780 cubic inches - или защо двигателя има значение
Модератор: Общи модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
А сега,драги разбирачи ме разбрахте точно както си мислех...
Една писта може също и да е права !
Всичко зависи от пистата,но понеже колата е добре блансирана пак ще бъде победителка !
Една писта може също и да е права !
Всичко зависи от пистата,но понеже колата е добре блансирана пак ще бъде победителка !
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Overburner - NX написа:А сега,драги разбирачи ме разбрахте точно както си мислех...
Една писта може също и да е права !
Всичко зависи от пистата,но понеже колата е добре блансирана пак ще бъде победителка !



Баце ти какво лепило дишаш, че искам да пробвам и аз.

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Защо пишете и сравнявате с гт3 и подобни, като нямат нищо общо. Тая кола не е за писта, тя е да ти изтръпва сърцето 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Niikoo_1 написа:DrivinGGoD написа:
Ти усетили колко неща написа на изуст, точно с този огромен мотор тая кола ще се управлява адски трудно, защото двигателя е много тежък и c висок център на тежестта и т.н, това че е мотора е изтеглен назад само по-себеси нищо не значи.![]()
Гравитация и инерционните сили си казват думата много сериозно.
Сега си отговори на въпроса кое ще се управлява и реагира по-добре (при положение, че колите са с еднаква окачване и т.н) Е30 М3 с лек 4цил.мотор или Е30 с някой голям V8/V12 мотор на БМВ.
Тая кола на писта ще е много по-бавно от едно БМВ М3 CSL или едно 911 GT3 да речем.
Баце я сега ти ми кажи така на изуст Кобрата с какъв мотор е стандартно и Е30 М3 с какъв е?А и как реши че е с висок център на тежестта?Мотора сложен в тази Кобра е просто с по-голям обем от стандартния,пак е V8 някакчв пореден БигБлок...Все едно М3 Е30 вместо с S14B23 да е с S14B25...Ти смеси некви 4цилиндрови "малолитражки" с V12...Тук цялостната концепция на автомобила въобще не е сменена...Сеш' ли се...Въпроса е просто дали като концепция е направена добре балансирана и дали тази нечовешка мощност ще се вкара на пътя...А и да те питам освен изтегления назад мотор и позиция на водача,задно предаване и ниско тегло сами по-себе си какво трябва да се добави само по себе си за да значи нещо?!Може би вентилатор от долу за засмукване и торби с песък в багажника!?Колкото за М3 CSL и GT3 мисля че на писта много малко коли могат да им се опънат,но мисля че при тегло 900кг. и 1100кс. срещу 1300-1400 кг. и 360кс. дори и да я бутат по завоите Кобрата ще ги направи сами да си говорят...Колкото и любима да ми е най-бързата М3ка не мога да си помисля че при ускорение до 200 равно на това до 100 на БМВто има някакъв шанс...Ма кво ли разбирам аз от каране по писти...мога само на изуста да уча разни неща...


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Той и аз не разбирам, ама не вярвам да има толкова много куражлий, дето ще могат да направят поредица от бързи обиколки с тая самоделка да речем на Северния склон и оползотворят потенциала които се крие под капака, а и с този 4степен автоматик нещата на пистата стават още по трудни, особено при exit corner acceleration, другото, което ми се върти, е че да го караш това на граничния му режим на сцепление е равно на самоубийствно...........
Ама както каза колегата по-горе имало и прави писти
Ама както каза колегата по-горе имало и прави писти

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
абе момци за какви неща спорите...и за какви писти и завой взехте да мечтаете...кой от тук е виждал някога кобра да се кара на писта?тези коли са правени за драг и в америка това се признава...не вярвам някой да сложи такъв монстър мотор с автоматична скоростна кутия и да има на ум да ходи да кара на писта
според мен идеята е била да си правиш фъна от светофар до светофар, не да мислиш как ще взимаш завой с бързи скорости 



"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
Не го знам с какъв торк конвертор е ( тоест не знам от колко оборота може да прави стартове), но защо ли си мисля, че това като застанеш на светофара, първо ще тръгва на страни, ще трябва да връщаш по няколко пъти газта за да го вкараш в пътя. Тоест тази кола си е точно брутална екзотика, която не може да я вкараш в пътя.
Както казах ultimate drift machine.
Ето клип на тази кола:
http://www.youtube.com/watch?v=p3gYNxmzJNw
Както казах ultimate drift machine.
Ето клип на тази кола:
http://www.youtube.com/watch?v=p3gYNxmzJNw
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
G-force написа:Защо всички решиха че е американско не ми е ясно?
Странно и аз този въпрос си зададох.
И май няма да има много огтовори

Но те и много хора си мислят, че Шелби Мустанг ГТ 500 (познат ни от филма "да изчезнеш за 60 секунди") е форд или американско производство....
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
LeX написа:...според мен идеята е била да си правиш фъна от светофар до светофар, не да мислиш как ще взимаш завой с бързи скорости
надяли тва е била целта,с тоя дзвер като дадеш газ до дупка на светофара ще успееш да спреш чак на 2рия или 3тия светофар

Tux0 Ca !


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Целта на тая кола е да седе в огромния гараж на някои богат човек които ще я кара 3-4 пъти годишно до някое мероприятие, ще я изфорсира 2 пъти, ще остави 2 ОГРОМНИ черни следи и пак ще я прибере в гаража.. нищо повече.Кола направена да се покаже колко коне и литри може да се набутат в нещо на 4 кола и да се каже "Ето това е сериино".
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Тази вечер говорих с един познат който е имал Робнел Кобра (400+ коня) и му зададох въпроса за нейното поведение в завойте.
Отговора беше че тази кола НЕ завива, баланса и не е 50:50, и че ако пътя не е прав и хубав вообще не е приятна за каране.
Други въпроси?
Отговора беше че тази кола НЕ завива, баланса и не е 50:50, и че ако пътя не е прав и хубав вообще не е приятна за каране.
Други въпроси?
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
vutov написа:А сега си представи Кобра над 1000 коня и на всичкото отгоре автоматик.
Точно

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани