Tunning
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
така е , това е тежка война с производителите
Още пред 3-4 години в Бова кар в Бургас четох едно писмо до всички дилъри по света за опасностите от чиптунинг върху М47 и М57 .... Предупреждаваха ги как да се предпазят от нежелани проблеми , какво да гледат и тн инструкции анти тунинг...
Това се отнася и за Фалве Групата също , колко ли гаранциони турбини са сменили само защото не гледат броя на флашванията...

Това се отнася и за Фалве Групата също , колко ли гаранциони турбини са сменили само защото не гледат броя на флашванията...

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Чип криене няма или поне няма криене с нищо дето не се продава от производителя.Аз счупих мотор гаранционен и първото дето направиха е да свалят екуто и да го пратят на производителя(има си логове за обороти и примерно, че се е включила сигнализация за масло),както и да проверят всички гаранционни пломби(мда на новите коли не можеш едно уредче за налягане да сложиш без да ти падне гаранцията).Та слагането на чип или ремап или пауърбокс означава гаранционен и извънгаранционен край.От как счупих мотора на всяко влизане ми ''обновяват колата'',даже специално ме подсещат.А и читав тунинг на кола с филтър за твърди частици не може да стане,вече са правени опити да се свали системата в БГ-без успех
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани