Недоволство от МТЕЛ, вече и с клип !!! Гледаите !

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 24 Юни 2009, 14:46

Е.Димитров написа:Пъ аз много се стеснявам някой като ми говори така,имам чуството че ше ме натакова ебаси,давай мъжката-раз-праз!!!
Аз съм автор на най-бързото закупуване на дънки в историята на ...дънкопробажбите,влизам в магазина,взимам дънките и излизам,к'во да се мотам за глупости,така не искам и да ми губят времето разни дето се опитват да ме набутат за нещо,а аз съм се улетел във въпросния магазин само евентуално примерно да си купя билет за трамвая.(пример само,на трамвай не съм се катерил от има нема 10 години)
Те за това всичко си плащам през интернет,даже ако имаше начин и до тоалетна ше одя през интернет,за да не се срещам с разни досадници да ми спамят съзнанието


колкото странно и да звучи и аз действам така - първо научавам информацията в интеренет ли от приятели...после действам

не става въпрос за досаждане - когато имаш над 5000 артикула в един магазин - и когато повечето клиенти не знаят какво искат и дори за какво са влезнали в магазина - мисля че е полезно това
не всички са осведомени и са попили идеите - какво искам с какви опции и колко имам възможност до отделя за това

П.С. В момента съм с телефон втораупотреба закупен от един форум - без гаранция и тем подобни застраховки

Избирам стока от там където най-евтино - на късмет понякога-но с проверно качество и от хора с които съм работл преди.

А дънките ми ги подряват в повечето случаи :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 11.10.2007
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 Ci

Мнение от st.George » 24 Юни 2009, 14:58

Кат за начало много ми се наби в очи CrossSales-а :twisted: хмм, интересно... ;) :twisted:
Колкото до питанията ти, да поясня малко, че в първия си пост не го направих :twisted: Глобулския договор го прекратих по причини които няма нужда да обсъждаме, преди 3 год. :twisted:
Вивател ползвам с няква служителска карта, за разговори в семейството най вече. Тела ми с тая карта стои като сувенир вкъщи :twisted:
Мтел съм бил там на разните му Комфорти, Екстра и в момента на Екстра Адванс.., Замислям се леко към Фит програмите...
И не, не съм юридическо лице, ползвам си картите за лични разговори. Правя по 50-60лв. месечно, в телефонния ми указател има 200-300 Мтел номера, 5-10 Вивател, 4-5 Глобул...

Надявам се да не си загубил прекалено много тренинг и да си адекватен с офертите на защитавания от теб Глобул и опозицията - Мтел, за да можеш да ме убедиш че за мен е по изгодно да сменя Оператора...

П.П. С постовете си просто искам да ти покажа че абсолютно нищо в повече, като служител (дори и бивш) на ГЛОБУЛ, не можеш да ми предложиш нито като програма, нито като оферта за add-on, нико като невероятна оферта за телефон, нито като оферта за лаптоп, нито като оферта за фото.. Масовите програми и на двата оператора са на 90% идентични като мес.такса, включени безпл.минути, цена на разговор извън тях и т.н.... А ако искаш може и до утре да си говорим и да си даваме примери и контра примери.... ;)
Просто не ми е присърце това с което са ти промивали мозъка с години в Глобул (не ме питай от къде знам как се провеждат и в какво се състоят фирмените обучения на операторските и дилърски вериги) да се опитваш да го защитаваш в дадената тема.. Малко хора в час с тея неща биха погледнали на сериозно на това..., да не казвам че може би само ти ще си вярваш на твърденията...
E46 Ci :owned:
E46 318i m43b19 :arrow: SOLD!
E36 318i m40b18 :arrow: SOLD!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 24 Юни 2009, 16:00

преди ида а на тренингите съм чел доста статии по психология и знаех къде отивам- не е точно промиване на мозъка ами си беше вид игра за мен - няма да описвам подробностите - по скоро бях там като странчен наблюдател-наблюдавах действието на треньора - филтрирах информцията с усърдие и останах доволен - попих това което ми помага много....(обръщах повече внимание на това как говори а не на тва какво- как държи залата и други неща)

цитат: Надявам се да не си загубил прекалено много тренинг и да си адекватен с офертите на защитавания от теб Глобул и опозицията - Мтел, за да можеш да ме убедиш че за мен е по изгодно да сменя Оператора...

аз се махнах когато лансирахме макс програмата
но това не е проблем в глобул бг има инфо
при онези условия когато се махнах щях да ти предожа национал 50 -за 19.90 на месец
това са ти 50 минути към всички и 3 номера в група към глобул със 150 минути към тях - бих те и посъветвал и да си вкараш в приятели хората на глобул с които говориш повече - другите двама са в 50 те националн минути
Защо смятам така
предполага м че минутата към друг оператор т м-телската карта ти е 32-34стотинки
ти имаш такса 19.90 на моята оферта от което следва че 50-тте минути ти излизат по 25 стоинки ПЛЮС получаваш и бонус 150 минути в група към глобул-без пари :) разликата от 7 до 9 стотинки за минута не е никак малка
Може да вземеш и абонаменти и за близките си - със сигурност те имат приятели и близки на глобул с които да говорят в група.
Но тук ма едно, но не се ми казал преблизително колко минути към глобул и към вивтел говориш.

За смяна на оператора няма да те навивам изобщо - защото при всички полжения м-тел ти дава по-добра оферта за разговори в мрежата си.

Аве хора - останали сте с грешно мнение - не подържам глобул за това и не съм там вече.............

Вижте писах достатъчно - винаги има варианти и комбинации- стига да може малко да мислиш и да си по - изобретателен и да не ти куца аритметиката- ако не го спечелиш изцяло клиента поне ще опиташ да му предложиш да вземи и карта - за някой близък който няма.
Повече не ми се пише.

със сигурност в реалния живот играят доста по добре и другите фактори. Тук е само логика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 11.10.2007
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 Ci

Мнение от st.George » 24 Юни 2009, 16:39

likesake написа:...щях да ти предожа национал 50 -за 19.90 на месец
това са ти 50 минути към всички и 3 номера в група към глобул със 150 минути към тях - бих те и посъветвал и да си вкараш в приятели хората на глобул с които говориш повече - другите двама са в 50 те националн минути..

Да подчертаем само за всички които не им се рови за инфо - 20лв. такса, 50+10 мин. към всички, 150+50 мин. към 3 Глобул номера... Ето за тея примери ти говорих, че можем да си ги даваме и контрираме с еквивалента на другия оператор... Защото аз в случея нямам никакъв интерес към офертата ти, тъй като винаги, без значение дали ми остава 3, 6, 12 или 24мес. от настоящия ми Мтел договор, мога да се прехвърля на FIT S (която най общо казано за 20лв. ми дава 30лв. време за разговори и СМС-и към всички мрежи + група Сем. и Приятели от 6 Мтел номера..., ако искаш да е съпоставено NATIONAL 50, ще изглежда ето така - 60мин. към всички + 170мин. към 6 Мтел номера)... А от там нагоре имам също голям избор FIT M, L, XL... И най хубавото в случея..., не са ми фиксирани минутите както при Глобул, мога да си ги изговоря както на мен ми е кеф, към който си искам ;)

П.П. Много правилно го каза! Всичко е една игра със цифрите. Всеки дори и с минимални познания в аритметиката може да си отвори mtel.bg и globul.bg и да си сметне че кажи речи всяка една Мтелска програма може да я получи при Глобул и обратното, с мноооого леки разлики. Точно тва имах впредвид..., не че Мтел, или еди си кой Оператор, е Номер 1... За да кажем че някой е най, най, най трябва доста сериозно да конкурира "опонента" си, а в случея просто го няма тва мнооооого важно пазарно условие - КОНКУРЕНЦИЯТА. Ето защо ако ще и още 3 моб. оператора да има, докато се предлага едно и също като пакети на които само имената ка им са различни, оправия няа да има...
E46 Ci :owned:
E46 318i m43b19 :arrow: SOLD!
E36 318i m40b18 :arrow: SOLD!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 24 Юни 2009, 16:55

8) Аз плащам 15 лева говоря 80 минути национални
и което е също е важно номера ми завършв на 6969 за което не платих и стотинка
и не ме режат по минута когато говоря малко ами по 30 секунди - това за въпроса за конкуренцията- може би между големците няма, но по-малкия предлага по добри условия

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 24 Юни 2009, 17:48

likesake написа:
st.George написа:4год. абонат на Мтел, 2год. абонат на Вивател, 2год. абонат на Глобул. От един единствен Оператор до момента съм бил недоволен, а именно от Глобул ;) Както и да е, почувствал съм се излъган, преустановил съм отношения с Глобул и така... "Искренно и Лично" определено не е за в тази тема...

Въпроса обаче е следния, най-вече към колегата защитаващ супер силните позиции на Глобул... Какво точно искаше да посочиш с коментара си, че в момента Глобул има много повече адекватни за пазара програми и едва ли не може да ми предложи нещо невероятно и супер изгодно в абонаментите си за Частни Клиенти? (не ме разбирай погрешно, не ми е за цел да те провокирам и да се заяждам, просто ми стана интересна тази тема на разговор) Хайде като служител на Глобул или на даден дилър обори негативното ми мнение и ме спечели като клиент... Предложи ми нещо като за мен, да речем нещо с група от номера, към които да говоря повечко...., с безпл. мин. към всички..., офертирай ме и с някой add-on, че са ви доста важен таргет..., предложи ми и адекватна оферта за телефон... Само да вметна, че при евентуален интерес към офертата ти, бих я пробвал, но ако не ми хареса след месец-два ще искам да я сменя...

Колкото до другите твърдения - Мтел надписват сметки... 1/100000..., невероятно ли Ви се струва да е просто ГРЕШКА? Абсолютно в в реда на нещата е да си пусне човек жалбата и Евентуално ако е с правото си, да се решат нещата и да бъде компенсиран... Навсякъде се случват подобни гафове и точно при моб.оператори са най-рядко срещани... Във ВиК, в Енерго доставките..., в до болка познатите за всички столичани Парно услуги... Ама тва "Няква кифла ми се зъбеше, аз си наех адвокат и им разказах играта на Мтел с тез надписвания.." е супер смешно като коментар... Аз лично съм виждал опростена Мтел ф-ра от 4 цифрена сума, постигната точно по НЕзаконен начин и абсолютно РЕАЛНА, но оборена точно с помоща на добър адвокат ;) Но както и да е..

Колкото до автора на темата..., супер гъзария братле, да събереш 100лв. на жълти стотинки и един вид да се изгавриш, с абсолютно невинния за душевните ти проблеми и терзания, служител ;)


Колега - работих преди време към глобул, но сега съм абонат на вивател. Писах за това горе.

за офертата по интернет ще стане по-трудно, но ще опитам-интересно ми е дали съм още във форма?

1.каза че ползваш три карти - на всеки един оператор по една-първия ми въпрос дали картите са ти на твое име на име на друг или на фирма или са с договор. Ще те питам дали има и предплатени карти.

2.ако имаш карти на твое име или ползвш такива на твой близък значи отпада варианта за програми с безплатни минути към всички мрежи.

3.преди да ти предложа карта, или ако ти е изтекъл договора - друга-по-изгодна програма на глобул (като си оставаш със стария номер) -ще те попитам каква сметка плащаш на глобул и с колко абоната на глобул говориш в повечето време.(това го правя да ти предложа оптимална оферта - най -изгодна такса с оптималното количество приятели в група или дуго-минути към всички в гобул)

4.Ще ти кажа, че с картата или с преподпсването ти се полага телефон с отстпка и цените им почват от еди колко си лева, после ще те поитам дали взимаш телефон за теб или за подарък
5.ще те попитам какво е необходмо да върши един телефон и какво е най-важнто за теб в него.
6. Ще те попитам дали искаш телефон в кеш или на изплащане- няма да говоря за подробности - пак става въпрос за откриване на нужди.Пък тамиграе и шанса за обобрение.
7.когато го разбера това ще ти предложа 2 или 3 телефона за избор- ще ти кажа параметрите които ти търсиш(един вид ще повторя това което си ми казал с мои думи) ще ти разкажа и за особеностите им(ако си запознат ще бъда максимално кратък и ще ти кажа основното). И ти си избираш апарат. Ако се двоумиш ще ти предложа недиректно - ще ти приведа някакъв пример - за задравина - по малко дефекти дава или че еди кой си моя приятел има такъв.....

Ако имаш карти на фирма- ще те попитам дали си ти мола или е някой друг. Със сигурност ще искам телефона на фирмата.
Ако си собственика- ще попитам колко души работят във фирмата - колко от тях имат служебни телефони и дали и дргите,които нямат искат да говорят в фирмената група безплатно.
След това ако служителите са под 10 - предлагам оферта на място - пак търся нуждите на дадена фирма- примерно 1 карта с по-голяма такса и с по-ниска национална минута и съответно с повече безплатни минути или за този който ще говори само в групта между служителите с най-ниска такса

Ако имаш нужда от повече от 10 карти ще те свържа с правилния човек който ще ти ги активира.

Също между другото ще си говоря приятелски с теб - мога да ти предложа и лаптоп или цифрв фотоапарат или нещо друго, ако открия че имате нуда от тях- ти или близките ти.
Дори да не стане продажбата ще ти дам катарлог на продуктите ни и ще те поканя да заповядаш пак.
Тук е примерен начин на действие- зависи от ситуацията и клиента- но гръбнакът на действието е в общи линии такъв.
Има хора които са се поразрвили и знат какво искат
има и които незнаят и тогава идва ролята на продвача да открие нуждите на клиента и да предлага.

И другото- това е интернет-няма мимики няма език на тялото няма и други клиенти освен теб. На живо се взимат и тези неща напредвид.

Частен клиент- физичесо лице
Корпоративен- фирма



Колега, стига с тези лаптопи бе? Добре де. Ще ти дам един пример .Аз съм клиент на Глобул от 2002 г. И вече си имам два лаптопа -единият е от тяхна промоция като лоялен клиент,а другият преди това. Имам пет карти,който са на мое име и всичките като дългогодишен клиент имам по 1000 минути към 10 номера. Всяка година обновявам телефоните на цялата фамилия с тези преподписвания на договорите като си закупувам телефони на промоционални цени.Ползвам безжичен интернет на месец 4 000 GB безплатно пак от тях макар, че си имам и кабелен в къщи.
Обикновенно сметката ми всеки месец към Глобул с всички лизингови вноски на телефоните и разговорите и таксите на картите е около 160-190лв. И това не ме прави техен голям клиент, защото предполагам има хора който плащат много по-големи сметки и имат много повече карти,но със сигурност говорят по-малко от нас. И въпреки това аз съм доволен ,защото съм избрал най-оптималният вариант за разговор с близките си който са на ГЛОБУЛ и никога не съм имал проблем с тях.Е, можеше ли да ми предложиш нещо, с което да ме впечатлиш?
За Мтел-а - там също съм дългогодишен клиент -още като бях студент и раздаваха студентските сим карти .Аз си бях взел тогава такава. Тогава са плащаха доста солени сумички за разговори, но идва момент в който Мтела- също помислиха за своите абонати и пуснаха промоции като събиране на клубни точки, промоции на телефони и т.н. Или с една дума ако си харесам някой телефон и при единият оператор не е на хубава цена, отивам при другият и оттам си ги взимам .В момента съм си раздел тези който са на Мтел с тях говоря на Мтел, защото и там имам много безплатни минути,а тези който са на Глобул говоря с тях от глобулските номера.Не мога да разбера тези ,който карат на ваучери мислейки ,че по този начин плащат по-малко пари за разговорите. За пример ще дам един приятел,който започна на b-connect когато аз си купих сим карта на Глобул и в онези години ми се смееше, че аз плащам големи сметки,а той си карал с един ваучер цял месец. . Да, обаче на скоро искаше да си купи един телефон и естествено, че не можа,защото се искаше да отговаря на определени условия. Естествено,че тогава аз му го взех на мое име и то почти без пари с клубните точки на Мтел-а...Чак тогава пича се усети, че едобре да бъде клиент на сметка към някой оператор, защото рано или късно ще стане лоялен и ще се ползва от преференциите на компанията .
Извода е ,че дали сме на ваучери или на сметка- все плащаме. По-добре е когато сме на сметка, защото рано или късно идва момент, в който започваме да се ползваме с преференции ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 24 Юни 2009, 18:02

sineok_pi4_ написа:
likesake написа:
st.George написа:4год. абонат на Мтел, 2год. абонат на Вивател, 2год. абонат на Глобул. От един единствен Оператор до момента съм бил недоволен, а именно от Глобул ;) Както и да е, почувствал съм се излъган, преустановил съм отношения с Глобул и така... "Искренно и Лично" определено не е за в тази тема...

Въпроса обаче е следния, най-вече към колегата защитаващ супер силните позиции на Глобул... Какво точно искаше да посочиш с коментара си, че в момента Глобул има много повече адекватни за пазара програми и едва ли не може да ми предложи нещо невероятно и супер изгодно в абонаментите си за Частни Клиенти? (не ме разбирай погрешно, не ми е за цел да те провокирам и да се заяждам, просто ми стана интересна тази тема на разговор) Хайде като служител на Глобул или на даден дилър обори негативното ми мнение и ме спечели като клиент... Предложи ми нещо като за мен, да речем нещо с група от номера, към които да говоря повечко...., с безпл. мин. към всички..., офертирай ме и с някой add-on, че са ви доста важен таргет..., предложи ми и адекватна оферта за телефон... Само да вметна, че при евентуален интерес към офертата ти, бих я пробвал, но ако не ми хареса след месец-два ще искам да я сменя...

Колкото до другите твърдения - Мтел надписват сметки... 1/100000..., невероятно ли Ви се струва да е просто ГРЕШКА? Абсолютно в в реда на нещата е да си пусне човек жалбата и Евентуално ако е с правото си, да се решат нещата и да бъде компенсиран... Навсякъде се случват подобни гафове и точно при моб.оператори са най-рядко срещани... Във ВиК, в Енерго доставките..., в до болка познатите за всички столичани Парно услуги... Ама тва "Няква кифла ми се зъбеше, аз си наех адвокат и им разказах играта на Мтел с тез надписвания.." е супер смешно като коментар... Аз лично съм виждал опростена Мтел ф-ра от 4 цифрена сума, постигната точно по НЕзаконен начин и абсолютно РЕАЛНА, но оборена точно с помоща на добър адвокат ;) Но както и да е..

Колкото до автора на темата..., супер гъзария братле, да събереш 100лв. на жълти стотинки и един вид да се изгавриш, с абсолютно невинния за душевните ти проблеми и терзания, служител ;)


Колега - работих преди време към глобул, но сега съм абонат на вивател. Писах за това горе.

за офертата по интернет ще стане по-трудно, но ще опитам-интересно ми е дали съм още във форма?

1.каза че ползваш три карти - на всеки един оператор по една-първия ми въпрос дали картите са ти на твое име на име на друг или на фирма или са с договор. Ще те питам дали има и предплатени карти.

2.ако имаш карти на твое име или ползвш такива на твой близък значи отпада варианта за програми с безплатни минути към всички мрежи.

3.преди да ти предложа карта, или ако ти е изтекъл договора - друга-по-изгодна програма на глобул (като си оставаш със стария номер) -ще те попитам каква сметка плащаш на глобул и с колко абоната на глобул говориш в повечето време.(това го правя да ти предложа оптимална оферта - най -изгодна такса с оптималното количество приятели в група или дуго-минути към всички в гобул)

4.Ще ти кажа, че с картата или с преподпсването ти се полага телефон с отстпка и цените им почват от еди колко си лева, после ще те поитам дали взимаш телефон за теб или за подарък
5.ще те попитам какво е необходмо да върши един телефон и какво е най-важнто за теб в него.
6. Ще те попитам дали искаш телефон в кеш или на изплащане- няма да говоря за подробности - пак става въпрос за откриване на нужди.Пък тамиграе и шанса за обобрение.
7.когато го разбера това ще ти предложа 2 или 3 телефона за избор- ще ти кажа параметрите които ти търсиш(един вид ще повторя това което си ми казал с мои думи) ще ти разкажа и за особеностите им(ако си запознат ще бъда максимално кратък и ще ти кажа основното). И ти си избираш апарат. Ако се двоумиш ще ти предложа недиректно - ще ти приведа някакъв пример - за задравина - по малко дефекти дава или че еди кой си моя приятел има такъв.....

Ако имаш карти на фирма- ще те попитам дали си ти мола или е някой друг. Със сигурност ще искам телефона на фирмата.
Ако си собственика- ще попитам колко души работят във фирмата - колко от тях имат служебни телефони и дали и дргите,които нямат искат да говорят в фирмената група безплатно.
След това ако служителите са под 10 - предлагам оферта на място - пак търся нуждите на дадена фирма- примерно 1 карта с по-голяма такса и с по-ниска национална минута и съответно с повече безплатни минути или за този който ще говори само в групта между служителите с най-ниска такса

Ако имаш нужда от повече от 10 карти ще те свържа с правилния човек който ще ти ги активира.

Също между другото ще си говоря приятелски с теб - мога да ти предложа и лаптоп или цифрв фотоапарат или нещо друго, ако открия че имате нуда от тях- ти или близките ти.
Дори да не стане продажбата ще ти дам катарлог на продуктите ни и ще те поканя да заповядаш пак.
Тук е примерен начин на действие- зависи от ситуацията и клиента- но гръбнакът на действието е в общи линии такъв.
Има хора които са се поразрвили и знат какво искат
има и които незнаят и тогава идва ролята на продвача да открие нуждите на клиента и да предлага.

И другото- това е интернет-няма мимики няма език на тялото няма и други клиенти освен теб. На живо се взимат и тези неща напредвид.

Частен клиент- физичесо лице
Корпоративен- фирма



Колега, стига с тези лаптопи бе? Добре де. Ще ти дам един пример .Аз съм клиент на Глобул от 2002 г. И вече си имам два лаптопа -единият е от тяхна промоция като лоялен клиент,а другият преди това. Имам пет карти,който са на мое име и всичките като дългогодишен клиент имам по 1000 минути към 10 номера. Всяка година обновявам телефоните на цялата фамилия с тези преподписвания на договорите като си закупувам телефони на промоционални цени.Ползвам безжичен интернет на месец 4 000 GB безплатно пак от тях макар, че си имам и кабелен в къщи.
Обикновенно сметката ми всеки месец към Глобул с всички лизингови вноски на телефоните и разговорите и таксите на картите е около 160-190лв. И това не ме прави техен голям клиент, защото предполагам има хора който плащат много по-големи сметки и имат много повече карти,но със сигурност говорят по-малко от нас. И въпреки това аз съм доволен ,защото съм избрал най-оптималният вариант за разговор с близките си който са на ГЛОБУЛ и никога не съм имал проблем с тях.Е, можеше ли да ми предложиш нещо, с което да ме впечатлиш?
За Мтел-а - там също съм дългогодишен клиент -още като бях студент и раздаваха студентските сим карти .Аз си бях взел тогава такава. Тогава са плащаха доста солени сумички за разговори, но идва момент в който Мтела- също помислиха за своите абонати и пуснаха промоции като събиране на клубни точки, промоции на телефони и т.н. Или с една дума ако си харесам някой телефон и при единият оператор не е на хубава цена, отивам при другият и отам си ги взимам .Не мога да разбера тези ,който карат на ваучери мислейки ,че по този начин плащат по-малко пари за разговорите. За пример ще дам един приятел,който започна на b-connect когато аз си купих сим карта на Глобул и в онези години ми се смееше, че аз плащам големи сметки,а той си карал с един ваучер цял месец. . Да, обаче на скоро искаше да си купи един телефон и естествено, че не можа,защото се искаха да отговаряш ма определени условия. Естествено,че тогава аз му го взех на мое име...Чак тогава пича се усети, че има сметка да бъде клиент на някой оператор, защото рано или късно ще стане лоялен и ще се ползва от преференциите на компанията .
Извода е ,че дали сме на ваучери или на сметка- все плащаме. По-добре е когато сме на сметка, защото рано или късно идва момент, в който започваме да се ползваме с преференции ...


1.когато рботих в глобуса максимума беше 4 карти на един човек
2.не искам никой да зарибявам - не ми плащат за това - просто дадох пример как продавах аз на времето
3.лаптоп имам и си го купих от един приятел а не от там
4.аз пък имам борч към глобул и постоянно ми идват едни весели писъмца в подарък
5.ходя вофиса на българските пощи - защото там все още не ме зарибяват активно - че незнам ще вземе да ме обхване носталгията по родния ми глобус
6.току що си продадох нокията и си взех стария сименс....носталжи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 31.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD 2008 235 hp
Детайли за колата: М sport

Мнение от moleo » 24 Юни 2009, 18:02

Първия оператор пуснал лоялна програма за абонатите си е Мтел, едва ли има нужда да казвам, че думата " промоция " я въведе именно - Мтел.

Много се радвам, че се получи някакъв конструктивен "спор-разговор".

Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 31.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD 2008 235 hp
Детайли за колата: М sport

Мнение от moleo » 24 Юни 2009, 18:06

st.George написа:
likesake написа:...щях да ти предожа национал 50 -за 19.90 на месец
това са ти 50 минути към всички и 3 номера в група към глобул със 150 минути към тях - бих те и посъветвал и да си вкараш в приятели хората на глобул с които говориш повече - другите двама са в 50 те националн минути..

Да подчертаем само за всички които не им се рови за инфо - 20лв. такса, 50+10 мин. към всички, 150+50 мин. към 3 Глобул номера... Ето за тея примери ти говорих, че можем да си ги даваме и контрираме с еквивалента на другия оператор... Защото аз в случея нямам никакъв интерес към офертата ти, тъй като винаги, без значение дали ми остава 3, 6, 12 или 24мес. от настоящия ми Мтел договор, мога да се прехвърля на FIT S (която най общо казано за 20лв. ми дава 30лв. време за разговори и СМС-и към всички мрежи + група Сем. и Приятели от 6 Мтел номера..., ако искаш да е съпоставено NATIONAL 50, ще изглежда ето така - 60мин. към всички + 170мин. към 6 Мтел номера)... А от там нагоре имам също голям избор FIT M, L, XL... И най хубавото в случея..., не са ми фиксирани минутите както при Глобул, мога да си ги изговоря както на мен ми е кеф, към който си искам ;)

П.П. Много правилно го каза! Всичко е една игра със цифрите. Всеки дори и с минимални познания в аритметиката може да си отвори mtel.bg и globul.bg и да си сметне че кажи речи всяка една Мтелска програма може да я получи при Глобул и обратното, с мноооого леки разлики. Точно тва имах впредвид..., не че Мтел, или еди си кой Оператор, е Номер 1... За да кажем че някой е най, най, най трябва доста сериозно да конкурира "опонента" си, а в случея просто го няма тва мнооооого важно пазарно условие - КОНКУРЕНЦИЯТА. Ето защо ако ще и още 3 моб. оператора да има, докато се предлага едно и също като пакети на които само имената ка им са различни, оправия няа да има...



Както казах в изказванията си в началото - умният клиент гледа целия пакет, който получава. Разлика от 5 ст. едва ли трябва да е определяща, въпреки че се получава точно така.

Иначе ти препоръчвам ФИТ, ако правиш над 70-80лв. на месец.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 24 Юни 2009, 18:12

moleo написа:Първия оператор пуснал лоялна програма за абонатите си е Мтел, едва ли има нужда да казвам, че думата " промоция " я въведе именно - Мтел.

Много се радвам, че се получи някакъв конструктивен "спор-разговор".

Поздрави.


думата промоция не е въведена от мобилтел а от някой който е живял доста преди да се появят мобилните телефони,
а и аз досега проблеми с мрежата съм нямал- с вивател- това ако става въпрос за мен де

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 24 Юни 2009, 18:21

Престанете моля ви, изглежда комично отстрани.
Добре е че имате sales практика, помага в живота. Лошо е ако се прилага сляпо...
Но тъй като и аз нямам вече много контакти в Globul, някой може ли да ми уреди добрата цена на Nokia E71 през тях или Germanos без да се занимавам с договори :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 24 Юни 2009, 18:23

що не видиш мобиле българия - там има интересни оферти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 24 Юни 2009, 18:39

Бе каквото и да си говорим,за сега Мтел са сравнително добре,има една изразена практика,когато се скараш с тях -тогава оправят проблема.
Преди години имаше някаква "промоция" на мтел по повод някаква годишнина техна и цял ден беше без пари разговорите,да ама мен не ме интересува това щото си говоря еднакво,никога не съм се интересувал,и какво се случи,чакам аз моята приятелка да ми каже с кой рейс тръгва обаче всички решили да говорят и аз не мога да се свържа,беше доста напрегнато,незнам на коя автогара да я чакам,в колко часа и тн. Та се обаждам на тея от мтел (с 300 зора)и им обяснявам че като не могат да осигурят това което предлагат-да не го правят...
По късно ми се обадиха (след 2 седмици) и ми се извиниха като жест от тяхна страна ми подариха една месечна вноска,чудо голяма,ама жеста е важен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 24 Юни 2009, 18:42

Е.Димитров написа:Бе каквото и да си говорим,за сега Мтел са сравнително добре,има една изразена практика,когато се скараш с тях -тогава оправят проблема.
Преди години имаше някаква "промоция" на мтел по повод някаква годишнина техна и цял ден беше без пари разговорите,да ама мен не ме интересува това щото си говоря еднакво,никога не съм се интересувал,и какво се случи,чакам аз моята приятелка да ми каже с кой рейс тръгва обаче всички решили да говорят и аз не мога да се свържа,беше доста напрегнато,незнам на коя автогара да я чакам,в колко часа и тн. Та се обаждам на тея от мтел (с 300 зора)и им обяснявам че като не могат да осигурят това което предлагат-да не го правят...
По късно ми се обадиха (след 2 седмици) и ми се извиниха като жест от тяхна страна ми подариха една месечна вноска,чудо голяма,ама жеста е важен


този жест определено заслужава уважение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 24 Юни 2009, 21:37

Е.Димитров написа:Бе каквото и да си говорим,за сега Мтел са сравнително добре,има една изразена практика,когато се скараш с тях -тогава оправят проблема.
Преди години имаше някаква "промоция" на мтел по повод някаква годишнина техна и цял ден беше без пари разговорите,да ама мен не ме интересува това щото си говоря еднакво,никога не съм се интересувал,и какво се случи,чакам аз моята приятелка да ми каже с кой рейс тръгва обаче всички решили да говорят и аз не мога да се свържа,беше доста напрегнато,незнам на коя автогара да я чакам,в колко часа и тн. Та се обаждам на тея от мтел (с 300 зора)и им обяснявам че като не могат да осигурят това което предлагат-да не го правят...
По късно ми се обадиха (след 2 седмици) и ми се извиниха като жест от тяхна страна ми подариха една месечна вноска,чудо голяма,ама жеста е важен


И аз е помня тази промоция, защото и аз като теб супер много се нервих, че не можех да се свържа с желаните хората в този момент,защото и на мен не ми пукаше много за тази промоция ,че и аз като теб говорех още тогава супер ефтино ..... И в крайна сметка точно в онзи ден и нощ на разговори без пари кои намазаха най-много ? -Тези с прима-картите .... Те се свързваха по-лесно с даденият абонат отколкото тези,които бяхме на договори .....

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook