"Фил и злото Tipo"
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
"Фил и злото Tipo"

Автомобил: Fiat Tipo '91
Двигател: 5-цилиндров двигател от Fiat Coupe 2000 20 V 220 к.с. – над 400 к.с. след тунинга (сериен двигател – 4-цилиндров 2000 16 V 148 HP , не е мерена с него за време на Божурище)
Тунинг: ECU – Upgrade , смяна на турбо-компресор, изцяло модифицирана изускателна система
Спирачна система: спирачни апарати Brembo , отпред спирачни дискове Ferodo Racing 305 мм
Колела: гуми 215/40/16, джанти 16” 7.5 инча
Окачване: сменени пружини и амортисьори H & R
Спойлери: антикрило отзад
Интериор: спортен волан и спортен скоростен лост, допълнителни уреди
Бъдещи планове: поставяне на 4х4-задвижване.

Едно интервю взето от екип на БГ Тунинг от собственика на онова "зло" Типо за което почти всеки авто маняк е чувал.
Защо избра точно Fiat ?
Италианците са общоизвестни с разработки като Ferrari и Lamborghini -може би заради това, не съм мислил точно, просто ми беше мечта да карам Tipo .
Кои са най-скъпите автомобили, които си унижавал с твоето Tipo ?
Mercedes SL 55 AMG , SLK 350 Cabrio , CL 55 AMG Cabrio , BMW М3 Е-36 (321 к.с.), Audi S 4 тунинговано, RS 4 - с чип-тунинг (420 к.с.) и още много, само че не се сещам в момента. Тези автомобили са с класи пред мен на магистралата. По отношение на максимална скорост обаче няма смисъл от съпоставяне - повечето са ограничени електронно до 250 км/ч, фиатът ми подминава с много 260 (дотам ми е разграфен километражът).
Как реагират собствениците им, след като си ги победил?
Повечето гледат тъпичко и по-късно отказват да си признаят, че са падали от мен – в техните среди разказват, че са ме били.
Опасно ли е да се повишава мощността на един автомобил до такава степен, до която си я повишил ти?
За себе си специално не мисля, че е опасно, но кола като моята в неподходящи ръце може да стане оръжие за масово поразяване... От разклона за телевизионната кула по “Цариградско шосе” в посока Пловдив спокойно може да се вдигне максималната скорост, а тя по мои сметки е около 300, може би и повече!!! Сам разбираш какво ще стане, ако се влезне с такава скорост на спирката на Плиска - там редовно седят по 100 човека да чакат рейса!!!
Трябва ли външният тунинг да бъде адекватен на вътрешния?
Въпрос на гледна точка... Аз смятам, че е важно колата да е сигурна (най-вече по отношение на спирачки, окачване и т.н.), и тогава да се гледа външният тунинг. За мен е по-важно колата да върви и после да е красива, а за други е точно обртаното. И съответно отговорът на въпроса ти е “да” - външният тунинг трябва да е адекватен на вътрешния! Но пак казвам - това е само мое мнение, много хора смятат, че е по-важно колата да е красива, отколкото да върви.
Ще помогне ли влизането ни в ЕС за развитието на българския тунинг или не?
Мисля, че това няма да промени почти нищо, повечето части така или иначе се поръчват от чужбина. Когато влезем в ЕС, може да се въведат по-строги забрани, както е в някои държави от него (тунинговани автомобили след някаква степен са забранени за каране по улиците, или пък е разрешено да се карат по 100 километра на месец).
Как ще коментираш фразата на един английски автомобилен журналист “Ако искаш по-добра кола, купи си нова.” ?
Това за новата кола не звучи сериозно! Аз не бих тръгнал да тунинговам нова кола, а и много малко са автомобилите (серийно производство), които имат силата на моя фиат. Новата кола е по-добра, но не за целта, за която ползвам фиата си!!! И точно заради това втората ми кола е Audi S 4 '99, което ползвам във всекидневието.
Източник: www.bg-tuning.net
::: vankata™ :::
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани