Чисто нова или стара кола?
Модератор: Общи модератори
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Чисто нова или стара кола?
е не мое ли пък да е нещо хубаво, ама до 5 години и под 100 (150 хиляди км) да кажем?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Чисто нова или стара кола?
Те тия 2015+, при 100к вече са за мотори... особено малолитражките... най-много ти да се паднеш за хубавите ремонти
В днешно време се кара много повече км, спрямо примерно преди 20-25г.... и такива 4-5-6г. коли на под 100к трудно вече може да видиш... не, че няма, ама...



Re: Чисто нова или стара кола?
Намират се, но трудно и са скъпи. Имам 530GT правило по 10,000км/година средно преди да го купя. Близо 10 годишна, а е като нова.Mollov написа:и такива 4-5-6г. коли на под 100к трудно вече може да видиш... не, че няма, ама...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Чисто нова или стара кола?
Това примерно - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... gJy9cxYu60
Реално, ако се въртят по 15к и ще се кара 4 години, моооже и да се пропусне веригата, ако не дава симптоми. Колата изглежда супер, на мен само по-голям двигател би ми липсвал. Но при положение каква нова алтернатива се гледа, това си е бегачка
И колко е оборудвано спрямо новите алтернативи... То се каза градска кола, но аз поне оставам с впечатление, че ще е и единствена кола. Та трябва някакъв баланс да има 




Re: Чисто нова или стара кола?
На тея коли по-скоро веднага правиш веригата и караш по гореописаната схема. Даваш 25 000 за кола, но 3000 за верига къташ и накрая двигател в кофата...
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Чисто нова или стара кола?
TNT написа:Това примерно - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... gJy9cxYu60Реално, ако се въртят по 15к и ще се кара 4 години, моооже и да се пропусне веригата, ако не дава симптоми. Колата изглежда супер, на мен само по-голям двигател би ми липсвал. Но при положение каква нова алтернатива се гледа, това си е бегачка
И колко е оборудвано спрямо новите алтернативи... То се каза градска кола, но аз поне оставам с впечатление, че ще е и единствена кола. Та трябва някакъв баланс да има
Да, по-скоро нещо такова имах предвид, защо не и 530д, нали е най-коравият двг на БМВ последното хилядолетие


"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
Mollov написа:Те тия 2015+, при 100к вече са за мотори... особено малолитражките... най-много ти да се паднеш за хубавите ремонти![]()
![]()
В днешно време се кара много повече км, спрямо примерно преди 20-25г.... и такива 4-5-6г. коли на под 100к трудно вече може да видиш... не, че няма, ама...
Има, има, само че всеки търси ценичка. Преди 1 година взех Х6цата, която беше на 5г (2015г е) и само 72 000км със 2г Премиум Селекшън гаранция. Преди това през 2016та взех Ф11ката на 4г и 164 000км. Разликата в пробега се усеща много, да не говорим колко пари се наляха в 5цата за няколко години. Уж изглеждаше много добре, но меката кожа в салона не ме спаси от едни досадни и скъпи ремонти. Следващата ще е на 20к км.
Re: Чисто нова или стара кола?
TNT написа:Това примерно - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... gJy9cxYu60Реално, ако се въртят по 15к и ще се кара 4 години, моооже и да се пропусне веригата, ако не дава симптоми. Колата изглежда супер, на мен само по-голям двигател би ми липсвал. Но при положение каква нова алтернатива се гледа, това си е бегачка
И колко е оборудвано спрямо новите алтернативи... То се каза градска кола, но аз поне оставам с впечатление, че ще е и единствена кола. Та трябва някакъв баланс да има
На тая няма нужда да й се сменя верига, мисля. Или поне не скоро.
Б47 няма проблемите на Н47.
Сигурно е хубава кола.
Аз като виден скрапер бих търсил нещо на което му е взет първия живот и аз да му вкарам втори живот, тоест кола между 200 и 300 хил. км, колкото пари имам - толкова по-висок клас/екстри/година.
Използвай обезценяването на топ моделите в своя полза.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
И си приготви още толкова по 3 и повече да им върнеш "живота".
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Ако си купуваш Бентли - да
С масовите марки - тц.
От трите немски марки БМВ е най-евтино.

С масовите марки - тц.
От трите немски марки БМВ е най-евтино.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Ми не знам. Колко струва един лед фар на Ес класа примерно ?
Щото нали, ако ще е гарга да е рошава. 7-ма серия, Ес класа, A8...такива.
Щото нали, ако ще е гарга да е рошава. 7-ма серия, Ес класа, A8...такива.
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Моджо написа:Ми не знам. Колко струва един лед фар на Ес класа примерно ?
за в222 е $1720 само "кутията" без контролера, крушките и баласта...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Чисто нова или стара кола?
Колкото го намериш, ама 'що се сети пък за фар? Ако ше е ударена, т'ва си е в сметката... на ф01 в мегапартс последно беше към 450лв, по морги както се спазариш.
Аз сегашната Ф-ка 730 я взех на 300к. Верига, рециклиране стартер, генератор и там още квото има за смяна при първоначално обслужване беше май към 1.5к, че не помня точно. Комплекта верига и всичко за смяна покрай нея беше към 500лв по спомен, другото труд, че мотора трябва да е на земята.
Дюзите бяха трагедия, тресе, пуши, гори 12/100 при 90 км/ч
500лв ''рециклиране'' и вече към 40к км само газ, без пушек, тресене и 7-8/100
Окачване още не съм правил, ама гледах последно цени към 350-400лв рециклиране на ъгъл за лъскавите амортисьори.
Мотор и кутия са си 1:1 с е90, колко да е скъпо...
Махнал съм егр, вихрови клапи, дпф и съм я надул на малко над 300к.с., върви, пее и не дава признаци да спира скоро.
Тая кошница със всичко по нея ми е стъпила под 20к. Ще я карам година и нещо да премине 400к и на пазара от първите в ценова листа, най-вероятно за парите за които съм я купил 2 години по-рано. После следващата и така... пари от кола май не съм губил, ама си е за скрапери т'ва упражнение...
Ако държиш да ти е новичко и да не е пръцкал някой преди теб на седалката вариантите са два - или пластмасово табло с лек ветрец от уплътненията при 140, или парите са много по-различни
Аз сегашната Ф-ка 730 я взех на 300к. Верига, рециклиране стартер, генератор и там още квото има за смяна при първоначално обслужване беше май към 1.5к, че не помня точно. Комплекта верига и всичко за смяна покрай нея беше към 500лв по спомен, другото труд, че мотора трябва да е на земята.
Дюзите бяха трагедия, тресе, пуши, гори 12/100 при 90 км/ч


Окачване още не съм правил, ама гледах последно цени към 350-400лв рециклиране на ъгъл за лъскавите амортисьори.
Мотор и кутия са си 1:1 с е90, колко да е скъпо...

Махнал съм егр, вихрови клапи, дпф и съм я надул на малко над 300к.с., върви, пее и не дава признаци да спира скоро.
Тая кошница със всичко по нея ми е стъпила под 20к. Ще я карам година и нещо да премине 400к и на пазара от първите в ценова листа, най-вероятно за парите за които съм я купил 2 години по-рано. После следващата и така... пари от кола май не съм губил, ама си е за скрапери т'ва упражнение...

Ако държиш да ти е новичко и да не е пръцкал някой преди теб на седалката вариантите са два - или пластмасово табло с лек ветрец от уплътненията при 140, или парите са много по-различни

- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Чисто нова или стара кола?
Моджо написа:7-ма серия, Ес класа, A8...
За лично ползване?


- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Чисто нова или стара кола?
grkv написа:...Верига, рециклиране стартер, генератор и там още квото има за смяна при първоначално обслужване беше май към 1.5к, че не помня точно...


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани