Как да бъда по-спокоен до като уча приятелката ми да шофира?
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Как да бъда по-спокоен до като уча приятелката ми да шофира?
...Днес милата взе книжка. От 21ч. до сега 3:30 сме вършели по безлюдните тъмни улици...е не може и не може - Да, кара си. Да, не лошо за нов шофьор. Но защо по дяволите, всеки път ръчка скоростният лост, та чак кънти желязото в желязо и как да и обясня, що е туй полусъединител и потегляне на ръчна?!
Относно първото - казах и, леко и внимателно, все едно ми боравиш със шпагата ..е не - ДАЙ! и тва е..
Относно второто - закови я в 1.5к - 2к и просто я "лъжи" със съединител - нееее....не си ли е да се пусне от минимум 4к - не е тя просто .......
Относно потеглянето на ръчна - Подаваш плавно газ, ще усетиш един напън в колелетата и тогава започни плавно да отпускаш ръчната спирачка - 4к, пуска се рязко, съединителя естествено е до край, колата тръгва назад, в този момент съединителя се пуска и или я гаси, или тръгва с пилаж....
.
Другото което е, моля ви, вас, тези които вече са минали по този път, ударете ми едно рамо, дайте ми един съвет - как да бъда по-спокоен до като тя шофира и прави грешки? Да, запазвам самообладание, нооо..то това е до известно време, после - ...
Ясно ми е, че така аз си късам нервите, че даже и нея притеснявам и от там идват следващите глупави грешки, като десен завой с ляв мигач..
От друга страна пък и друго си мисля - Що за инструктори са тези бе?! Това да не ги учат да тръгват с ръчна, ама пък и със съединителя да не ги учат да боравят ...е не - на къде върви тази страна - на къде?!

Относно първото - казах и, леко и внимателно, все едно ми боравиш със шпагата ..е не - ДАЙ! и тва е..
Относно второто - закови я в 1.5к - 2к и просто я "лъжи" със съединител - нееее....не си ли е да се пусне от минимум 4к - не е тя просто .......
Относно потеглянето на ръчна - Подаваш плавно газ, ще усетиш един напън в колелетата и тогава започни плавно да отпускаш ръчната спирачка - 4к, пуска се рязко, съединителя естествено е до край, колата тръгва назад, в този момент съединителя се пуска и или я гаси, или тръгва с пилаж....

Другото което е, моля ви, вас, тези които вече са минали по този път, ударете ми едно рамо, дайте ми един съвет - как да бъда по-спокоен до като тя шофира и прави грешки? Да, запазвам самообладание, нооо..то това е до известно време, после - ...

От друга страна пък и друго си мисля - Що за инструктори са тези бе?! Това да не ги учат да тръгват с ръчна, ама пък и със съединителя да не ги учат да боравят ...е не - на къде върви тази страна - на къде?!


Re: Как да бъда по-спокоен до като уча приятелката ми да шоф
Azidaha написа:...Днес милата взе книжка. От 21ч. до сега 3:30 сме вършели по безлюдните тъмни улици...е не може и не може - Да, кара си. Да, не лошо за нов шофьор. Но защо по дяволите, всеки път ръчка скоростният лост, та чак кънти желязото в желязо и как да и обясня, що е туй полусъединител и потегляне на ръчна?!![]()
Относно първото - казах и, леко и внимателно, все едно ми боравиш със шпагата ..е не - ДАЙ! и тва е..
Относно второто - закови я в 1.5к - 2к и просто я "лъжи" със съединител - нееее....не си ли е да се пусне от минимум 4к - не е тя просто .......
Относно потеглянето на ръчна - Подаваш плавно газ, ще усетиш един напън в колелетата и тогава започни плавно да отпускаш ръчната спирачка - 4к, пуска се рязко, съединителя естествено е до край, колата тръгва назад, в този момент съединителя се пуска и или я гаси, или тръгва с пилаж.....
Другото което е, моля ви, вас, тези които вече са минали по този път, ударете ми едно рамо, дайте ми един съвет - как да бъда по-спокоен до като тя шофира и прави грешки? Да, запазвам самообладание, нооо..то това е до известно време, после - ...Ясно ми е, че така аз си късам нервите, че даже и нея притеснявам и от там идват следващите глупави грешки, като десен завой с ляв мигач..
От друга страна пък и друго си мисля - Що за инструктори са тези бе?! Това да не ги учат да тръгват с ръчна, ама пък и със съединителя да не ги учат да боравят ...е не - на къде върви тази страна - на къде?!
А това да я притесняваш може бище ти бъде най-голямата грешка вярвай ми остави я да си кара даже не се вози при нея първите месеци не се бъзикам ето ти пример от мен преди много време баща ми ме учеше да карам и постоянно ми крещеше аз само се панирах бях малък все пак...пак дълго след това карах шофьорски курс....взех я книжката...няколко месеца карах едно Фиат Уно до такава степен му свикнах на фиатчето,че имах чувството,че съм част от него...Докато в един ден баща ми ми каза кюда го закарам някъде не помня къде...Е тоя ми ти човек (жив здрав да е всичко съм научил от него) като започна ама ти защо така си хванал волана тука защо спираш така незнам си какво и започнах да правя някакви елементарни грешки викам му или млъкни или слизай хахах нто слезна нито млъкна

Сега след толкова време не е така разбира се


Все пак курсовете не те учат нито книжката ти гарантира знания и майсторлък всичко идва постепенно


Абе хора защо след такива хубави вчери не спим бе


Живей у борчове,за да те помнат хората !!!
Не й досаждай човече аз на нейно място бих те ихзвърлил.
И аз бях така в началото и като карах колата на наще - кво само ми врякаха и нервиха, на нищо не ме научихиха, сам се научих с практика. След почти 3 год пак си мърморят баси хората, а не могат да направят един френски. Пфффф - дано никога не стана такъв мърморко.

И аз бях така в началото и като карах колата на наще - кво само ми врякаха и нервиха, на нищо не ме научихиха, сам се научих с практика. След почти 3 год пак си мърморят баси хората, а не могат да направят един френски. Пфффф - дано никога не стана такъв мърморко.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Проблема по-скоро е, че инструктора я е оставил да се научи така и после ДАИ-джията я е пуснал да вземе книжка.. тия два "елемента" пропуснат ли я.... после ще мине време докато (евентуално) се научи...
Тя на каква кола се е учила и сега на каква кола се тренирате?
Тя на каква кола се е учила и сега на каква кола се тренирате?

Е първо да свикне .... предполагам учебната и тази която кара са
различни. След това остави малко да свикне .... имат някво странно
мислене че като има още еди комплект педали до тях не могат се осерат
та трябва й просто малко време докато свикне ....... и да грешно е да
се нервиш и ти щото тва води само до грешки .... пълните един резервоар
и почвате да обикаляте ти си взимаш едно списание и се правиш че
четеш и след стотина двеста километра като се поотпусне ще стане по
плавна .... освен ако не го прави всичко насила и без мисъл .... тогава
не ти ми и шефа да слезе няма да й помогне .... практика си трябва
различни. След това остави малко да свикне .... имат някво странно
мислене че като има още еди комплект педали до тях не могат се осерат
та трябва й просто малко време докато свикне ....... и да грешно е да
се нервиш и ти щото тва води само до грешки .... пълните един резервоар
и почвате да обикаляте ти си взимаш едно списание и се правиш че
четеш и след стотина двеста километра като се поотпусне ще стане по
плавна .... освен ако не го прави всичко насила и без мисъл .... тогава
не ти ми и шефа да слезе няма да й помогне .... практика си трябва
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Ходи на полигон,аз миналия ден водих един приятел ми стопи съединителя
,за 1-2 часа се понаучи да управлява това като речем че е изкарал целия шофьорцки курс в софия 


Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- speedmaniac
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
Тц, не е това верният отговор. Всички които споменаха че са свикнали по-добре - са мъже. Да ама говорим за жена, от скоро взела книжка. Много добре знам за какво става на въпрос, просто на жените не им се отдава толкова лесно шофирането, незнам, може и години да карат и пак не могат да свикнат напълно както трябва... 

...E36 Rulzzz...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Според мен й трябва малко тренинг зад волана в градски условия. Излезте още няколко вечери и ще има напредък. Иска или не, карайки ще стане част от колата, ще започне да усеща нещата без да ги гледа в таблото с уредите, огледалата, позицията на волана и тн. Просто с времето и изминатите километри се свиква. Успех!

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
моето мнение е че за цялата работа ти трябват няколко конусчета бензин и нерви.
1. С конусчетата я научи как да маневрира колата и да преценява габаритите. Това е най-безопасния за колата начин.
2. Научи я как по нежно да борави с газта и съединителя или накратко казано да усеща къде отлепя съединителя. В това отношение просто започни от нулата, все едно си инструктор.
3. Намери някъде рампа (от тези на които качваш колата за смяна на масло) и там я накарай да тренира да държи колата на полусъединител и да тръгва нормално без форсаж и без много връщане назад.
Останалото гаранция че ще го научи от опит, но просто това са едни от най-важните умения които са и необходими за шофиране в града.
ПС: може преди тези упражнения да си зимаш по 2 валерианчета.

1. С конусчетата я научи как да маневрира колата и да преценява габаритите. Това е най-безопасния за колата начин.
2. Научи я как по нежно да борави с газта и съединителя или накратко казано да усеща къде отлепя съединителя. В това отношение просто започни от нулата, все едно си инструктор.
3. Намери някъде рампа (от тези на които качваш колата за смяна на масло) и там я накарай да тренира да държи колата на полусъединител и да тръгва нормално без форсаж и без много връщане назад.
Останалото гаранция че ще го научи от опит, но просто това са едни от най-важните умения които са и необходими за шофиране в града.
ПС: може преди тези упражнения да си зимаш по 2 валерианчета.







- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
_65536_kb_sec_ написа:3. Намери някъде рампа (от тези на които качваш колата за смяна на масло) и там я накарай да тренира да държи колата на полусъединител и да тръгва нормално без форсаж и без много връщане назад.
Това искам да го видя

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Ако си близо до младост има едно идеално място да я научиш да тръгдва по нагорнища, мойто там се обучи.
Инъче за всички други въпроси
zAcK го прави тва в момента и си беше написал златните правила някъде
ма ги има и в Тхе Беста
Инъче не се нерви с практиката може би ще задобрее а може и не, то принципно не всички хора умеят да карат добре, просто жената е като цяло по предпазливо създание и е нормално да се притеснява като кара машина за газене на пешеходци.
Аз отначало се стрясках на сродната душичка като се учеше да ката, ма тя и без тва се притеснява остава и ти да й викаш, просто си говори нормално и няма грижи ако е добър слуха й ще те разбере. Ама го има и варианта слушам те ама не те чувам ... там вече незнам, купи си дизепам и го миксирай с водка, качвате се в 2:00 вечера и рейдове по улиците на спокойно.
Няколко пъти приятелката ми упорито отказваше да спира на червено, и си цакаме така леееко през светофара
"Кво пайшшш маа" .... "Ааа аз видях че нямаше коли и затва не спрях" , бяха първоначалните отговори, след кратък курс по анатомия и оцеляване, а и с анализа че в Е30 няма странични Айр Бегове, се споразумяхме поне да намалява или да спира на червено. Сега нещата се нормализираха.
Не наблягайте на избягването на дупките наблегнете на шофирането и после на другото.
Инъче за всички други въпроси


Инъче не се нерви с практиката може би ще задобрее а може и не, то принципно не всички хора умеят да карат добре, просто жената е като цяло по предпазливо създание и е нормално да се притеснява като кара машина за газене на пешеходци.
Аз отначало се стрясках на сродната душичка като се учеше да ката, ма тя и без тва се притеснява остава и ти да й викаш, просто си говори нормално и няма грижи ако е добър слуха й ще те разбере. Ама го има и варианта слушам те ама не те чувам ... там вече незнам, купи си дизепам и го миксирай с водка, качвате се в 2:00 вечера и рейдове по улиците на спокойно.
Няколко пъти приятелката ми упорито отказваше да спира на червено, и си цакаме така леееко през светофара


Не наблягайте на избягването на дупките наблегнете на шофирането и после на другото.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани