Бензинови двигатели с директно впръскване

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от barty » 13 Ное 2021, 12:39

А мнения за двигателите на други производители като Ауди, Мерцедес, Опел, Форд....
Има ли здрави и непретенциозни двигатели?
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от dentamed » 13 Ное 2021, 13:17

като почнахме да говорим за s63.Тъй като и той е директно впръскване, по-запознатите може ли да споделят основните проблеми.Блока,буталата,биели,вал.Говоря за не надути принудително.стокови.
Дюзите на n55 и s63 различни ли са?
Гледам в европа са 30 евро.Тук 530 лв
Това грешка ли е?
Лагерите колко изкарват.Вериги и т.н
Просто да знам,че като сменя проблемните неща 100000 да карам без големи драми.Маслото го сменям на 10 000 винаги.Бензин само 100 и т.н.Компромиси не правя.Ама нямам 300 000 за ново.Та затова питам след пълно обслужване ще има ли изненади?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от Mollov » 13 Ное 2021, 15:46

За S63....

1. Масло само много висок клас (аз сипвах Bardahl 5W50 39.67 XTR) - макс на 8000км се сменя...
2. Охлаждането на турбините е много важно, щото иначе прегряват и тра-ла-ла... важно е маркучите на охлаждането да са ОК (едни тръбички отгоре, по средата между двете глави), както и помпата да е ОК. Ако остане без антифриз (сипва се чист оригинален антифриз, без да се разрежда), помпата много бързо може да каже чао...
3. Картерна вентилация също е важно да е на ниво, особено при тоя мотор.
4. Инжекторите трябва да са последен индекс. Преди 3-4г имаше два варианта, за един и същи инжектор - едната позиция беше 270лв, другата - 480лв (официални цени от BMW, в BG). Втората се намира в ЕТК по партиден номер, първата - водеха я като "елемент за гаранционна подмяна". Пак си има партиден номер и прочие. Едно и също е, само че BMW предпочитат да ти продават "официалния", по-скъпия. Но не са по 30 евро, нещо грешиш... Иначе.. инжекторите лесно се тестват през BMW ISTA, има си процедура...
5. Лагери и прочие трябва да видиш на самият мотор как са, най-добре да се погледне поне масленият филтър за стружки. С много хубаво масло и смяна на 6-8к, проблеми с лагери няма да имаш... освен, ако вече не са тръгнали, щото мотора е на много км и маслото е сменяно на 12-15к...
6. Бобините е добре да се сменят с нови, оригинални. Иначе при сериозни натоварвания, ако са навъртяли доволни километри може да гърмят като пуканки. Мотор няма да хвърли, ама е неприятно.
7. От към ангренаж са ОК, освен ако колата не е на 250к+, без да е сменян.
8. Противно на общото мнение, че тоя мотор грее до 115С (освен, ако не е мачкан на писта, нали), реално не трябва да качва повече от 105С... ако го прави, значи по охладителната система нещо не е напълно ОК... при по-нормално "мачкане", мотора работи дори под 100С, защото охлаждането работи динамично и се "съобразява" с условията.

При S63 лесно можеш да направиш два теста, дори без диагностика - напълно студен мотор, палиш и гледаш дали ще припуши отзад... ако го направи - инжектори... леко-малко-много тръгнали, според-зависи... Другият тест е на загрял мотор, оставяш я 10 мин да работи на място, след това натискаш педала на газта рязко до към 4000RPM (тя няма да ти даде повече, че има Sоft Limiter) и следиш дали ще изпуши през ауспуха - ако го направи, може да е с калпаво масло, а може и да го харчи (по няколко причини).


Дюзите на S63 и N63 са еднакви... на N55 са други.

Като се има предвид, че повечето мотори са на 8-10г и на поне 150к (++++), за да си спокоен за следващите 100к км, ще трябва да смениш БАЯ НЕЩА...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от madafaka_donkele » 13 Ное 2021, 15:58

barty написа:...здрави и непретенциозни двигатели?... Ауди, Мерцедес


Здраво и непретенциозно в Ауди и Мерцедес? Еб@ваш се нали :mhihi:

Не знам някой спомена ли вече, ама що не се загледаш и поразучиш американците с атмосферни мотори? Гранд черок, дуранго, 4 врат чарждър, 300С и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от dentamed » 13 Ное 2021, 16:24

евала колега.Мерси за изчерпаемото мнение.Верно проблемите са си големи като мотора.
Имаше едно в аутобавария за 87 000 на 120 000км.
Обаче незнам ако дам 10000 дали ще го вкарам в пътя.
за антифриза и турбините четох.Лошото е че ел. помпа не се знае кога ще изгори.Ако заври маслото става сташно.
Моето също е на 105°C.Масло колко гори s63?
Дюзите направо ги сменям.Ще вдигна бюджета за обслужване.Ще сменям и лагерите превантивно.Щом веригите са ок няма да ги пипам ако е на малко км.Четох,че като текнат дюзите прави нещо подобно на воден удър но с гориво.При палене това.При старото имаше две тръбички,за да се проверява помпата която охлажда турбините.Имаше едно капаче.При f86 f85 гледам май няма.
Бардал е добро за тоя мотор.Аз карам с amsoil 5w40 impruve
Ама n62b48 не е с характеристиките на м-ков мотор.
мерси още веднъж за мнението.
Като цяло какво ще кажеш.Да рискувам ли?Макар,че то всичко си е до конкретна кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: Lexus

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от peshehodetz » 13 Ное 2021, 16:25

barty написа:А мнения за двигателите на други производители като Ауди, Мерцедес, Опел, Форд....


За ауди не знам, никога не съм имал, не знам дали въобще някога бих се навил да си взема, освен ако не е RS Q8. Мерцедес съм имал, проблеми никакви с двигателя, обаче се скъса от към такива с окачване и електроники, беше с еър матик. С други думи първите две се взимат ако не чисто нови, то на някоя и друга година и задължително с удължена гаранция и като изтече се разкарват.
Чудя се обаче какво търсят форд и опел в постинга ти, всъщност като ги махнеш и замениш с Лексус и Акюра ще намериш отговор на tова

barty написа:Има ли здрави и непретенциозни двигатели?
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от dentamed » 13 Ное 2021, 16:53

s klass w222 s500 има братовчед ми.Купи я 100000лв за 2 години мина 15 000км и е дал малко повече от 35000лв за ремонти.Колата е на реални 60 000.Той я купи на 2 години на 45 000.Затегна мотора.С триста зора мотор от канада.20 000.Фалира рейката 9200.Фалираха 2 амортисьора.Още не са сменени.4000 бройката.Изгоря дисплея.8500.Пръсна се предния прозорец.Ама не е от камък.Като го поръча му казаха,че това бил чест проблем защото бил 5,5мм.При другите марки 6,5мм.И от вибрации често се пукал.Багажника отказа.Чашки за кафе се чупят.Във фара влиза вода.12000 лв нов.Ама не го е сменял.Само модула смени втора употреба 250лв.Панорамата тропа.При вятър при прибиръне излетяха едни пластмаси.Има и други светеще проблеми.Това е само на пръв спомен.Той по принцип кара доста,обаче тая кола 2 години е по сервизите.Купете си мерцедес :D

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 26.09.2011
Пол: Мъж

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от Own » 13 Ное 2021, 17:03

dentamed написа: за 2 години мина 15 000км


dentamed написа:Той по принцип кара доста


:conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: Lexus

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от peshehodetz » 13 Ное 2021, 17:10

dentamed написа:s klass w222 s500 има братовчед ми.Купи я 100000лв за 2 години мина 15 000км и е дал малко повече от 35000лв за ремонти.Колата е на реални 60 000.Той я купи на 2 години на 45 000.Затегна мотора. :D


Тази кола не е ли имала някаква остатъчна/удължена гаранция, че гледам много нова я е взел.
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от msi200 » 13 Ное 2021, 18:13

dentamed написа:...

S63 винаги си е бил много добър двигател, за разлика от n63. Имах ф10 м5 преди време и не е давала никакви ядове.
НО, такава кола втора употреба е много сложно, първо, 99% са със знайни и незнайни тунинги, второ, си искат отношение, да не се дава газ на студено, чести смени на маслото и т.н. Всичките истории за счупени S63 са на чипосани мотори и немарливи собственици.

За мен е кофти разположението на турбините, защото жегата няма къде да отиде. Моето М5, като го оставех в гаража, му работеха вентилаторите по 10 минути, докато изстине мотора, даже понякога в жегите му вдигах предния капак. :mhihi:
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от madafaka_donkele » 13 Ное 2021, 18:25

dentamed написа:s klass w222 s500 има братовчед ми.Купи я 100000лв за 2 години мина 15 000км и е дал малко повече от 35000лв за ремонти.Колата е на реални 60 000.Той я купи на 2 години на 45 000.Затегна мотора.С триста зора мотор от канада.20 000.Фалира рейката 9200.Фалираха 2 амортисьора.Още не са сменени.4000 бройката.Изгоря дисплея.8500.Пръсна се предния прозорец.Ама не е от камък.Като го поръча му казаха,че това бил чест проблем защото бил 5,5мм.При другите марки 6,5мм.И от вибрации често се пукал.Багажника отказа.Чашки за кафе се чупят.Във фара влиза вода.12000 лв нов.Ама не го е сменял.Само модула смени втора употреба 250лв.Панорамата тропа.При вятър при прибиръне излетяха едни пластмаси.Има и други светеще проблеми.Това е само на пръв спомен.Той по принцип кара доста,обаче тая кола 2 години е по сервизите.Купете си мерцедес :D


Хубуу де едно не моем да разберем. Брачед ти дава 100к кеш(не знам някой да кредитира 100к за ненова кола) за кола, още 35к пак кеш за ремонт, демек разполага с достатъчно кинта, е що по дяволите не си вземе чисто нов мечок от магазина :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от dentamed » 13 Ное 2021, 18:28

Той топлото ,ве' е известно и по чуждите форуми.Иначе всички двигатели страдат от тунинг.Незнам какво повече му е нужно на човек от 575 кончета.И то на купе което е далече от спорта.Ама диваци всякакви.

иначе за гаранцията на мерцидеса - много го дразнели в силвърснар.Мерцедеса беше нов внос от германия.Битрябвало да е междонародна гаранцията.Незнам защо не отиде да пита

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от dentamed » 13 Ное 2021, 18:33

може да го видиш.S500 сив мат.В мобилето.89 000Ако не е паднал малко.Първомай.Има всичко+ night vision
първо нов е 360 000.Второ кой вярва,че ще има такива проблеми.Преди караше е класа.За 10 години почти нищо не е правил.Взе я за 30000 продаде я за 12000.Вика мерцедеса е велика кола няма какво да се случи.Ама ей на

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от dentamed » 13 Ное 2021, 18:40

ходихме да питаме за новата е класа.Ми тя нова гола като пушка с най маломерния двигател(който е можеби е на рено) е сумати пари.120 и нагоре.За s с този мотор и тея екснри .......цефрите са ......ново никога.На лизинг също.Там даваш едни 8 -10 хиледи ей тъка.Аз също гледам да е кеш.Ако имам де.Ако нямам карам каквото има ама няма да дължа на никого

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от ///M Power » 13 Ное 2021, 19:53

dentamed написа:ходихме да питаме за новата е класа.Ми тя нова гола като пушка с най маломерния двигател(който е можеби е на рено) е сумати пари.120 и нагоре.За s с този мотор и тея екснри .......цефрите са ......ново никога.На лизинг също.Там даваш едни 8 -10 хиледи ей тъка.Аз също гледам да е кеш.Ако имам де.Ако нямам карам каквото има ама няма да дължа на никого


Цените на колите скочиха много, и ще продължават да летят нагоре. За под 20г. цената на една 7-серия се е удвойл.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook