Tunning

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Яну 2009, 2:14

така е , това е тежка война с производителите :confused: Още пред 3-4 години в Бова кар в Бургас четох едно писмо до всички дилъри по света за опасностите от чиптунинг върху М47 и М57 .... Предупреждаваха ги как да се предпазят от нежелани проблеми , какво да гледат и тн инструкции анти тунинг...

Това се отнася и за Фалве Групата също , колко ли гаранциони турбини са сменили само защото не гледат броя на флашванията... :mhihi:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 19 Яну 2009, 14:36

Чип криене няма или поне няма криене с нищо дето не се продава от производителя.Аз счупих мотор гаранционен и първото дето направиха е да свалят екуто и да го пратят на производителя(има си логове за обороти и примерно, че се е включила сигнализация за масло),както и да проверят всички гаранционни пломби(мда на новите коли не можеш едно уредче за налягане да сложиш без да ти падне гаранцията).Та слагането на чип или ремап или пауърбокс означава гаранционен и извънгаранционен край.От как счупих мотора на всяко влизане ми ''обновяват колата'',даже специално ме подсещат.А и читав тунинг на кола с филтър за твърди частици не може да стане,вече са правени опити да се свали системата в БГ-без успех

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook