вискосъединител

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

вискосъединител

Мнение от Kristopher » 04 Авг 2008, 22:07

Някой може ли да ми обясни как точно вискосъединителя зацепв? от какво силикона се разширява или втвърдява :?: :?: :?: :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 04 Авг 2008, 22:11

и от какъв източник черпи топлина за да се задейства и какво я приема тази топлина :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 04 Авг 2008, 22:15

двг-то май бачка на няква темп,после водата минава през радиатора,отдава там няква темп,оттам май се предава на виското и то ако е на кеф май зацепва
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 04 Авг 2008, 22:23

Значи в тоя вискосъеднител,най-просто казано има две така да ги нарека перки,една от страна на двигателя която най-често я движи ролката с ремъка,а другата от страна на вече си баш перката и е прикрипена към нея.Между тия две "перчици" има силикон.Kогато таз "перчича" от към двигателя се нагрее този силикон който е вътре се втвърдява (сгъстявя) и от там вече се задвижва и другата "перчица" която е свързана към перката ;) Надявам се вече си си го представил защо не ти бачка виското ,и отстраняването на проблема е с нов ;)

П.П Най-често казват ,че тия вискота се скапват защото сместа се разваляла или изтекла :confused:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 04 Авг 2008, 22:36

Влади аз тия работи дето си ги написъл ги знам. от какво се затопля перчицата дето казваш :?: от коя топлина :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 04 Авг 2008, 22:42

Еми,от двигателя идва тая топлина.Сега за BMW-тата незнам как е,но примерно при Audi,от двигателя излиза едни паразител вал (който е прикрепен към коляновия вал),който придава движението на перката а и от там след себеси топлината на двигателя ;)

П.П При BMW май бяха хванати с лагер,ще излъжа :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Авг 2008, 23:06

"силикона" се загрява от водната помпа
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 04 Авг 2008, 23:11

Stanchev написа:"силикона" се загрява от водната помпа


по какъв начин водната помпа въздейства на виското :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Авг 2008, 23:40

температурата от витлото на водната помпа се предава по оста и нагрява виското от там "зацепва" а температурата на радиатора казва кога да "отцепи"
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 05 Авг 2008, 0:41

ма за пластинката никой нищо не казва :mhihi: ... а и тя е в схемата :winky:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 05 Авг 2008, 0:52

има някои с пластинки, някои със спирали....ама не се знае за какво са
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 05 Авг 2008, 0:57

пластината мести въпросните вътрешности :mhihi: ... една към друга...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 05 Авг 2008, 12:00

колега да ти ползвам темата :mhihi:

при 160-170 на магистрала известно време , колата загря виското не зацепи - ок , за смяна

след 2 дни в жегите карам с 20 и си зацети

каква е причината да не зацепва всеки път

318tds

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 05 Авг 2008, 12:07

nandrolon написа:колега да ти ползвам темата :mhihi:

при 160-170 на магистрала известно време , колата загря виското не зацепи - ок , за смяна

след 2 дни в жегите карам с 20 и си зацети

каква е причината да не зацепва всеки път

318tds

Малко му е силикона ;) вече ,постепенно ще зацепва все по малко :idea:
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 05 Авг 2008, 12:17

Апък и при 170 въздушната струя към радиаторите и двигателя е толкова силна, че това виско няма смисъл да зацепва. Пък и как чуваш при тая скорост и тия обороти, че виското фучи?
Изображение

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook