Рекламация на кола
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
X5 E70 написа:Koliu написа:X5 E70 написа:pironkov написа:не те знам с какъв акъл си купил чисто нова кола... само като я извадиш от гаража на БМВ и си 40 000 назад
Е не исках да карам нова но удряна и единствения ми вариант беше да доплатя за нова и дам ударената
Аве смятай на ква цена я бях взел от Германия след като тука ударена я изкупиха на същата цена:)
Е то сега излиза, че двамата най-големи далавераджии X5 E70 и pironkov имат проблеми с гаранцията на колите, а ние балъците-нормалните купувачи нямаме.
Нема такова нещо, аз съм скромен представител на работническата класа с 450 лв заплата, Пиронков работи на съседния клон също за толко

Хвала на такива работници - строители на капитализма

Bovacar написа:Даденият автомобил, е тестван от 5 човека, 2та приемчици на Бова Кар и 2ма механици, доказани със своята компететност и професионализъм и също така 1 немски инжинер. В края на крайщата въпроса беше решен, за което вие давате напълно некомпететното си мнение, цитирам, " "господине, не можем да се оправим с този проблем нека ви насочим към друг оторизиран сервиз"." Все пак, не считах за нужно да обяснявам в подробности проблема, но не очаквах, че ще получа такъв тип критики особено от хора които могат много да говорят.
Въпроса беше констатиран, решен, и накрая клиента научи това което му е нужно. Не случайно, политиката на БМВ е ако, дадено дилърство не съумее да се справи с даден проблем, то самият производител лично да помогне с всички налични средства и информация.
Уважаеми GRNKA, факт е, че вие си нямата и най-малката представа от това как се работи с такъв тип фирма, поради тази причина и пишете такива безмислици като,цитирам, "подписвате със собственото си име, ясно ми е с какъв "професионалист" си имаме работа". Ако сте адвокат да правите такъв тип становища, нямам против, но не вярвам и да сте такъв, защото отдавна щяхте да загубите работата си.
И все пак, имали смисъл да се подписвам със собственото си име, след като вече съм го направил!? Името е Бова Кар, което безспорно означава, че представител от това дилърство отговаря на дадения въпрос, и аз като негов представител, съм поел цялата отговорност с отговарянето на въпроса!
Също така, ще се опитам да бъда колкото се може по пълноценен в отговарянето на какъвто и да е тип въпроси свързани с дилърството и с работата му.
добре уважаеми господин никой, съжалявам че докоснах така грубо такъв елегантен въпрос но нали съм безмислен човек и пиша безмислици..но не мога да отрека как хубаво те наредиха бмв нууб и другия колега защото въпреки образованието ми бих ти отговорил малко по "така" да не се самозабравяме кой е клиента и кой е дилъра щото когато купувам една кола и тя се отказва знаеш ли колко ме боли дали си напр. Митко на 24 от Бургас ,приятен индивид и т.н. и дали в момента си господин БМВ ? аз ще подходя към тебе като господин бмв и ще ми чуеш всичко и не дай си боже да ме обслужиш...
с този пост се убеждавам за пореден път че пазарната култура тук в БГ е на много ниско ниво...все попадам на такива които викат "ние какво сме виновни, БМВ си е виновна" нали го представляваш бе пич?и аз представлявам фирма какви ли не глупости съм чул но никога не съм казал на клиент "какво да направя аз като еди коя си фирма си е така". млъквам, стискам си зъби, компенсирам клиента и го изпращам с усмивка..след това вдигам телефона и ще е*а майката на тоя който ме изложи с неговата стока. панимаеш ли пич? това комунистическия начин на работа трябва да се изкорени най-накрая
**справка: никой не работи като индивид а като група...приемат похвалите като група но и рекламациите като група.никой няма да седне да си помисли "аз какво трябваше да направя за да стане по-добро"**
и не ни дръж такъв тон моля ти се! утре вдругиден не знаеш колко от нас ще тръгнат да купуват нова кола точно от тебе. всички сме наясно че нов модел има проблем и може да се развали но като знаем че ще бъдем посрещнати по такъв начин повярвай ми няма да дойде никой.
лек ти ден
д-р Николаос Ангелис
grnka написа:никога не съм казал на клиент "какво да направя аз като еди коя си фирма си е така". млъквам, стискам си зъби, компенсирам клиента и го изпращам с усмивка..след това вдигам телефона и ще е*а майката на тоя който ме изложи с неговата стока.



Не знам как е в Бургас, но колегата е мнооооого прав!
Дори клиентът да не е прав - пак е прав! Противното означава от няколко до много хиляди, че и милиони пропуснати печалби! И колегата от Бовакар очевидно допусна груба грешка като тръгна да доказва, че клиентът му не е прав. И сега се опитва да замазва положението с мили думи. Дано занапред въобще да няма такива издънки

flame написа:grnka написа:никога не съм казал на клиент "какво да направя аз като еди коя си фирма си е така". млъквам, стискам си зъби, компенсирам клиента и го изпращам с усмивка..след това вдигам телефона и ще е*а майката на тоя който ме изложи с неговата стока.
![]()
![]()
![]()
Не знам как е в Бургас, но колегата е мнооооого прав!
Дори клиентът да не е прав - пак е прав! Противното означава от няколко до много хиляди, че и милиони пропуснати печалби! И колегата от Бовакар очевидно допусна груба грешка като тръгна да доказва, че клиентът му не е прав. И сега се опитва да замазва положението с мили думи. Дано занапред въобще да няма такива издънки
В камор са се опитвали да кажат на клиента че не е прав та са ставали разправии с неслучайни хора които в последствие са ставали прави

И как тва племе търговците не могат да се усетят че собственика на кола за над 100 000 лв едва ли е случаен човек който би търпял да се ебава някакъв келеш с него
За съжаление тва е единствената оправия.
Но е факт че дилърите в бълХария се държат все едно си им длъжен а те са ти подарили колата.
Наложи се обяснявам на георги христов от камор че съм дал парите и 2 години вече има само задължения към мен а аз имам само права.
Но така ще е като няма свестни търговци, работят за дадена марка 1 година, отиват при конкурентната и плюят предходната.
Koliu написа:X5 E70 написа:pironkov написа:не те знам с какъв акъл си купил чисто нова кола... само като я извадиш от гаража на БМВ и си 40 000 назад
Е не исках да карам нова но удряна и единствения ми вариант беше да доплатя за нова и дам ударената
Аве смятай на ква цена я бях взел от Германия след като тука ударена я изкупиха на същата цена:)
Е то сега излиза, че двамата най-големи далавераджии X5 E70 и pironkov имат проблеми с гаранцията на колите, а ние балъците-нормалните купувачи нямаме.
Изказа се неподготвен ве колега


чети и какво съм писал

X5 E70 написа:MaXimal написа:Как пък така все попадате на калпави дилъри
Ами аз 9-та година работя в тоя бранш та имам наблюдения върху човешкия материал в тази област
Не си мисли че всяка година се появяват нови търговци надъхани да удовлетворят клиента
Е моят опит е от 2005, но винаги като се държиш добре получаваш същото добро отношение.
- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
с риск да всея малко оф-топик, искам да ви кажа, че положението в камор, а може би и при останалите дилъри е подобно, рязко се промени в последните 4-5 месеца. ходя (или ходех) често там, щото имаме няколко служебни коли от тях, и забелязвам, че смениха цялото, без преувеличение: цялото ръководство. носят се слухове, че всички читави хора са се вдигнали и са си тръгнали, щото не могат да издържат на простотиите. вчера ходих за боядисване по щета, дори и шефа на боядвжийното си е тръгнал и неговият заместник също. излезна ми някакъв смешник, който не знаеше как и в какво се състои ремонта, колко време ще отнеме, за колко време идва огледалото, колко време се сменя и не знаеше ако я оставя сега, дали ще стои 2 седмици или 3...? направо си мислех, че някой познат ми е скроил скрита шега. после от един от търговците разбрах, че след като шефа на камор си е тръгнал и отишъл при фолксваген, доста хора напуснали и никой не назначили на тяхно място и сега е супер боза в цялата фирма. така, че не се учудвайте на спада на качеството при такива сервизи, явно в момента има кадрови вълнения навсякъде, а то именно читавите хора са тези, дето правят една фирма да работи добре и нейните клиенти да са доволни...
П.П. днес си разреших проблема с огледалото, смених си възлагателното за юнитрейд, имаха капачката на огледалото налична!!! и ми я боядисаха и поставиха от 13.00 до 16.00, не знам как става, ама на мен ми се видя бързо...та по повод рекламация на кола: има повече от 1 случай на върната кола в камор (познавам единия клиент със 745d individual) - просто трябва да се докаже, че има проблем и ако не го отстранят в 30 дневен срок, по ЗЗП "изделието( а колата е изделие) може да се върне, като се получи обратно сумата или се замени с друго такова, фабрично ново...

kubica написа:с риск да всея малко оф-топик, искам да ви кажа, че положението в камор, а може би и при останалите дилъри е подобно, рязко се промени в последните 4-5 месеца. ходя (или ходех) често там, щото имаме няколко служебни коли от тях, и забелязвам, че смениха цялото, без преувеличение: цялото ръководство. носят се слухове, че всички читави хора са се вдигнали и са си тръгнали, щото не могат да издържат на простотиите. вчера ходих за боядисване по щета, дори и шефа на боядвжийното си е тръгнал и неговият заместник също. излезна ми някакъв смешник, който не знаеше как и в какво се състои ремонта, колко време ще отнеме, за колко време идва огледалото, колко време се сменя и не знаеше ако я оставя сега, дали ще стои 2 седмици или 3...? направо си мислех, че някой познат ми е скроил скрита шега. после от един от търговците разбрах, че след като шефа на камор си е тръгнал и отишъл при фолксваген, доста хора напуснали и никой не назначили на тяхно място и сега е супер боза в цялата фирма. така, че не се учудвайте на спада на качеството при такива сервизи, явно в момента има кадрови вълнения навсякъде, а то именно читавите хора са тези, дето правят една фирма да работи добре и нейните клиенти да са доволни...П.П. днес си разреших проблема с огледалото, смених си възлагателното за юнитрейд, имаха капачката на огледалото налична!!! и ми я боядисаха и поставиха от 13.00 до 16.00, не знам как става, ама на мен ми се видя бързо...та по повод рекламация на кола: има повече от 1 случай на върната кола в камор (познавам единия клиент със 745d individual) - просто трябва да се докаже, че има проблем и ако не го отстранят в 30 дневен срок, по ЗЗП "изделието( а колата е изделие) може да се върне, като се получи обратно сумата или се замени с друго такова, фабрично ново...
Шай Рацаби си е там ма без хора явно нищо не може да направи
Моята кола ще я мъчат за 3-ти път
- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
нямах впредвид него, той нали знаеш с какво се е занимавал преди това..? имах впредвид истинския човек, който движеше всичко в тази фирма до преди 4-5 месеца...моя шеф го познава и наистина управляваше добре нещата и имаше повече доволни клиенти...
kubica написа:нямах впредвид него, той нали знаеш с какво се е занимавал преди това..? имах впредвид истинския човек, който движеше всичко в тази фирма до преди 4-5 месеца...моя шеф го познава и наистина управляваше добре нещата и имаше повече доволни клиенти...
Не зная, какъв е бил Шай че ми стана интересно.
Ти за кой говориш че е отишъл във фолксваген? Шефа на сервиза ли? Сега е някакъв Георги Христов дет са го довлекли от балкан стар, то си му личи
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Малко са хората, които си разбират от работата не зависимо от коя сфера.
Да ме вземат мен, да ви видат какво ще ги правя
Да ме вземат мен, да ви видат какво ще ги правя

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани