Кой фактор оказва най-голямо влияние върху ТЕЖКИТЕ ПТП-та?
Модератор: Общи модератори
- Vikito_24
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
...И са кво излезе? и с 50 и с 200 все тая а?...
Ми не е все тая, защото има разлика между убиец и убит!
Ми не е все тая, защото има разлика между убиец и убит!

Аре нема нужда...
- rado_e30m40b16
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: гр. Троян
неправилни маневри ... един с един камион сиг беше заспал испреварвам и влиза в моито платно ... на малко да видя свети петър 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Сондьора написа:За мен маневрите и калпавата преценка!!!
Алкото настрана, и скоростта. Смисъл, че ако дигнеш 200 по магистралата и се съобразяваш с пътната обстановка не е чак толкова страшно, стига колата да ти изправна. За алкото има хора, които карат много по примерно, от колкото ако не са пили.
Един път да съм съгласен с тебе . За скоростта - 99% караме със превиешена скорост - кой крара със 90 по автомобилен път




- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Естествено че голямата скорост.Човек може и да е пил но кара ли бавно може да се прибере жив и здрав.Човек може да изпреварва но ако не кара бързо може и да реагира навреме и да предотврати опасен инцидент.Но високата скорост...каквото и да правиш или не можеш да реагираш/най-често/или и да реагираш не можеш да спреш неизбежното.
А и при 100 км/час челен удар смъртността е 99 %
А и при 100 км/час челен удар смъртността е 99 %


Ivo_Borisov написа:Човек може и да е пил, но кара ли бавно може да се прибере жив и здрав.
Но твърде често в такъв случай случай имаме 3 в 1

Според мен, най-големия проблем в избиването ни по пътищата е каране с несъобразена скорост.
Без да ме разбирате накриво, ама и на мен нищо не ми пречи да натисна до 140 км. с Пежето... и какво? Едно леко невнимание и цял живот ще ми носят цветя на паметника. Айде, нема нужда! Имам още много години живот пред мен, мисля, да си ги поживея.

Последна промяна Eva* на 07 Авг 2009, 20:17, променена общо 1 път
Да караш Peugeot е страст!
Алекс е прав за случайността. Вчера или онзи ден, /извинете ме, за паметта/ загинаха двама младежи с Хонда заради ТИР, блъснат от друг ТИР.
ТИР-а, е пресякъл мантинелата на метри пред тях, и в случая логиката е една. С каквато скорост караш, толкова е дълъг и аварийния спирачен път с /двата крака върху педала/. Ако са били с 80 им са трябвали, приблизително 80 метра, за да успеят да спрат. Не мога да гадая колко, но явно не са имали метрите пред тях. Факт е, че камиона ги "изблъсква" в дерето. Значи са опитали да спрат и не са успяли. Излиза камион на пътя... как да го очакваш, че ще прескочи мантинелата и трябва да си на спирачка?
Днес прочетох, че въпросния ТИР е бил празен, бил блъснат отзад от друг ТИР.
Ето това е случайността... Съдба с две думи. От едно невнимание, следва смъртта на двама души.
Но, нека не обръщаме темата в това, колко и как карат тираджийте. Въпроса е за причините, за високата смъртност у нас на пътя.
Или друг пример... как мога да очаквам, че взимайки завой по Подбалканския /или дори в тунела в София под Подуене в посока Слатина/ ще има дупка, от която, аз мога доволно да се пребия, дори и карайки с 40. Пукам гума, изпускам волана, бам в бетонната стена... и... чиста "случайност". В медиите за такива случки обикновенно пишат изреченията започвайки с думите "Нелеп инцидент"
ТИР-а, е пресякъл мантинелата на метри пред тях, и в случая логиката е една. С каквато скорост караш, толкова е дълъг и аварийния спирачен път с /двата крака върху педала/. Ако са били с 80 им са трябвали, приблизително 80 метра, за да успеят да спрат. Не мога да гадая колко, но явно не са имали метрите пред тях. Факт е, че камиона ги "изблъсква" в дерето. Значи са опитали да спрат и не са успяли. Излиза камион на пътя... как да го очакваш, че ще прескочи мантинелата и трябва да си на спирачка?
Днес прочетох, че въпросния ТИР е бил празен, бил блъснат отзад от друг ТИР.
Ето това е случайността... Съдба с две думи. От едно невнимание, следва смъртта на двама души.

Или друг пример... как мога да очаквам, че взимайки завой по Подбалканския /или дори в тунела в София под Подуене в посока Слатина/ ще има дупка, от която, аз мога доволно да се пребия, дори и карайки с 40. Пукам гума, изпускам волана, бам в бетонната стена... и... чиста "случайност". В медиите за такива случки обикновенно пишат изреченията започвайки с думите "Нелеп инцидент"

Да караш Peugeot е страст!
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
По принцип е така и лекомислените спомагат със всички сили да допринесат за пълна съвкупност от трите(и повече)фактора-висока скорост, алкохол и неправилни маневри-изпреварвания без видимост и т.н....!Valentin_Peev написа:Не може да се каже! Всяка ситуация си е сама за себе си, един път едно, друг път друго, а понякога и комбинация от няколко неща


Много хора разчитат предимно на автомобила, особено, ако е по-висок клас, че както върви-така и спира(намалява), но за жалост не винаги можеш да се пребориш с гравитацията, природата и физичните закономерности!?
Трябва да се кара с акъл, не само Гааазззз!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Ivo_Borisov написа:Човек може и да е пил но кара ли бавно може да се прибере жив и здрав.
И какво го изкара - да си джаскат ракийца хората стига да карат бавно?
Аз предпочитам да ме вози или да кара до мене някой с 200км вместо с 2 промила!
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Аз бих се качил при бавно шофиращ пиян шофьор, но не и при някой, който кара с 200, най- малкото мога да му опъна ръчната ако се наложи, а при 200 км/ч-дръжки 

Никой не мое ма връне на селу!
- horhef
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
И трите определено, но ако трябва да се подредат мисля, че са така:
1 неправилните маневри и изпреварвания
2 превишената скорост
3 Алкохола
Ще дам един пример. Кара си някакво тарикатче изпреварва в завой без никаква видимост( това до морето им беше коронен номер) съответно вече с превишена скорост от среща също някой с превишена скорост и ето ти мазалото. Обаче ако единя е с по нормална скорост, шасновете вече за оцеляване са значително по големи( виждал съм точно такава ситуация за щастие без жертви) Та така едното е опасно а в комбинация с другото е почти винаги фатално. Пък и ако има алкохол нещата са много зле.
1 неправилните маневри и изпреварвания
2 превишената скорост
3 Алкохола
Ще дам един пример. Кара си някакво тарикатче изпреварва в завой без никаква видимост( това до морето им беше коронен номер) съответно вече с превишена скорост от среща също някой с превишена скорост и ето ти мазалото. Обаче ако единя е с по нормална скорост, шасновете вече за оцеляване са значително по големи( виждал съм точно такава ситуация за щастие без жертви) Та така едното е опасно а в комбинация с другото е почти винаги фатално. Пък и ако има алкохол нещата са много зле.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани