B6
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
B6
Босове наследяват прокълнати лимузини
Бронираният мерцедес на Поли Пантев оцеля в два атентата
Спецакция на МВР засече тези дни 1035 автомобила, които се движат с кортежи от коли с еднакви повтарящи се цифри на табелите и със затъмнени стъкла. По наредба собствениците им трябва да бъдат глобявани със смешните 30 лв. Ако откажат, КАТ e длъжен да ги спре от движение. Такъв случай със сигурност няма. Защото в тези автомобили се возят хора с преуспяващ бизнес. Освен луксозната кола, техни отличителни белези са джиесемът последен модел, часовникът уникат, марковият костюм и, разбира се, красивата жена, за предпочитане - манекенка. Златните ланци и гривни, гелосаните прически, анцузите тип "Илиянци" и мобифоните с антена, използвани често като клечки за уши, отдавна са в миналото. Скъпите коли, повечето от тях поръчкови, останаха единственото, по които и преди, и сега богатите бизнесмени си приличат. За разлика от стопаните си - мутри, луксозните автомобили се радват на завидно дълголетие.На 4 септември 1993 г. Стефан Мирославов -Крушата бе застигнат от куршум в своя "Мерцедес кабрио" на пътя Ловеч - Троян. С надупчен резервоар, потрошено предно стъкло и повреден двигател, считаната за уникат кола престоя в двора на Националната следствена служба година и половина. Прибра я братът на Стефан - Живко. Той веднага я повери на известния в средите на бизнесмените монтьор Жоро Крайслера от столичния квартал "Враждебна" и колата стана като нова. По-късно я подкара синът на Крушата. След убийството му в САЩ злощастното возило е продадено на търговец на захар от Пловдив.
Убийството на Крушата е първият от поредицата показни разстрели на бизнесмени, които намериха смъртта в колите си. Въпреки специалните брони, солидната охрана и ескорта. При тях суетата да притежават най-добрия автомобил надделява страха от смъртта. Някои лимузини и джипове надживяват стопаните си. Като тези на покойния Поли Пантев. Едно от неговите хобита било да събира много скъпи автомобили, специална поръчка. Автопаркът наброявал 12 суперколи. Любимец му бил брониран джип "Мерцедес". В него той оцелява, когато го обстрелват с гранатомет на "Симеоновско шосе" през 2000 г. Година по-късно Поли Пантев бе застрелян на остров Аруба. След смъртта му прочутият "Мерцедес" преминава в ръцете на небезизвестния Георги Пехливанов. Соченият за наследник на Поли Пантев е в същата кола, когато килъри се опитват пак с гранатомет да го убият. След случая край къпалнята "Мария Луиза" Пехливанов от суеверие се отказва от орисания луксозен любимец.
Иван Тодоров - Доктора също смени колата си, след като през април 2003 г. на бул. "Цариградско шосе" бе взривен бронираният му "Мерцедес". Две години по-късно смъртта го застигна на волана на "Порше Кайен".
Известният ценител и доставчик на хубави автомобили Филип Найденов - Фатик приживе беше съсобственик на автокъщите "Капитолия" и "Софавто". В кола, купена именно от Фатик, бе застрелян бившият бос на ВИС Васил Илиев. Самият Филип Найденов пък бе убит на 19 август 2003 г на задната седалка в бронирания си "Мерцедес" S 600. Нова
--------------------------------------------------------------------------------
кола от този тип се продава за около 360 000 лв.
--------------------------------------------------------------------------------
а на старо за 140 - 150 000. Луксозното возило, направено на решето от куршумите, престоя повече от година в двора на Националната следствена служба. По-късно и този "Мерцедес" е възобновен напълно. Подкарва го любителят на бързи коли Георги Славов, син на взривения Стоил Славов. В колекцията на младия бизнесмен е т. нар. кубче - бронираният "Мерцедес" на Константин Димитров - Самоковеца. Картофеният бос блестеше сред много лъскави автомобили, общо за около 600 хиляди евро - "Мерцедес" S 500, "Мерцедес CL230", джип "Исузу Трапер", "Опел Калибра" и мотор "Ямаха". Куршумите обаче го улучиха на тротоара пред бижутерски магазин на площад "Ван Дам" в Амстердам.
През 2006 г. служителите на РДВР - Благоевград разкриха канал за крадени луксозни автомобили от Испания. В продължение на 2 години те са вкарвани в България и препродавани с фалшифицирани документи и пренабити номера на двигателите и рамите. След скандала собствениците им ги предават доброволно на полицията, като живите лидери на СИК заявяват, че
че
--------------------------------------------------------------------------------
не подозирали, че колите им са крадени
--------------------------------------------------------------------------------
БМВ, "Ауди" и "Мерцедес" са използвани предимно от братята Маргини, Венцислав Стефанов и убитият Милчо Бонев - Бай Миле. С едно "Ауди" изпълнителният директор на ПФК "Славия" - Венцислав Стефанов и покойният Бай Миле дори са пътували до съседна Гърция.
Притежател на модификация на най-скъпата кола, показана на Пловдивския панаир тази есен - "Мерцедес" SL 500, стана Румен Гайтански - Вълка. Немското бижу обра точките на панаира под тепетата. 253 000 лв. струва базовият модел, а с екстрите скача над 300 000. Малко след това Вълка се прочу, като купи за 1 млн. лв. първото у нас "Бугати".
Дванадесет българи пък са си харесали и поръчали "Мазерати" по 230 000 лв. парчето. Може би при следващия знаков разстрел ще стане ясно чия собственост са. Едно е сигурно - притежателят ще е изискано облечен бизнесмен, каквото и да значи това.
Бронираният мерцедес на Поли Пантев оцеля в два атентата
Спецакция на МВР засече тези дни 1035 автомобила, които се движат с кортежи от коли с еднакви повтарящи се цифри на табелите и със затъмнени стъкла. По наредба собствениците им трябва да бъдат глобявани със смешните 30 лв. Ако откажат, КАТ e длъжен да ги спре от движение. Такъв случай със сигурност няма. Защото в тези автомобили се возят хора с преуспяващ бизнес. Освен луксозната кола, техни отличителни белези са джиесемът последен модел, часовникът уникат, марковият костюм и, разбира се, красивата жена, за предпочитане - манекенка. Златните ланци и гривни, гелосаните прически, анцузите тип "Илиянци" и мобифоните с антена, използвани често като клечки за уши, отдавна са в миналото. Скъпите коли, повечето от тях поръчкови, останаха единственото, по които и преди, и сега богатите бизнесмени си приличат. За разлика от стопаните си - мутри, луксозните автомобили се радват на завидно дълголетие.На 4 септември 1993 г. Стефан Мирославов -Крушата бе застигнат от куршум в своя "Мерцедес кабрио" на пътя Ловеч - Троян. С надупчен резервоар, потрошено предно стъкло и повреден двигател, считаната за уникат кола престоя в двора на Националната следствена служба година и половина. Прибра я братът на Стефан - Живко. Той веднага я повери на известния в средите на бизнесмените монтьор Жоро Крайслера от столичния квартал "Враждебна" и колата стана като нова. По-късно я подкара синът на Крушата. След убийството му в САЩ злощастното возило е продадено на търговец на захар от Пловдив.
Убийството на Крушата е първият от поредицата показни разстрели на бизнесмени, които намериха смъртта в колите си. Въпреки специалните брони, солидната охрана и ескорта. При тях суетата да притежават най-добрия автомобил надделява страха от смъртта. Някои лимузини и джипове надживяват стопаните си. Като тези на покойния Поли Пантев. Едно от неговите хобита било да събира много скъпи автомобили, специална поръчка. Автопаркът наброявал 12 суперколи. Любимец му бил брониран джип "Мерцедес". В него той оцелява, когато го обстрелват с гранатомет на "Симеоновско шосе" през 2000 г. Година по-късно Поли Пантев бе застрелян на остров Аруба. След смъртта му прочутият "Мерцедес" преминава в ръцете на небезизвестния Георги Пехливанов. Соченият за наследник на Поли Пантев е в същата кола, когато килъри се опитват пак с гранатомет да го убият. След случая край къпалнята "Мария Луиза" Пехливанов от суеверие се отказва от орисания луксозен любимец.
Иван Тодоров - Доктора също смени колата си, след като през април 2003 г. на бул. "Цариградско шосе" бе взривен бронираният му "Мерцедес". Две години по-късно смъртта го застигна на волана на "Порше Кайен".
Известният ценител и доставчик на хубави автомобили Филип Найденов - Фатик приживе беше съсобственик на автокъщите "Капитолия" и "Софавто". В кола, купена именно от Фатик, бе застрелян бившият бос на ВИС Васил Илиев. Самият Филип Найденов пък бе убит на 19 август 2003 г на задната седалка в бронирания си "Мерцедес" S 600. Нова
--------------------------------------------------------------------------------
кола от този тип се продава за около 360 000 лв.
--------------------------------------------------------------------------------
а на старо за 140 - 150 000. Луксозното возило, направено на решето от куршумите, престоя повече от година в двора на Националната следствена служба. По-късно и този "Мерцедес" е възобновен напълно. Подкарва го любителят на бързи коли Георги Славов, син на взривения Стоил Славов. В колекцията на младия бизнесмен е т. нар. кубче - бронираният "Мерцедес" на Константин Димитров - Самоковеца. Картофеният бос блестеше сред много лъскави автомобили, общо за около 600 хиляди евро - "Мерцедес" S 500, "Мерцедес CL230", джип "Исузу Трапер", "Опел Калибра" и мотор "Ямаха". Куршумите обаче го улучиха на тротоара пред бижутерски магазин на площад "Ван Дам" в Амстердам.
През 2006 г. служителите на РДВР - Благоевград разкриха канал за крадени луксозни автомобили от Испания. В продължение на 2 години те са вкарвани в България и препродавани с фалшифицирани документи и пренабити номера на двигателите и рамите. След скандала собствениците им ги предават доброволно на полицията, като живите лидери на СИК заявяват, че



че
--------------------------------------------------------------------------------
не подозирали, че колите им са крадени
--------------------------------------------------------------------------------
БМВ, "Ауди" и "Мерцедес" са използвани предимно от братята Маргини, Венцислав Стефанов и убитият Милчо Бонев - Бай Миле. С едно "Ауди" изпълнителният директор на ПФК "Славия" - Венцислав Стефанов и покойният Бай Миле дори са пътували до съседна Гърция.
Притежател на модификация на най-скъпата кола, показана на Пловдивския панаир тази есен - "Мерцедес" SL 500, стана Румен Гайтански - Вълка. Немското бижу обра точките на панаира под тепетата. 253 000 лв. струва базовият модел, а с екстрите скача над 300 000. Малко след това Вълка се прочу, като купи за 1 млн. лв. първото у нас "Бугати".
Дванадесет българи пък са си харесали и поръчали "Мазерати" по 230 000 лв. парчето. Може би при следващия знаков разстрел ще стане ясно чия собственост са. Едно е сигурно - притежателят ще е изискано облечен бизнесмен, каквото и да значи това.
Последна промяна Burningparis на 10 Апр 2007, 16:54, променена общо 1 път
- x3m
- E21 поклонник
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 5.02.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 компот
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
x3m написа:smamf написа:Че?
Тъкмо и аз това се канех да попитам
сори нещо не се селектирал целият текст...

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
бе я някой да ги светне тия какви коли да си земат(откраднат)!
ай стига с тез ес класи-много чупливи откъм трансмисии....
ай стига с тез ес класи-много чупливи откъм трансмисии....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Откъде го преписахте това, пълно е с глупости.
Доктора се возеше на предната седалка до шофьора си в Кайена-а, когато го застреляха. Даваха го по новините, вижда се и на повечето снимки.
Мерцедеса на Фатик не беше брониран и точно затова успяха да го убият.
Бугати-то струва 1млн. евро, а не лева, и то без акциз, данъци и други такси.
Ебати тъпите журналисти
Доктора се возеше на предната седалка до шофьора си в Кайена-а, когато го застреляха. Даваха го по новините, вижда се и на повечето снимки.
Мерцедеса на Фатик не беше брониран и точно затова успяха да го убият.
Бугати-то струва 1млн. евро, а не лева, и то без акциз, данъци и други такси.
Ебати тъпите журналисти
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
ivan1979g написа:Откъде го преписахте това, пълно е с глупости.
Доктора се возеше на предната седалка до шофьора си в Кайена-а, когато го застреляха. Даваха го по новините, вижда се и на повечето снимки.
Мерцедеса на Фатик не беше брониран и точно затова успяха да го убият.
Бугати-то струва 1млн. евро, а не лева, и то без акциз, данъци и други такси.
Ебати тъпите журналисти
Вестник Стандарт

верно са мн зле при толкова неточности ...
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Re: B6
Burningparis написа:.....Картофеният бос блестеше сред много лъскави автомобили, общо за около 600 хиляди евро - "Мерцедес" S 500, "Мерцедес CL230", джип "Исузу Трапер", "Опел Калибра" и мотор "Ямаха"........









- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
- DiDi
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 7.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: НЛО
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани