Бензинови двигатели с директно впръскване
Модератор: Общи модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
covid,чипове няма.Как няма да скачат.
За едно пикливо рено клио в момента се чака 6 месеца.
За едно пикливо рено клио в момента се чака 6 месеца.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
dentamed написа:евала колега.Мерси за изчерпаемото мнение.Верно проблемите са си големи като мотора.
Имаше едно в аутобавария за 87 000 на 120 000км.
Обаче незнам ако дам 10000 дали ще го вкарам в пътя.
за антифриза и турбините четох.Лошото е че ел. помпа не се знае кога ще изгори.Ако заври маслото става сташно.
Моето също е на 105°C.Масло колко гори s63?
Дюзите направо ги сменям.Ще вдигна бюджета за обслужване.Ще сменям и лагерите превантивно.Щом веригите са ок няма да ги пипам ако е на малко км.Четох,че като текнат дюзите прави нещо подобно на воден удър но с гориво.При палене това.При старото имаше две тръбички,за да се проверява помпата която охлажда турбините.Имаше едно капаче.При f86 f85 гледам май няма.
Бардал е добро за тоя мотор.Аз карам с amsoil 5w40 impruve
Ама n62b48 не е с характеристиките на м-ков мотор.
мерси още веднъж за мнението.
Като цяло какво ще кажеш.Да рискувам ли?Макар,че то всичко си е до конкретна кола.
Разход на масло - ако сипеш неподходящото, може да гори и по 1L на 1000км, особено ако ѝ даваш газ... но тогава при 10-минутното чакане и работа на място, след това при подаване на газ ще прави страшен облак зад себе си...
Имай предвид, че аз говоря за S63B44 (Е71)... ти гледаш S63B44TU т.е. мотора във F85/F86... при него има подобрения по охлаждането и т.н.... т.е. една идея по-малко проблеми, но все така... си иска грижи

При пикаещи дюзи прави "хидро удар" (наричат го така, щото реално е течност, горивото в цилиндъра), да... дали пикаят дюзите се проверява чрез BMW ISTA, 10-минутният тест на инжекторите... веднага се вижда дали държат налягането в рейла, или го изпускат в цилиндъра...
Всичко определено си е до кола, до късмет... но ако колата е от сигурен източник т.е. не е някъв незнаен внос, и има поне прилична сервизна история в оторизиран сервиз.... мятай се, само първо я прегледай обстойно... кеф цена няма, а тия М модели на X5/X6 са чиста лудница


- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Ти ми даде кураж.На мен малко ми трябва
Аз и за n62 се плашех.Изчетох и изгледах какво ли не.Един приятел ми разправяше,че и 30 ще гори.Както и да е.Не било страшно.Ама си иска грижи.
Благодаря за мнението mollov

Аз и за n62 се плашех.Изчетох и изгледах какво ли не.Един приятел ми разправяше,че и 30 ще гори.Както и да е.Не било страшно.Ама си иска грижи.
Благодаря за мнението mollov

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
barty написа:А мнения за двигателите на други производители като Ауди, Мерцедес, Опел, Форд....
Има ли здрави и непретенциозни двигатели?
VAG имат здрави 4 цилиндрови дизели CR и то от към 2010 до ден днешен са си здрави, бензинките са леш, повечето големи мотори и те са леш независимо бензин или дизел. Толкова за по актуалните, старите са г/д ясни на всики.
Oт BMW като цяло всичко с директно е леш за мен, дизелите и те са проблемни с тия верижки от колело

За останалите 3 нямам мнение.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
30 на сто щяло да гори, къде това?
Може би ако правиш ускорения от 0 до 300, спирачка до 0 и пак така.
Нормалният разход когато го натискаш и си караш както ти е кеф средно стои 18. Да не ти казвам, че като съм се возил просто на въртящия момент извън града със 120 ми е давало разходи по 10-11 на сто.
Като си карах с ускорения чат чат да стигне до 15. Твоят приятел говори на изуст, но все пак аз ти говоря за лек автомобил, в джип малко ще завишиш разхода. Имаш ли парите да го поддържаш, скачай. Ако пък си планувал тия профилактични ремонти за които пишеш, въобще не виждам какво и кога ще и счупиш на тая кола. Ако пък инвестираш в такава на малко километри, нещата ще са още по-добре. Вземеш ли такава над 100 000 ще трябва да се замислиш съвсем скоро да погледнеш турбините. Те така или иначе ще вървят, но няма да е това, което трябва.



In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Бензините на ВАГ от третото поколение ЕА888 са уникално здрави и лесно се засилват до към 600 коня.DigitalExile написа:barty написа:А мнения за двигателите на други производители като Ауди, Мерцедес, Опел, Форд....
Има ли здрави и непретенциозни двигатели?
VAG имат здрави 4 цилиндрови дизели CR и то от към 2010 до ден днешен са си здрави, бензинките са леш, повечето големи мотори и те са леш независимо бензин или дизел. Толкова за по актуалните, старите са г/д ясни на всики.
Oт BMW като цяло всичко с директно е леш за мен, дизелите и те са проблемни с тия верижки от колело![]()
За останалите 3 нямам мнение.
Само със софтуер - 350-400. Моят е CJXC, 300 коня сток, сега е 350-60 коня и поне 470 н/м. С 8 дюзи е - по една МПИ и една директно впръскване на цилиндър.
Който е любопитен -
https://www.skoda-bg.com/forum
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Значи имаме различни представи за здраво
И за коя генерация говориш от EA888, защото те са тамън 4. Има страшни боклуци и от тях особено от 1 и 2 поколение
. Твоя специално е 3 поколение.
Няма да изпадам в подробности, има достатъчно инфо в нета, но като почнеш до недодяланата маслена помпа с промменливо разпределение и стигнеш до тънките маслени сегменти и направо се отказваш
Като цяло съвремените бензинови мотори имат много малък ресурс в сравнение с един дизелов такъв.

И за коя генерация говориш от EA888, защото те са тамън 4. Има страшни боклуци и от тях особено от 1 и 2 поколение

Няма да изпадам в подробности, има достатъчно инфо в нета, но като почнеш до недодяланата маслена помпа с промменливо разпределение и стигнеш до тънките маслени сегменти и направо се отказваш

Като цяло съвремените бензинови мотори имат много малък ресурс в сравнение с един дизелов такъв.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
DigitalExile написа:Значи имаме различни представи за здраво![]()
И за коя генерация говориш от EA888, защото те са тамън 4. Има страшни боклуци и от тях особено от 1 и 2 поколение. Твоя специално е 3 поколение.
Няма да изпадам в подробности, има достатъчно инфо в нета, но като почнеш до недодяланата маслена помпа с промменливо разпределение и стигнеш до тънките маслени сегменти и направо се отказваш![]()
Като цяло съвремените бензинови мотори имат много малък ресурс в сравнение с един дизелов такъв.
Я ми го дай това "инфо в нета" за трета генерация.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Кое по точно те интересува за трета? Ти горе изкара,че цялото поколение е здраво което тотално не е вярно сега искаш да ти вадя нещо за 3-та генерация
Там са поизчистени нещата като цяло, но мотора пак е с "regulated oil pump" която е леко подоборена, но пак потенциално проблемна, ако не я хванеш навреме се цепи блока м/у буталаната, не е много приятно, но какво да правиш. Водната помпа също обича да тече често
Веригата и тя иска смяна на 100к и малко в някой случай.
Ще ти кажа само,че на дизела EA189 и EA288 му дават смяна на ангренажа на 210к, моя го смених на 208к, можеше да кара и още

Там са поизчистени нещата като цяло, но мотора пак е с "regulated oil pump" която е леко подоборена, но пак потенциално проблемна, ако не я хванеш навреме се цепи блока м/у буталаната, не е много приятно, но какво да правиш. Водната помпа също обича да тече често

Ще ти кажа само,че на дизела EA189 и EA288 му дават смяна на ангренажа на 210к, моя го смених на 208к, можеше да кара и още

- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Бла-бла

sssssl написа: Бензините на ВАГ от третото поколение ЕА888 са уникално здрави
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Това,че си вярваш е добре иначе, както ти казах имаме различно мнение за кое е здраво
Е ти едно второ поколение от ЕА888
https://otoba.ru/dvigatel/audi/cdnc.html#problemy
Примерно ако сравниш тия боклуци с един стар 1.8Т може и да ме разбереш
Е ти едно второ поколение от ЕА888
https://otoba.ru/dvigatel/audi/cdnc.html#problemy
Примерно ако сравниш тия боклуци с един стар 1.8Т може и да ме разбереш

- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
За ТРЕТОТО съм писал бе умник
Смени си очилата 


- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Вярно, прав си
И все пак не е безпроблемен както го описваш, можеше и да си го сложа в графата ставащи ако не беше тая маслена помпичка

И все пак не е безпроблемен както го описваш, можеше и да си го сложа в графата ставащи ако не беше тая маслена помпичка

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
dentamed написа:Ти ми даде кураж.На мен малко ми трябва![]()
Аз и за n62 се плашех.Изчетох и изгледах какво ли не.Един приятел ми разправяше,че и 30 ще гори.Както и да е.Не било страшно.Ама си иска грижи.
Благодаря за мнението mollov
Мойто говедо харчеше 20-22/100 градско, с нормално каране - умерено мачкане.... новите TU мотори дават до около 20% по-нисък разход... оптимизации, туй-онуй... "Световният ми рекорд" е 10.4/100 с умишлено пенсионерско каране (по ограниченията) в извънградски условия... София - Кюстендил - София...
Иначе... за 30к км (от 120к до 150к)... съм сменил 4 пъти маслото, картерна вентилация, маркучи на водния кръг на турбините, инжектори (бяха я карали преди мен с А95 от Лукойл), бобини, свещи... както и воден разширител съд, че се разкапсулова...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани