платно на вакуумната клапа.Може и
някой варкуч за вакуум да е излязъл.Общо взето системата не е сложна
и би трябвало лесно да се открие проблема.
клапан за вакуума,който се контролира от ЕКУ-то,и вакуумна клапа с метална ос,
която е свързана с клапите.
Вероятните проблеми може да са с електромагнитния клапан за вакуум,
на който лесно може да се премери дали има входящо напрежение.
Друг проблем може да е скъсано платно на вакуумната клапа.Може и
някой варкуч за вакуум да е излязъл.Общо взето системата не е сложна
и би трябвало лесно да се открие проблема.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Не ще да е с вакуми. Така било в старите модели. Това което се вижда е един електромагнитен клапан който ги държи затворени, който трябва да отключва при определена температура на водата/маслото. Не е ясно обаче кое ще повдигне тези клапи, когато например през лятото съм в задръстване и двигателя загрява.
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Langata написа:винаги съм се чудел на кой модели се слага тази клапа? защото на моята няма (няма и удари) а съм гледал и на още две 535д че няма.Някой ако знае да каже да не отварям нова тема.
Странно, моята Х5-ца е произведена февруари 2008 и няма такова нещо а в актуалния каталог е показано че го има
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Моля не разваляйте темата. Наистина се оказва че малко хора знаят как работи това на е60
Но за да задоволя интересе ви - доколкото знам - всички Е60 имат такова. Може би и 6-ците (за това не съм 100% сигурен но съм виждал такива). На Х5 и Х6 има нещо което се нарича Active Air Flap Control - това е допълнителна екстра и доколкото разбирам е усъвършенстван вариант на това при мен
Все пак, трябва да научим как работи по-простата версия. Моля за коментар на хората които знаят!
Но за да задоволя интересе ви - доколкото знам - всички Е60 имат такова. Може би и 6-ците (за това не съм 100% сигурен но съм виждал такива). На Х5 и Х6 има нещо което се нарича Active Air Flap Control - това е допълнителна екстра и доколкото разбирам е усъвършенстван вариант на това при мен
Все пак, трябва да научим как работи по-простата версия. Моля за коментар на хората които знаят!
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Ето един кратичък, но мисля интересен
текст, който поражда още въпроси...
Optimised aerodynamics using active air flap control.
Depending on the model, the new BMW 1 Series Convertible has additional features which, without any action by the driver, reduce fuel consumption.
Active control of the air flaps in the radiator grille is among these for example. As long as the engine only needs minimum cooling, the flaps remain closed, which improves the aerodynamics and further reduces fuel consumption.
текст, който поражда още въпроси...

Optimised aerodynamics using active air flap control.
Depending on the model, the new BMW 1 Series Convertible has additional features which, without any action by the driver, reduce fuel consumption.
Active control of the air flaps in the radiator grille is among these for example. As long as the engine only needs minimum cooling, the flaps remain closed, which improves the aerodynamics and further reduces fuel consumption.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Да, но това е за подобрената версия (която явно е екстра и при 1-цата).
По простата има заключване и вдигане (при прегряване) според инфото което аз имам, но не съвпада с хардуера...
По простата има заключване и вдигане (при прегряване) според инфото което аз имам, но не съвпада с хардуера...
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
11 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани