Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:Don_Diego написа:xterminator написа:Разбира се, всеки си решава... аз не бих искал повече да съм роб на сервизи, майстори, доработки, части, масла, филтри, раздатки, скоростни кутии, лагери, егр, турбини, дюзи, всумкателни колектори, пеперудки, ДПФ-и, катализатори и още много др.... Наздраве
Това мисля изчерпва спора![]()
Електричка за да ти служи и прави живота лесен и евтин (с условности)
Двигател за да ти трови нервите с дребни проблеми и да има емоция в шофирането
интересно- за мене основната емоция в шофирането винаги е била когато е удачно да покажа стоповете на някой дето иска да ми покаже неговите
Както съм казвал десетки пъти - взел съм си бързото каране по обществени пътища.
Сега искам ежедневното ми возене да е в комфорт (добра возия и тишина) и да е съпроводено с възможно най-малко мислене какво може да се счупи и кое кога трябва да се сменя. Искам поне веднъж колата да е роб на мен, а не аз на нея както става обикновено

Удоволствието от шофирането ми идва когато през уикенда спонтанно реша, че не ми се седи вкъщи и метна приятелката на другата седалка в кабриото и се возим по хубав планински път и чувам шум на двигател за фон (ако може по крайбрежие - още по-добре


Малко наблюдения върху хибридчето: На малката батерия ниските температури оказват бая влияние между другото. Разхода е чувствително завишен! Когато е около и под 0 - 30+квч/100км в града за кратки разстояния. Ако е около 10, пада 22-25квч/100км (колкото уж го дават по книжка). При топло време с една батерия се налага зареждане веднъж на 3-4 дни ако колата се ползва само за вкъщи-офис-вкъщи. Все повече свикваме с нея и зареждането, та от началото на месеца имаме под 7км изминати на бензин

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 703
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:alx написа:Don_Diego написа:xterminator написа:Разбира се, всеки си решава... аз не бих искал повече да съм роб на сервизи, майстори, доработки, части, масла, филтри, раздатки, скоростни кутии, лагери, егр, турбини, дюзи, всумкателни колектори, пеперудки, ДПФ-и, катализатори и още много др.... Наздраве
Това мисля изчерпва спора![]()
Електричка за да ти служи и прави живота лесен и евтин (с условности)
Двигател за да ти трови нервите с дребни проблеми и да има емоция в шофирането
интересно- за мене основната емоция в шофирането винаги е била когато е удачно да покажа стоповете на някой дето иска да ми покаже неговите
Както съм казвал десетки пъти - взел съм си бързото каране по обществени пътища.
Сега искам ежедневното ми возене да е в комфорт (добра возия и тишина) и да е съпроводено с възможно най-малко мислене какво може да се счупи и кое кога трябва да се сменя. Искам поне веднъж колата да е роб на мен, а не аз на нея както става обикновено![]()
Удоволствието от шофирането ми идва когато през уикенда спонтанно реша, че не ми се седи вкъщи и метна приятелката на другата седалка в кабриото и се возим по хубав планински път и чувам шум на двигател за фон (ако може по крайбрежие - още по-добре), а не само шум от гуми и вятър
![]()
Малко наблюдения върху хибридчето: На малката батерия ниските температури оказват бая влияние между другото. Разхода е чувствително завишен! Когато е около и под 0 - 30+квч/100км в града за кратки разстояния. Ако е около 10, пада 22-25квч/100км (колкото уж го дават по книжка). При топло време с една батерия се налага зареждане веднъж на 3-4 дни ако колата се ползва само за вкъщи-офис-вкъщи. Все повече свикваме с нея и зареждането, та от началото на месеца имаме под 7км изминати на бензин

Oще чакам да ме повозиш в кабриото че днес гледах в мобилето една z3-ка

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Мен ми минават греховни мисли да я махам моята и да взема нещо по-практично 
ПП: Като я подготвя за сезона ще се разберем да направим една разходка около София

ПП: Като я подготвя за сезона ще се разберем да направим една разходка около София

- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Всичко за електрическите автомобили
За някой може и да е полезно това видео:
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
nikola59 написа:За някой може и да е полезно това видео:
Тва видео на 8-мата минута ме хвана криндж като 50-гоишния пичага почна да се обяснява че не бил джендър щом карал електричка.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Е джендър може и да не е, обаче по долния критерий се вписва идеално
ПП. Тестароса = Тесла

Е да Пешовец,но ние двамата сме много различни,ти си един обикновен ЮЗЪР ,а аз съм ЦЕНИТЕЛ има голяма разлика не намираш ли
Ти не виждаш красотата в желязото,а аз я виждам навсякъде-и в носещия трегер на висока сграда и в кованата стъпенка на камион КРАЗ!Затова и не очаквам да ме разбереш юзърчо :wink: За теб е важно да си БЪРЗ НА МИГА!
Спомням си идни думи на Никълъс Кейдж от 60 секунди,дето дилъра на коли му предлагаше някаква Тестароса,но в последствие му беше обяснено ,че такава кола кара всеки МЕСТЕН ЧЕКИДЖИЯ,а Дайтоната...виж друга работа
Отнесено към нашия случай ОСТАВЯМ ТЕСТАРОСАТА ЗА ТЕБ :mha: :mha: :mha: , а за мен си искам Дайтоната
ПП. Тестароса = Тесла
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Аз пък виждам красотата в нещо горе-долу грамотно написано и съответно тези хубави думи от една страна направо забравих за какво ги е пуснал съответния автор.
Това с Джендърството и ел. коли...айде пораснете. Аз също не съм им фен, ама е много...как да го нарека подобно сравнение...хайде никак няма да го наричам, вие сами виждате как изглежда.
П.п: В този филм се обожествява поредния американски КИТЮК, който в бил синоним на дебело купе, което не може да завива. Справка филма Форд срещу Ферари. Докато "нашият" човек не отива там да поразбута нещата и да направят легендарен автомобил като онова ГТ, все са изоставали в това отношение много Мустангите. Ама това не пречеше във филма да го кръщават всякак, все едно говорим за нещо извънземно.
Което на мен не ми пречи, ама да се дава този филм като някакъв синоним и как точно пък Тестаросата еди какво си...и то в днешно време, когато именно тя стана легенда, просто не звучи коректно.
Що се касае до Теслата, едва ли някой ден ще има фенска маса, която да я обожестви.

Това с Джендърството и ел. коли...айде пораснете. Аз също не съм им фен, ама е много...как да го нарека подобно сравнение...хайде никак няма да го наричам, вие сами виждате как изглежда.
П.п: В този филм се обожествява поредния американски КИТЮК, който в бил синоним на дебело купе, което не може да завива. Справка филма Форд срещу Ферари. Докато "нашият" човек не отива там да поразбута нещата и да направят легендарен автомобил като онова ГТ, все са изоставали в това отношение много Мустангите. Ама това не пречеше във филма да го кръщават всякак, все едно говорим за нещо извънземно.

Що се касае до Теслата, едва ли някой ден ще има фенска маса, която да я обожестви.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Всичко за електрическите автомобили
stean написа:Е джендър може и да не е, обаче по долния критерий се вписва идеално
Е да Пешовец,но ние двамата сме много различни,ти си един обикновен ЮЗЪР ,а аз съм ЦЕНИТЕЛ има голяма разлика не намираш ли
Ти не виждаш красотата в желязото,а аз я виждам навсякъде-и в носещия трегер на висока сграда и в кованата стъпенка на камион КРАЗ!Затова и не очаквам да ме разбереш юзърчо :wink: За теб е важно да си БЪРЗ НА МИГА!
Спомням си идни думи на Никълъс Кейдж от 60 секунди,дето дилъра на коли му предлагаше някаква Тестароса,но в последствие му беше обяснено ,че такава кола кара всеки МЕСТЕН ЧЕКИДЖИЯ,а Дайтоната...виж друга работа
Отнесено към нашия случай ОСТАВЯМ ТЕСТАРОСАТА ЗА ТЕБ :mha: :mha: :mha: , а за мен си искам Дайтоната
ПП. Тестароса = Тесла
проблема на всеки които се изразява като този дето си го цитирал е, че нито има краз, нито висока сграда, нито тестароса, нито дейтона, нито каквото и да е било което е рядко и си заслужава да се има от ценител ... което политически коректно изразено го прави просто мечтател

тази порода "мечтатели" ми е до болка позната - обясняват ми как това което карам и/или харесвам било такова или онакова и тн... и като го питам "а ти кво караш?" щото ми е интересно къде бъркам и кво да гледам и той ми каже ми карам (вмести тук някъв произволен кашон) ... и аз се обърквам и не знам кво да мисля

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Мен ако питаш(освен, че ги няма и не може да ги има към днешна дата)го прави от ония образи, които са определение на онова нещо, че акъла е единственото нещо на света, което може да нямаш, но да раздаваш в неограничени количества. Предполагам и в клипа е същата работа, ама не мисля да си го пускам, то фразата с гейовете ми стига. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Правя си някакви "тестчета" в момента с кое, как и колко влияе на разхода на ток на хибридчето...спирайки парното/климатика (използвам, че се постопли времето и подобен тест не е дискомфортен) се печелят още почти 50% пробег
(градския разход на къси разстояния е около 15кв/100км, с климатик е над 25/100
)
Открих и много тъпо решение на BMW - не можеш да използваш подгрева на седалките ако не е включено парното/климатика
90км градско с един заряд се правят без проблем, че и остава още малко ток. Колкото и газ да даваш при изключен климатик пак си напред
Сега разбирам защо термопомпата е от такова значение при електричките, признавам си преди това мислех че е малко изгъзица


Открих и много тъпо решение на BMW - не можеш да използваш подгрева на седалките ако не е включено парното/климатика

90км градско с един заряд се правят без проблем, че и остава още малко ток. Колкото и газ да даваш при изключен климатик пак си напред

Сега разбирам защо термопомпата е от такова значение при електричките, признавам си преди това мислех че е малко изгъзица

Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:Правя си някакви "тестчета" в момента с кое, как и колко влияе на разхода на ток на хибридчето...спирайки парното/климатика (използвам, че се постопли времето и подобен тест не е дискомфортен) се печелят още почти 50% пробег(градския разход на къси разстояния е около 15кв/100км, с климатик е над 25/100
)
Открих и много тъпо решение на BMW - не можеш да използваш подгрева на седалките ако не е включено парното/климатика![]()
90км градско с един заряд се правят без проблем, че и остава още малко ток. Колкото и газ да даваш при изключен климатик пак си напред![]()
Сега разбирам защо термопомпата е от такова значение при електричките, признавам си преди това мислех че е малко изгъзица
да... всичко което си написал е абсолютно вярно.
ама това за подгрева само при отопление е страшна тъпня. идеята на подгрева е точно при не много студено време да го ползваш него вместо отоплението и да пестиш. а ако даваш 15кв/100км сега при 25 градуса външна без климатик ще даваш 10... ша му фанеш цаката ти ама както казахме преди- като те гледам си готов са истинска електричка отма...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Изцяло ел.кола ще има като сме си на къщата постоянно или имаме паркомясто с контакт 

Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:Правя си някакви "тестчета" в момента с кое, как и колко влияе на разхода на ток на хибридчето...спирайки парното/климатика (използвам, че се постопли времето и подобен тест не е дискомфортен) се печелят още почти 50% пробег(градския разход на къси разстояния е около 15кв/100км, с климатик е над 25/100
)
Открих и много тъпо решение на BMW - не можеш да използваш подгрева на седалките ако не е включено парното/климатика![]()
90км градско с един заряд се правят без проблем, че и остава още малко ток. Колкото и газ да даваш при изключен климатик пак си напред![]()
Сега разбирам защо термопомпата е от такова значение при електричките, признавам си преди това мислех че е малко изгъзица
Няма да лъжа, странно ми е да кара човек кола за 100 бона и да е без климатик, за да спести 2 лева.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Всичко за електрическите автомобили
nxn написа:Don_Diego написа:Правя си някакви "тестчета" в момента с кое, как и колко влияе на разхода на ток на хибридчето...спирайки парното/климатика (използвам, че се постопли времето и подобен тест не е дискомфортен) се печелят още почти 50% пробег(градския разход на къси разстояния е около 15кв/100км, с климатик е над 25/100
)
Открих и много тъпо решение на BMW - не можеш да използваш подгрева на седалките ако не е включено парното/климатика![]()
90км градско с един заряд се правят без проблем, че и остава още малко ток. Колкото и газ да даваш при изключен климатик пак си напред![]()
Сега разбирам защо термопомпата е от такова значение при електричките, признавам си преди това мислех че е малко изгъзица
Няма да лъжа, странно ми е да кара човек кола за 100 бона и да е без климатик, за да спести 2 лева.
nxn писател , не читател ?

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Всичко за електрическите автомобили
nxn написа:Don_Diego написа:Правя си някакви "тестчета" в момента с кое, как и колко влияе на разхода на ток на хибридчето...спирайки парното/климатика (използвам, че се постопли времето и подобен тест не е дискомфортен) се печелят още почти 50% пробег(градския разход на къси разстояния е около 15кв/100км, с климатик е над 25/100
)
Открих и много тъпо решение на BMW - не можеш да използваш подгрева на седалките ако не е включено парното/климатика![]()
90км градско с един заряд се правят без проблем, че и остава още малко ток. Колкото и газ да даваш при изключен климатик пак си напред![]()
Сега разбирам защо термопомпата е от такова значение при електричките, признавам си преди това мислех че е малко изгъзица
Няма да лъжа, странно ми е да кара човек кола за 100 бона и да е без климатик, за да спести 2 лева.
Таксиджиите карат коли по 60-70к и НИТО един от тях не кара на климатик - даже си отваря джама да гълта директно сажди и отрови от колите до него

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани