Бензин срещу Дизел
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
absix написа:djordje написа:спрял съм се на 3 литра мотор, и найвероятно ще бъде бензин. ще видим какво ще излезе. с две турбини не мога да си позволя, но един атмосферен ще бъде ок.
Толкова ли е голяма разликата?!? Не съм си сверявал часовника скоро с цените...
Крайна цена за Е90 LCI
330i - 87 850
335i - 93 750
335xi- 98 350
330d - 86 000
335d - 97 650
MaXimal написа:absix написа:djordje написа:спрял съм се на 3 литра мотор, и найвероятно ще бъде бензин. ще видим какво ще излезе. с две турбини не мога да си позволя, но един атмосферен ще бъде ок.
Толкова ли е голяма разликата?!? Не съм си сверявал часовника скоро с цените...
Крайна цена за Е90 LCI
330i - 87 850
335i - 93 750
335xi- 98 350
330d - 86 000
335d - 97 650
при е92 разликата между 330и и 335и е точно 7500 лева.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Колега, що не идеш и не тестваш и двата варианта (330 бензин и дизел). Опитай ги и което ти легне повече на душата - това ще да е
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
По-принцип 3л дизел с каскада са един от малкото двигатели,където БМВ има предимство и не изостава от конкуренцията.3л битурбо бензина никак не е лош двигател,но натиснеш ли го по магистралата ,почва да показва стойности около 20ката.Наистина е по-бърз от дизела-има малка ,но видима разлика,ама разхода е близко до х2.
Относно атмосферките-еми категорично изостанала технология,бавни са,харчат много,липсва им еластичност.Е имат звук и усещане,но имайте напредвид,че това не са стари автомобили-при новите всичко е обезшумено,теглото е х1,5,управляват се с 1 пръст при 200.
За мен 330и е сбъркана концепция-високооборотен двигател с малко въртящ момент в тежко купе-говоря спрямо моментните стандарти-иначе 320нм по принцип изобщо не са малко.
Относно 7те бона разлика за 30 коня-еми не са 30 коня на мотора-по скоро 50 на колелата-335 е обезателно по-бърз автомобил от 330и,която по скоро върви като 330д.Общо взето в последните години се наблюдава една масова лъжа относно реалната мощност на двигателите с принудително пълнене-слагайки на дино атмосферка и надут двигател с дадени еднакви к.с -атмосферката винаги вади по-малко
Относно атмосферките-еми категорично изостанала технология,бавни са,харчат много,липсва им еластичност.Е имат звук и усещане,но имайте напредвид,че това не са стари автомобили-при новите всичко е обезшумено,теглото е х1,5,управляват се с 1 пръст при 200.
За мен 330и е сбъркана концепция-високооборотен двигател с малко въртящ момент в тежко купе-говоря спрямо моментните стандарти-иначе 320нм по принцип изобщо не са малко.
Относно 7те бона разлика за 30 коня-еми не са 30 коня на мотора-по скоро 50 на колелата-335 е обезателно по-бърз автомобил от 330и,която по скоро върви като 330д.Общо взето в последните години се наблюдава една масова лъжа относно реалната мощност на двигателите с принудително пълнене-слагайки на дино атмосферка и надут двигател с дадени еднакви к.с -атмосферката винаги вади по-малко
- eMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
В тази ценова категория аз бих заложил на 330д. Този нов мотор има 245 коня и над 500 нютона, което не е шега за дизел. Хем ще харчи малко, хем 0-100 за малко над 6 сек. Автоматикът му пасва идеално. Аз имам 2л. дизел Е90 фейслифт, но при вчерашните гонки за пръв път усетих недостиг на пауър. Все пак се съзтезавах с Ауди Q7 3.0 дизел, което беше с чип и при 270-280 коня е с около 100 коня повече от мойто Е90. Разликата на 400 м беше около 4-5м в полза на Алдито. На страрта му дръпхах с около 2 дължини, но после над 100 км/ч почва да наваксва с чудовищния си въртящ момент от над 600 нютона.
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
- SuperSonic
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 18.09.2008
Аз карам Е92 330Д автоматик
Мислех си за 330 бензин но правя около 30000км на година
За това купих дизела
Много сам доволен

Мислех си за 330 бензин но правя около 30000км на година
За това купих дизела
Много сам доволен

- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
335и е бенzин с директно впръскване. няма спор 4е ако настъпва6 и полzва6 цялата мо6ност от 306 коня 6те гори 20+литра. но ако си го таркаля6 бавно и "гали6" педала то тогава гори много малко zаради директното впраскване
zалагам на 8 до 10л макс. ако има някой с такова дето 4ете тука да каже.


Toni Montana написа:335и е бенzин с директно впръскване. няма спор 4е ако настъпва6 и полzва6 цялата мо6ност от 306 коня 6те гори 20+литра. но ако си го таркаля6 бавно и "гали6" педала то тогава гори много малко zаради директното впраскванеzалагам на 8 до 10л макс. ако има някой с такова дето 4ете тука да каже.
Надявам се това 8 до 10 литра да имаш предвид каране със 130 по магистралата?
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани