М3 Е36 с какво, с газчицаааа......
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
нека да са глупости
ходи в realoem.com и виж, че най-малко главата на този двигател е различна от на другите.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
за кво ли пиша въобще в темата и аз...

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
за кво ли пиша въобще в темата и аз...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Оказва се че е ебаси и престижа да даваш една торба пари на бензиностанцията,и след това да изминеш 50 км. в града ,аз пък съм карал на газ и никакви поражения не съм имал на двигател,даже маслото не става черно,колата няма детонации,движи по тихо,незнам какви са тея митове че газта разваляла автомобилите,имал съм сервиз и съм отварял бая мотори,ми по-чист е мотора на газ отколкото на бензин...да не говорим за нафта.
Аз пък бих си взел с голям кеф такъв автомобил,и мога да ви кажа че вървежа хич не се променя при хубава газова уредба и добре регулирана
Поздрави
Аз пък бих си взел с голям кеф такъв автомобил,и мога да ви кажа че вървежа хич не се променя при хубава газова уредба и добре регулирана
Поздрави
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
[steeN] написа:нека да са глупостиходи в realoem.com и виж, че най-малко главата на този двигател е различна от на другите.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
за кво ли пиша въобще в темата и аз...
ок взимам си думите обратно, но интересно ще е да се разбере, защо е различен номера........ да не се окаже, че е нещо съвсем не свързано с горивна камера или нещо което да има влияние върху горенето на газ....... защото съм сигурен че сериозна промяна в констукцията едва ли ще направят.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
kalanak написа:Искам и аз да кажа нещо престанете с тая гъзария всеки нормален човек си решава по джоба.Живял съм една година в Германия хазаина ни имаше четири кооперации които беше дал под наем.Имаше два супермаркета подобни на големите вериги тука.Човека имаше пет лични автомобила и петте бяха на газ.В момента там газта навлиза масово но все още е много скъпа уредбата.Тия които тука са по 200лева там са по 1500евро.Верно че няма нищо общо по качество.Виждал съм уникални коли да сипват газ и в Германия и в Холандия.Спира си човека зарежда си на половин цена и му дреме на оная работа.Стига с тея предрасъдъци.
Колега и аз съм ходил над 10 пъти във Германия и то си личеше хората който искат да правят икономия какво караха. Масово се караха малолитражни коли и много Смартове , а нямаше коли над 100-200коня на гас който търсят прослувутата икономия, която ти изтъкваш. Тука някой пускаше Hartge на гас. Кой ще си позволи да даде 200 000лв. или повече за такова нещо и ще го кара на гас. Ако ги изкараш тези пари със сигурност няма да мислиш на какво ще караш. Връщам се на темата за М3 на гас. Ако изкараш 17 000лв. за М3 и за още 3000лв. да му сложиш гас и да му платиш разходите са си пари. Има два случая имаш пари и разхода няма да ти влияе, другият вариант е да имаш определената сума със точност и да я вложиш за М3 и гас което ще е супер тъпо. Лично аз и 30 000лв. да имам пак не бих си взел М3 като нямам добри приходи. Щом имаш добри приходи другото е без значение.
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Нека вметна за всички твърдящи, че газта унищожавала мотора, от около 13 години насам всичките ни коли са били на газ, включително камиони, така ли пък с една да нямаше проблем по-сериозен?
И им е слагана газ, не защото са карани малко, напротив.
Друго неразбирам - масово една средна заплата(изключвам София)
е 550-600 лева, защо 300-350 лв (колкото утиват за каране на една 20ка/иска ако обичаш да си покарваш нормално) трябва да утиват за гориво? Та дори и повече пари да изкарва човек, невиждам смисъл за същите пари да карам 2 пъти по-малко? Верно не върви чак (почти) като на бензин, верно вкарал съм 1500 лева, но ние масово караме коли до към 150 коня (заради бариерата акциз) на възраст около 10те години та и по-стари, и ако тая кола се кара над 10 000 километра годишно, аз лично невиждам смисъл да я карам на бензин.
Така или иначе или колата или мотора ще си утидат.
За хората, които казват "да се вземе допълнително малолитражка".
Защо да давам пари да карам кола, в която дори ми е противно да стоя? Като може да си джиткам моята по всяко време, пак ефтино и с кеф, верно не е космически кораб (ТО СЕ ЗНАЕ) но си ме радва повече от достатъчно.
Тая криво разбрана българска гъзария/комплексарщина не я разбирам (без да се обиждат колеги)(както всъщност неразбирам и карането на лизингов автомобил, за който си даваш и последните пари), като хората в Германия/Италия/Холандия и пр. чието финансово положение е в пъти по-добро от нашето, си карат на алтернативни горива, а ние не, разбираш ли, защото сме гъзари и една 1/3 от парите, които взимаме като заплата даваме за гориво на над 10-15 годишна кола.
За по-мощни и скъпи коли, съм съгласен, че някак не му утива да се кара на газ(но това е разбиране, за което още нямам аргументи), но за колите, които масово караме ... не виждам - какво толкова?
Btw, наскоро карах една 120Д купе м-пакет, рекаро, нави, карбон, 17ки, колата бяла, от това модерното бяло. 177 к.с. 4 цилиндрово моторче, като вдигнеш капака, направо го няма.
Ей това е нещо, което много ме впечетли, върви СТРАШНО доволно, с разход в града 8/100
И им е слагана газ, не защото са карани малко, напротив.
Друго неразбирам - масово една средна заплата(изключвам София)
е 550-600 лева, защо 300-350 лв (колкото утиват за каране на една 20ка/иска ако обичаш да си покарваш нормално) трябва да утиват за гориво? Та дори и повече пари да изкарва човек, невиждам смисъл за същите пари да карам 2 пъти по-малко? Верно не върви чак (почти) като на бензин, верно вкарал съм 1500 лева, но ние масово караме коли до към 150 коня (заради бариерата акциз) на възраст около 10те години та и по-стари, и ако тая кола се кара над 10 000 километра годишно, аз лично невиждам смисъл да я карам на бензин.
Така или иначе или колата или мотора ще си утидат.
За хората, които казват "да се вземе допълнително малолитражка".
Защо да давам пари да карам кола, в която дори ми е противно да стоя? Като може да си джиткам моята по всяко време, пак ефтино и с кеф, верно не е космически кораб (ТО СЕ ЗНАЕ) но си ме радва повече от достатъчно.
Тая криво разбрана българска гъзария/комплексарщина не я разбирам (без да се обиждат колеги)(както всъщност неразбирам и карането на лизингов автомобил, за който си даваш и последните пари), като хората в Германия/Италия/Холандия и пр. чието финансово положение е в пъти по-добро от нашето, си карат на алтернативни горива, а ние не, разбираш ли, защото сме гъзари и една 1/3 от парите, които взимаме като заплата даваме за гориво на над 10-15 годишна кола.
За по-мощни и скъпи коли, съм съгласен, че някак не му утива да се кара на газ(но това е разбиране, за което още нямам аргументи), но за колите, които масово караме ... не виждам - какво толкова?
Btw, наскоро карах една 120Д купе м-пакет, рекаро, нави, карбон, 17ки, колата бяла, от това модерното бяло. 177 к.с. 4 цилиндрово моторче, като вдигнеш капака, направо го няма.
Ей това е нещо, което много ме впечетли, върви СТРАШНО доволно, с разход в града 8/100


E34, E38
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
За хората, които казват "да се вземе допълнително малолитражка".
Защо да давам пари да карам кола, в която дори ми е противно да стоя?
Колега какво те кара да мислиш, че тези германци който карат малолитражки и смартове не искат да карат и те комфортни коли на гас и защо не го правят ? Според мен всичко си е до манталитет, най-добрият образец е фирмената политика, тя преценява икономията най-добре.Във нейно лице се вижда наистина икономията, а всичко друго си е прищявка. Няма да се разбере ме кое е правилното и нека да кажат собствениците на М3 какво мислят преди и след покупката. Какво окачване, какви спирачки или др. неща да сложат или си мислят за как ще карат икономично гас ?
- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
ditko1 написа:...
А ти като караш 18 тдс, защо не мислиш как да го караш икономично на нафта, ами слагаш М-пакет?



- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
нищо не съм слагал, така си е от завода. Вече ми писна от миналата кола да набивам във малолитражен мотор. И сега малко на икономично си карам 

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
http://www.vbox7.com/play:596b26fe
http://www.youtube.com/watch?v=kJq1MwR5 ... PL&index=8
http://www.youtube.com/watch?v=kGB3YIYb4Ag
http://www.youtube.com/watch?v=poymxuemeYE
http://www.youtube.com/watch?v=iaEBeJZA ... L&index=37
http://www.youtube.com/watch?v=S01wX-4-Pqw
Та, както виждате, колеги, Газчица се слага дори на коли, по-скъпи или по-мощни от М3 Е36...
Да не говорим за АЦ Шницел GP3.10 концепцията, което е 552 коня 540 Nm въртящ момент и прави от 0 до 100 km/h за 4,5 секунди!
Мисля с това да приключим този ненужен спор!

http://www.youtube.com/watch?v=kJq1MwR5 ... PL&index=8
http://www.youtube.com/watch?v=kGB3YIYb4Ag
http://www.youtube.com/watch?v=poymxuemeYE
http://www.youtube.com/watch?v=iaEBeJZA ... L&index=37
http://www.youtube.com/watch?v=S01wX-4-Pqw
Та, както виждате, колеги, Газчица се слага дори на коли, по-скъпи или по-мощни от М3 Е36...
Да не говорим за АЦ Шницел GP3.10 концепцията, което е 552 коня 540 Nm въртящ момент и прави от 0 до 100 km/h за 4,5 секунди!
Мисля с това да приключим този ненужен спор!


Без страх, без спирачка!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
1-во за пичовете дето разправят как карат без проблеми от 10 години на гас и как такситата карат "БЕЗ ПРОБЛЕМИ" по 2 милиона. Батки я се осъзнайте. Прибирам се с една вектра такси, гледам бая км показва, викам как е с ЛПГ-то и шофера епа неколко основни ремонта на мотора и таблото на тоя гроб свети като коледна елха - ем без проблеми си кара. А съм виждал карани бензинки на по 500 000км дето като запалиш, че ти се струва че мотора е излезнал скоро от завода.
2-ро за образите дето почнаха да говорят за германия и как се кефят на газовата икономията. Явно сте много скарани с манталитета на немеца, щот те хората там не са прости. Инженерите с голема радост го приемат нали, да, там с удоволствие приемат емулиране на ламбда сонда и подобни интервенции инженерите от Щутгарт
3-то колата просто технически не е направена да върви на гаС. Газификацията е като ония добавки за маслото дето "удължават" живота на му с още 5-10 000 км. Ето така ти излиза по-тънко маслото и караш повече км с 1 смяна, ама е жалко и смешно просто
причини не ми се изреждат, щото са повече от ясни
4-та причина и най-голяма е манталитета на българина, който търси тънканъ и келепир и побългарява за да ги постигне. За мене човек газифицирал колата си, най-малко не я цени и харесва. Хората са измислили одавна икономично решение и то се казва нафта.
Който ще е тарикат да си слага ГИ-та, МИ-та, ловато мовато и подобни казани в колата, само не ми се обяснявайте как сте по-хитри и ние дет караме на бенз сме будали, че ми става жално
2-ро за образите дето почнаха да говорят за германия и как се кефят на газовата икономията. Явно сте много скарани с манталитета на немеца, щот те хората там не са прости. Инженерите с голема радост го приемат нали, да, там с удоволствие приемат емулиране на ламбда сонда и подобни интервенции инженерите от Щутгарт

3-то колата просто технически не е направена да върви на гаС. Газификацията е като ония добавки за маслото дето "удължават" живота на му с още 5-10 000 км. Ето така ти излиза по-тънко маслото и караш повече км с 1 смяна, ама е жалко и смешно просто

4-та причина и най-голяма е манталитета на българина, който търси тънканъ и келепир и побългарява за да ги постигне. За мене човек газифицирал колата си, най-малко не я цени и харесва. Хората са измислили одавна икономично решение и то се казва нафта.
Който ще е тарикат да си слага ГИ-та, МИ-та, ловато мовато и подобни казани в колата, само не ми се обяснявайте как сте по-хитри и ние дет караме на бенз сме будали, че ми става жално

Последна промяна b00st на 10 Юли 2009, 23:40, променена общо 1 път
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Глупости!
И 4-те точки!
Следващия път се качи на Икарус от градски транспорт, пък от него си вади изводите за манталитета на българският шофьор!


И 4-те точки!



Следващия път се качи на Икарус от градски транспорт, пък от него си вади изводите за манталитета на българският шофьор!




Без страх, без спирачка!
- x-ekutor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E30 оригинал
- Мечтае да кара: недокосната Е30
Аз лично съм против газификацията на спортните коли.За малките двигатели и особено,ако колата минава както казва justboy над 15000км на година-да.Но за спортен автомобил-оооооооо НЕ.Тези коли не са направени да се съсипват от каране.Те са само за разходка или писта.Никъде няма ферари или вайпър такси...и няма да има.Именно затова спортните автомобили са със задно задвижване и с бензинови двигатели.А това М3 на газ за мен си е чиста гавра.Но това си е лично мое мнение все пак.
Наздраве
Наздраве

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
zBoost написа:2-ро за образите дето почнаха да говорят за германия и как се кефят на газовата икономията. Явно сте много скарани с манталитета на немеца, щот те хората там не са прости. Инженерите с голема радост го приемат нали, да, там с удоволствие приемат емулиране на ламбда сонда и подобни интервенции инженерите от Щутгарт![]()
Кажи бе нашия, къв ти е проблема с инженерите от Щутгарт не разбрах ?! Да, приемат го, колкото и да не ти се иска. Разговаряли сме как работи и какво става, що не стана един такъв като тебе да изтъкне 4 неветоятни точки само това не си обясних.
Инжинерите от Щутгарт, за които става въпрос в моя пост участват в развитието на АМГ мотора 6.2 и по точно по покритията на цилинтрите и точно нещата свързани с горенето там и здравината на слоевете, та не разбрах ти за какво точно говориш ? Ти някога да си говорил с такива хора........ защото аз много повече ценя тяхното мнение и техните съвети и препоръки които могат да ми дадат. Вече съм видял толкова неща, че твоите 4 или там колко причини бяха с нищо не могат да ме впечатлят и не могат по никакъв начин да ми променят мнението.
От моя гледна точка аз съм си купил мотор 1.8 най-простия възможен с една верига за разп. вала и без никви ваноси и скожнотии, идеята да го избера беше ясно, целяща евтина поддръжка и слагането на газ

П.С. Пак като си взема М3 живот и здраве ше му мислим тогава

айде със здраве !
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
За какво се карате само не мога да разбера? Едва ли ще се стигне до съгласие. Аз ако имах тука една М3-ка, прочитайки мнението на някой непознат на който хората от Щутгарт му казали че АМГ на газ е яко, не бих си променил мнението да си газифицирам Мката. И от друга страна, на човек на който му допада да дава 2 пъти по-малко за гориво, който се надъхва че е почти като на бензин, че газта пази двигателя, че е с по-голямо октаново число и т.н.... едва ли 6 страници тема ще го накарат да си демонтира газовото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Don_Diego