до колегата с е34 комби С7617 ...
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
до колегата с е34 комби С7617 ...
Колега, аз съм човека с калибрата,където се гонихме по петроханския проход удеве
Искам да те питам какво си и правил на колата че върви така и особенно това какво си правил по ходовата част
Честно казано не съм очаквал такова комби да ме прескача и то на завоите по тоя начин
благодаря за колегиялното отношение на пътя
Искам да те питам какво си и правил на колата че върви така и особенно това какво си правил по ходовата част


благодаря за колегиялното отношение на пътя

- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Пич комбито си е сток кола в перфектно състояние,а и се кара както трябва 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Я
Колега,аз бях човека с комбито
Много ми хареса "пътуването",макар и да имаше движение по прохода.
Колата ми е абсолютно чиста от към подобрения на двигателя,почитател съм на оригиналните БМВ-та
По ходовата част положението е горе-долу същото,тампоните отпред са ми по-яки,амортисьорите са Билщайн,но за модела,съвсем нормално ниво като настройка.изобщо цялата ми ходова част е подменена и най-важното условие ,ако си забелязал при спускането по широкия участък към Костинброд е ,че колата ми е с ниво регулатор и там където ти отне на двата дълги завоя аз продължих с около 180-190 км/ч ... гумите съща са фактор от изключтелно значение
И аз видях ,че "имаш гащи" да караш ,но опела не е твоята платформа според мен
Търси си нещо с пропелер на предния капак
Поздрави : Георги Пенчев



Колега,аз бях човека с комбито

Много ми хареса "пътуването",макар и да имаше движение по прохода.
Колата ми е абсолютно чиста от към подобрения на двигателя,почитател съм на оригиналните БМВ-та

По ходовата част положението е горе-долу същото,тампоните отпред са ми по-яки,амортисьорите са Билщайн,но за модела,съвсем нормално ниво като настройка.изобщо цялата ми ходова част е подменена и най-важното условие ,ако си забелязал при спускането по широкия участък към Костинброд е ,че колата ми е с ниво регулатор и там където ти отне на двата дълги завоя аз продължих с около 180-190 км/ч ... гумите съща са фактор от изключтелно значение

И аз видях ,че "имаш гащи" да караш ,но опела не е твоята платформа според мен


Поздрави : Георги Пенчев
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- gego_n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
Re: до колегата с е34 комби С7617 ...
iani написа:Колега, аз съм човека с калибрата,където се гонихме по петроханския проход удеве
Искам да те питам какво си и правил на колата че върви така и особенно това какво си правил по ходовата частЧестно казано не съм очаквал такова комби да ме прескача и то на завоите по тоя начин
![]()
благодаря за колегиялното отношение на пътя
По - интересно е да го видиш това комби през Петрохан на сняг




- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: до колегата с е34 комби С7617 ...
gego_n написа:По - интересно е да го видиш това комби през Петрохан на сняг![]()
![]()
E това наистина ще си заслужава да се види

- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Много е готин този проход.От 37 години само от там минавам.18 от които сам си го катеря.Дори днеска минах от там,но уви доста по рано от вас.Всеки един сезон този проход си е уникален.Вярно,че пътя на мест е лош,но пак и пак си го предпочитам.Ще се радвам да се срещнеме някой път по завойте.Поздрави.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Пенчев е нечовек.А там съм имал и аз много яко возене с една а4-ца 2.6 Куаттро и това ми беше първото ставане лошо в кола 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Пенчев, доколкото разбирам си със спортен Билщайн, а той чисто и просто е произведен от KONI. Това е в рамките на дружеското уточняване.Penchev написа:Я![]()
![]()
![]()
тампоните отпред са ми по-яки,амортисьорите са Билщайн,но за модела,съвсем нормално ниво като настройкаПоздрави : Георги Пенчев


За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Фидел Кастро написа:Пенчев, доколкото разбирам си със спортен Билщайн, а той чисто и просто е произведен от KONI. Това е в рамките на дружеското уточняване.Penchev написа:Я![]()
![]()
![]()
тампоните отпред са ми по-яки,амортисьорите са Билщайн,но за модела,съвсем нормално ниво като настройкаПоздрави : Георги Пенчев![]()
да се уточним, че амортисьорите НЕ СА спортни, а са напълно нормални, заместители на оригиналните

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани