Update e90 320i 4cyl 150hp

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

Update e90 320i 4cyl 150hp

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 16 Дек 2008, 17:28

:D Весели празници!
Къде или кого мога да попитам за упдейт на моята кола като цяло(софтуерен)
Чух,че в Пловдив са най-добрите, но не съм сигурен!
Проблемът е следният:
Питах в Дару Кар и КАМОР ауто(софия) и те ми отговориха, че рискът е за мен и ако някой модул не сработи аз поемам разноските!
Интересува ме:
Има ли смисъл от този упдейт;какъв е ефектът;каква може би била цената;какъв е рискът при евентуален fail/error.
Благодаря, очаквам помощ от вас или човек, който може/вече го е правил ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: 1100 Wien
Пол: Мъж
Кара: е46 touring

Мнение от e34_monster » 16 Дек 2008, 19:38

Може и да няма много хора, които да са пробвали...

с връзки
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Бургас
Кара: 318i ed

Мнение от Mitkui » 16 Дек 2008, 20:38

прочети тук,май ги хвалят тия момчета : www.digitaltuning.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 16 Дек 2008, 20:50

Може ли да обясниш с по-голяма точност какъв ти е смисъла на въпроса в темата , защото като гледам някои са го разбрали като поставяне на софтуерен чип тунинг , но аз го разбирам като смяна на софтуера на колата с по нова версия.
Ако става въпрос за смяна на софтуера на колата с последната версия , ние я правихме тази процедура в "Камор Ауто" на Е60 525d и цялата процедура струва между 160-180 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 16 Дек 2008, 21:24

Ами аз бях в КАМОР и ми казаха: "извършваме услугата, но при евентуално несработване на някой модул в последствие--всичко е за ваша сметка!" т.е ако не ми работи радиото или някоя от екстрите---аз си поемам!
Точно за Софтуер на целия автомобил става дума НЕ чип тунинг! Има ли ефект?Какъв е той? Има ли смисъм? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: от време на време
Мечтае да кара: всеки ден

Мнение от pkw08 » 17 Дек 2008, 8:53

На мен не ми работеше сирената на алармата.Смениха е с нова около 300лв.с труда и пак не проработи.Играха си цял ден от 9.00-18.00 в Мкар Пловдив.Накрая записах нов ден за сервиз.Казаха ми,че поради поставена нова ел.част требва преистал на софтуера,а това отнемало много време.И така отидох втори път и от 9.00 до 15.00 и сирената проработи,взеха ми още около 40лв.труд,но не ми казаха с каква версия на софта съм и нали са е сменили.Предопредиха ме да не ходя при никой и да не давам да ми се пипа компа на колата.Това било поверителна информация когато всичко по колата работи да не се пипа компа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от batpepi » 17 Дек 2008, 9:44

То какво друго да ти кажат,каква поверителна информация е това-никаква.Поверителна е да види някой как съм направил на М3 или М6 "чип"и да почне да се мъчи да чопли и той .Така са бмв-тата,при сменен един модул се преинсталират всичките,има вероятност да се омаже нещо и те за това не искат да поемат гаранция.Ако колата ти върви добре и нямаш забележки не я чопли.
Аз имах една единичка за лайт модул преинсталиране и после не запали,ае пак на ново,после запали-иначе е филм ако почне да се поръчва.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 17 Дек 2008, 9:58

на мен ми слагаха нов софт, понеже сменяха заключващият механизъм на волана, процедурата е към 5 часа и беше към 150 лв. смениха ми го гаранционно, и нямаше проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: от време на време
Мечтае да кара: всеки ден

Мнение от pkw08 » 17 Дек 2008, 19:24

Като вече знаем,че парен каша духа извода за колегата по темата е ако нема проблеми с колата да си е шпорка и да не пипа компа.А пък тя си е негова той да си прецени.Това е лично мое мнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E71 4.0xd
Мечтае да кара: M3 E92

Мнение от Spoika » 17 Дек 2008, 23:59

версията на софта мисля че можеше да се провери в скритото меню на борд комп. А някой може ли да каже какви са подобренията след ъпдейт?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Дек 2008, 11:45

pkw08 написа:Като вече знаем,че парен каша духа извода за колегата по темата е ако нема проблеми с колата да си е шпорка и да не пипа компа.А пък тя си е негова той да си прецени.Това е лично мое мнение.


Както са казали умните хора - "Когато нещо си работи добре - не го разваляй!"

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 18 Дек 2008, 12:46

Spoika написа:версията на софта мисля че можеше да се провери в скритото меню на борд комп. А някой може ли да каже какви са подобренията след ъпдейт?


Не може, трябва да я закачат, иначе няма как да разбереш с какъв PROGMAN (софта на ЕКУ-то) е колата.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 18 Дек 2008, 13:20

Аз си правих тази процедура на
моята кола в Дару кар, преди
около 5-6 месеца.
Имам проблем със студения старт и
едно от решенията беше смяна на софта.
Мисля че от 27 към 28 версия, но не помня
точните цифри.
В Дару ми го направиха безплатно за 1 ден,
но никак не е лесна, не съм сигурен точно
какво се прави, но от това което съм чел в
чуждите форуми, ми изглежда доста сложно.
Не само всичко ми работеше, но ми се появи
и "RPA" в менюто, то тогава незнаех че имам.
Това е от мен като информация.
Но изказването на Каморци е адски смешно,
значи хем те не могат да си свършат работата
като хората, хем клиента трябва да плаща за
техните грешки... Нямам думи...
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 18 Дек 2008, 13:53

Насе, кво е RPA ?

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 18 Дек 2008, 14:18

BWM used two different types of tire pressure monitoring systems the Tire Pressure Control (RDC) system, and the Tire Defect Indicator (RPA) system (formerly know as the “DWS” system). The RDC system uses pressure and temperature sensors installed in each wheel as part of the valve stem. The sensors transmit their individual tire data to antennas mounted in each wheel well that feed to the RDC controller. This system is technologically superior, because it can alert you to absolute pressure changes (like when all four wheels decrease pressure over time), it is more sensitive to slight changes, and it can react faster. The disadvantage to the RDC system is that it puts a few ounces of extra weight in each wheel, and the system is more expensive and labor-intensive to retrofit. The RPA system uses the speed pulses from the ABS controller to calculate their relative rolling diameters. The advantage of this system is that it is passive (does not add “stuff” to your wheels and lots of extra wiring) and less expensive and easier to retrofit. It’s down side is that it is not as sensitive to pressure changes.

Следваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook