България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Бая още такива инциденти ще има, ако не се вземат някакви мерки.
то че нормални мерки няма да се вземат е ясно, но поне да ги накарат да слагат каски....
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://btvnovinite.bg/predavania/lice- ... orite.html
шокиращо разкритие
96% от катастрофите според статистиката се дължат на грешки на водача, но не се стига до заключение какво е предизвикало тези грешки и да се потърси превенция в бъдеще. От обективните фактори сред основните причини за пътните произшествия е скоростта, разкри Крумова.
шокиращо разкритие
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Демек нека кажем на народа, че проблемът е във високата скорост, за да оправдаем покупката на повече камери и да ги гърбим. Все пак няма камера за отнети предимства и шофиране пиян, без книжка и т.н, та тия причини не са кой знае колко важни, щото не може да се печели от там.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В интерес наистина са доста малко сегашните камери, надявам се да станат поне 5 пъти повече.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
За последните 24 часа още 3 тежки катастрофи с жертви като едната е на същото място където Местан удари автомобила на младо семейство по-рано тази година.. По тази отсечка има 4 тежки ПТП за последната година по думите на кмета там. Е , няма ли компетентните органи да се намесят като обезопасят този участък от пътя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Venelin1111 написа:За последните 24 часа още 3 тежки катастрофи с жертви като едната е на същото място където Местан удари автомобила на младо семейство по-рано тази година.. По тази отсечка има 4 тежки ПТП за последната година по думите на кмета там. Е , няма ли компетентните органи да се намесят като обезопасят този участък от пътя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Как пък не ти омръзна едно и също.
Много ми е интересно как предлагаш да се обезопаси! Вероятно с камера и ще вземат да се удрят на друго място.
Жертвите намаляват, не се увеличават.
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:Venelin1111 написа:За последните 24 часа още 3 тежки катастрофи с жертви като едната е на същото място където Местан удари автомобила на младо семейство по-рано тази година.. По тази отсечка има 4 тежки ПТП за последната година по думите на кмета там. Е , няма ли компетентните органи да се намесят като обезопасят този участък от пътя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Как пък не ти омръзна едно и също.
Много ми е интересно как предлагаш да се обезопаси! Вероятно с камера и ще вземат да се удрят на друго място.
Жертвите намаляват, не се увеличават.
Да не мислиш , че ми е приятно като гледам и чета , че млади хора умират в ПТП всеки ден? Поне 2-3 човека четейки това да се замислят може да намалеят тези трагедии. Как да се обезопаси ли ? Аз не зная кое е правилно , но има “умни глави” които им се плащат заплати и са компетентни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ей такива като теб ,само лъхащи негативизъм ,са за бан от форума и страната 


- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Venelin1111 написа:alekangg написа:Venelin1111 написа:За последните 24 часа още 3 тежки катастрофи с жертви като едната е на същото място където Местан удари автомобила на младо семейство по-рано тази година.. По тази отсечка има 4 тежки ПТП за последната година по думите на кмета там. Е , няма ли компетентните органи да се намесят като обезопасят този участък от пътя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Как пък не ти омръзна едно и също.
Много ми е интересно как предлагаш да се обезопаси! Вероятно с камера и ще вземат да се удрят на друго място.
Жертвите намаляват, не се увеличават.
Да не мислиш , че ми е приятно като гледам и чета , че млади хора умират в ПТП всеки ден? Поне 2-3 човека четейки това да се замислят може да намалеят тези трагедии. Как да се обезопаси ли ? Аз не зная кое е правилно , но има “умни глави” които им се плащат заплати и са компетентни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Навсякъде умират, а че у нас умират повече от другите бели страни е вярно, но е вярно и че постоянно намаляват умрелите или поне не се увеличават.
По времето на бай Тошо беше идеално, не се говореше за прстъпления, катастрофи и пр и сега да питаш някой живял тогава, ще ти каже, че почти е нямало умрели. Ама фактите са други, при коли в пъти по-малко е имало много повече умрели, в пъти е разликата!
Просто не гледай толкова телевизия и новини, явно успяват да те облъчат и да сереш и тук.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тия дни говоря точно по тоя въпрос с хората и като им кажа, че 90-та е имало няколко пъти повече загинали в катастрофи и ме гледат ей така.
Казвам, че тогава ТВ нямаше или по-точно нямаше кореспонденти спящи във всеки малък град и като хлъцне някой и тях ги вдигат като номерата им ги имат в полицията, бърза помощ, пожарната, частните сотаджии, таксиджиите и един куп роднини и познати.
Няма Си Ен Ен, няма Итартассссссс.
Добавям, че тогава даже имаше в пъти по-малко коли и те несхващайки какво казвам с това добавят "ами ето, сега е лудница". Обяснявам, че това говори лошо за движението по онова време и безопасността на самите коли защото 5 пъти по-малко шофьори(ако не и по-малко)но 3 пъти повече катастрофи с жертви.
Намалят, вярно е, само тоя октвомври нещо се бъгна защото за 2-3 дни имаше 2 катастрофи с 6 и 5 жертви, отделно се случи доста топъл и хората натискат газта, все едно е август или юли когато с апиковете в тия катастрофи.
Аз го казах, за мен само трябва да се вдигнат глобите и събираемостта им, нищо друго. Навсякъде по света се удрят, а как карат из белите страни на някои места не е истина просто.



Намалят, вярно е, само тоя октвомври нещо се бъгна защото за 2-3 дни имаше 2 катастрофи с 6 и 5 жертви, отделно се случи доста топъл и хората натискат газта, все едно е август или юли когато с апиковете в тия катастрофи.
Аз го казах, за мен само трябва да се вдигнат глобите и събираемостта им, нищо друго. Навсякъде по света се удрят, а как карат из белите страни на някои места не е истина просто.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Медиите до такава степен са се вглъбили във "войната" по пътищата, че всички са луднали по това и наистина ти се смеят, като им кажеш, че преди 30 години е имало в пъти повече жертви при в пъти по-малко мпс-та.
Глобите никак не са малки, но събираемостта е ниска. Даже има някои глоби, които са жестоки - 3000лв за демонстративно например. Разбирам идеята на високата глоба, но всеки първо се опитва да я избегне, а пропуски в акта винаги се намират. Много от тия актове падат в съда. Да не кажа по-голямата част. На фона на средните доходи, не само, че глобите не са е втини, но дори са ужасяващо скъпи. Та както казах, търсят се начини да не се платят. Аз за 7 години имам фиш за фарове и един за скорост (88км при 60 ограничение извън града). Общо 90лв, и двете си ги платих след няколко дни. Та според мен ако глобите не са големи, но не можеш да се измъкнеш от тях, ще има по-голям ефект, от колкото да тряскаш огромни глоби, което кара хората да потърсят адвокат и да се измъкнат.
Глобите никак не са малки, но събираемостта е ниска. Даже има някои глоби, които са жестоки - 3000лв за демонстративно например. Разбирам идеята на високата глоба, но всеки първо се опитва да я избегне, а пропуски в акта винаги се намират. Много от тия актове падат в съда. Да не кажа по-голямата част. На фона на средните доходи, не само, че глобите не са е втини, но дори са ужасяващо скъпи. Та както казах, търсят се начини да не се платят. Аз за 7 години имам фиш за фарове и един за скорост (88км при 60 ограничение извън града). Общо 90лв, и двете си ги платих след няколко дни. Та според мен ако глобите не са големи, но не можеш да се измъкнеш от тях, ще има по-голям ефект, от колкото да тряскаш огромни глоби, което кара хората да потърсят адвокат и да се измъкнат.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И според мен събираемостта е много голям проблем (за тов съм гласувал). Това обезмисля тотално наказанията.
Ако глобите са прекалено ниски просто ще си ги плащаме и ще си караме ей така.
За мен са точно където трябва да са общо взето.
Ако глобите са прекалено ниски просто ще си ги плащаме и ще си караме ей така.
За мен са точно където трябва да са общо взето.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като казвам, че асфалтът на отсечката Търново - Арбанаси не държи.. А още сме над нулата. Тая зима ще е филм там.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Друго си е да избяга човек от ПТП .. ма ще го д**а ако или когато го установят.

https://m.dir.bg/dnes/varna/kola-se-pre ... aga-snimki
Sent from my iPhone using Tapatalk

https://m.dir.bg/dnes/varna/kola-se-pre ... aga-snimki
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Като казвам, че асфалтът на отсечката Търново - Арбанаси не държи.. А още сме над нулата. Тая зима ще е филм там.
Не държи какво точно значи? Питам понеже миналата година ми се случи(а и друг път ми се е случвало)да карам с летни гуми за определени дни през януари и имаше "черен" лед на асфалта, даже точно миналата зима имаше катастрофа с 5 коли една в друга, но като минеш както трябва колата минава и с летни гуми. Настилката си е настилка, ама по това време ще ти кажа какво се случва. Хората са свикнали да карат на сухо, а сега доста, доста време не беше валяло. През това време по асфалта се натрупва един такъв много тънък филм от мръсотия, която с първия дъжд се скашва и става точно на каша. Сътоветно става едно такова като почти лед, на места и по-лошо. Миналият ден един катаджия тука ми каза, че цял ден е бил само на ПТП-та, точно първия ден като заваля, а валеше супер слабо, колкото да намокри. За мен нещата са такива, а това с настилката е като подводницата с водораслите в случая. Сега, че не е каквато трябва да бъде по устав е ясно, но и такава да беше, пак тия същите хора щяха да се блъскат.
На снимката специално изглежда, че точ, който се е спускал с бялата кола е влезнал в платното на другия и то точно след опасен завой за който и от другата страна е имало знак, на самото спускане с тоя знак е възможно да е имало я 50, я 40, ама повечето хора решават, че могат да спускат както изкачват, пък и на мокро без да знаят колко драматична разлика има в сцеплението дори когато вали съвсем слабичко.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани