Update e90 320i 4cyl 150hp
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Fiat Uno Turbo i.E
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 26.07.2002
- Кара: A6 3.0 TDI
- Детайли за колата: Avant
Update e90 320i 4cyl 150hp

Къде или кого мога да попитам за упдейт на моята кола като цяло(софтуерен)
Чух,че в Пловдив са най-добрите, но не съм сигурен!
Проблемът е следният:
Питах в Дару Кар и КАМОР ауто(софия) и те ми отговориха, че рискът е за мен и ако някой модул не сработи аз поемам разноските!
Интересува ме:
Има ли смисъл от този упдейт;какъв е ефектът;каква може би била цената;какъв е рискът при евентуален fail/error.
Благодаря, очаквам помощ от вас или човек, който може/вече го е правил

- e34_monster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: 1100 Wien
- Пол: Мъж
- Кара: е46 touring
Може ли да обясниш с по-голяма точност какъв ти е смисъла на въпроса в темата , защото като гледам някои са го разбрали като поставяне на софтуерен чип тунинг , но аз го разбирам като смяна на софтуера на колата с по нова версия.
Ако става въпрос за смяна на софтуера на колата с последната версия , ние я правихме тази процедура в "Камор Ауто" на Е60 525d и цялата процедура струва между 160-180 лв.
Ако става въпрос за смяна на софтуера на колата с последната версия , ние я правихме тази процедура в "Камор Ауто" на Е60 525d и цялата процедура струва между 160-180 лв.
- Fiat Uno Turbo i.E
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 26.07.2002
- Кара: A6 3.0 TDI
- Детайли за колата: Avant
Ами аз бях в КАМОР и ми казаха: "извършваме услугата, но при евентуално несработване на някой модул в последствие--всичко е за ваша сметка!" т.е ако не ми работи радиото или някоя от екстрите---аз си поемам!
Точно за Софтуер на целия автомобил става дума НЕ чип тунинг! Има ли ефект?Какъв е той? Има ли смисъм?
Точно за Софтуер на целия автомобил става дума НЕ чип тунинг! Има ли ефект?Какъв е той? Има ли смисъм?

- pkw08
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
На мен не ми работеше сирената на алармата.Смениха е с нова около 300лв.с труда и пак не проработи.Играха си цял ден от 9.00-18.00 в Мкар Пловдив.Накрая записах нов ден за сервиз.Казаха ми,че поради поставена нова ел.част требва преистал на софтуера,а това отнемало много време.И така отидох втори път и от 9.00 до 15.00 и сирената проработи,взеха ми още около 40лв.труд,но не ми казаха с каква версия на софта съм и нали са е сменили.Предопредиха ме да не ходя при никой и да не давам да ми се пипа компа на колата.Това било поверителна информация когато всичко по колата работи да не се пипа компа.
То какво друго да ти кажат,каква поверителна информация е това-никаква.Поверителна е да види някой как съм направил на М3 или М6 "чип"и да почне да се мъчи да чопли и той .Така са бмв-тата,при сменен един модул се преинсталират всичките,има вероятност да се омаже нещо и те за това не искат да поемат гаранция.Ако колата ти върви добре и нямаш забележки не я чопли.
Аз имах една единичка за лайт модул преинсталиране и после не запали,ае пак на ново,после запали-иначе е филм ако почне да се поръчва.
Аз имах една единичка за лайт модул преинсталиране и после не запали,ае пак на ново,после запали-иначе е филм ако почне да се поръчва.

- pkw08
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
Като вече знаем,че парен каша духа извода за колегата по темата е ако нема проблеми с колата да си е шпорка и да не пипа компа.А пък тя си е негова той да си прецени.Това е лично мое мнение.
- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
версията на софта мисля че можеше да се провери в скритото меню на борд комп. А някой може ли да каже какви са подобренията след ъпдейт?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
pkw08 написа:Като вече знаем,че парен каша духа извода за колегата по темата е ако нема проблеми с колата да си е шпорка и да не пипа компа.А пък тя си е негова той да си прецени.Това е лично мое мнение.
Както са казали умните хора - "Когато нещо си работи добре - не го разваляй!"
Аз си правих тази процедура на
моята кола в Дару кар, преди
около 5-6 месеца.
Имам проблем със студения старт и
едно от решенията беше смяна на софта.
Мисля че от 27 към 28 версия, но не помня
точните цифри.
В Дару ми го направиха безплатно за 1 ден,
но никак не е лесна, не съм сигурен точно
какво се прави, но от това което съм чел в
чуждите форуми, ми изглежда доста сложно.
Не само всичко ми работеше, но ми се появи
и "RPA" в менюто, то тогава незнаех че имам.
Това е от мен като информация.
Но изказването на Каморци е адски смешно,
значи хем те не могат да си свършат работата
като хората, хем клиента трябва да плаща за
техните грешки... Нямам думи...
моята кола в Дару кар, преди
около 5-6 месеца.
Имам проблем със студения старт и
едно от решенията беше смяна на софта.
Мисля че от 27 към 28 версия, но не помня
точните цифри.
В Дару ми го направиха безплатно за 1 ден,
но никак не е лесна, не съм сигурен точно
какво се прави, но от това което съм чел в
чуждите форуми, ми изглежда доста сложно.
Не само всичко ми работеше, но ми се появи
и "RPA" в менюто, то тогава незнаех че имам.
Това е от мен като информация.
Но изказването на Каморци е адски смешно,
значи хем те не могат да си свършат работата
като хората, хем клиента трябва да плаща за
техните грешки... Нямам думи...
BWM used two different types of tire pressure monitoring systems the Tire Pressure Control (RDC) system, and the Tire Defect Indicator (RPA) system (formerly know as the “DWS” system). The RDC system uses pressure and temperature sensors installed in each wheel as part of the valve stem. The sensors transmit their individual tire data to antennas mounted in each wheel well that feed to the RDC controller. This system is technologically superior, because it can alert you to absolute pressure changes (like when all four wheels decrease pressure over time), it is more sensitive to slight changes, and it can react faster. The disadvantage to the RDC system is that it puts a few ounces of extra weight in each wheel, and the system is more expensive and labor-intensive to retrofit. The RPA system uses the speed pulses from the ABS controller to calculate their relative rolling diameters. The advantage of this system is that it is passive (does not add “stuff” to your wheels and lots of extra wiring) and less expensive and easier to retrofit. It’s down side is that it is not as sensitive to pressure changes.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани