Избор на първи мотоциклет

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от KUM4o » 30 Сеп 2020, 21:58

Никой не предложи това. Страшно добър и икономичен мотор. Има го както с ръчна кутия така и с автомат с двоен съединител DCT. Супер икономичен около 3л/100км за 750цц мотор е бижу. Има тракшън и АБС 55коня с 65нМ въртящ момент. Супер удобен за града така и за извън него. Чисто нов е 17к с автомата, а втора ръка върви по 5к.
Изображение
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от alx » 30 Сеп 2020, 23:04

seimo написа:1во Двигателя е карбуратор разработка 73г тея не са добре


добре настроения карбуратор(и) са много по- приятни за каране и отзивчиви спрямо инжекционите. да, инжекциона няма да го мислиш докато е студен двигателя, ама като подаваш и отнемаш газ винаги усещаш, че между тебе и двигателя има "още нещо" дето мисли и е със забавени реакции...

5 скорости


ако са добре оразмерени не ти трябват повече- особено ако няма да влачиш колена по завоите...

6то Задна гума 160 голям минус спрямо 180 при бавни маневри в града


това не го разбрах. колкото по-широка е задната гума толкова по- тромав е мотора при всяка скорост...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от seimo » 30 Сеп 2020, 23:23

Да те затва сигурно всички шосейни мотори от 15 години са инжекциони и имат по 6 скорости. Конкретно на тоя са много добре оразмерени може да прочетеш отзиви :mhihi: И да по-широката гума за новобранец е предимство по-лесно се пази баланс, но тва е незначително минусче на фона на останалите.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1661
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от ildivvy » 30 Сеп 2020, 23:30

...и със сигурност не прегрява в града! Колега имаше такъв за няколко години, само че С-версията ! Мотора е мъртвец сравнен със сегашните... Сам за себе си не е толкова зле. Явно този на Боримечката е бил или дефорсиран или с проблем, защото колегата вдигаше над 200км/ч и си поддържаше подобна скорост лесно! Двигателя е от Зефир-ите още, но с някои доработки. Карбовете са си от времето, когато е правен (съвременни), а не са от Зефир-а... Тежичък е, но не проблемно тежък. Дълъг е (базата му) и това го прави бавен в спънати завои, но и идеята на мотора е друга! Перфектен за туризъм, сам или с двама! Лично аз, винаги бих предпочел по-тънката гума при моторите, ако има начин! Нищо и няма на 160-ката!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от alx » 01 Окт 2020, 0:12

seimo написа:И да по-широката гума за новобранец е предимство по-лесно се пази баланс, но тва е незначително минусче на фона на останалите.


голямата гума винаги е недостатък- прави мотора по неповратлив на скорост, а на място като спреш на неравен терен има навика да "закача" по неравностите точно като спираш и да иска да ти бутне мотора... което особено за новак моторджия е изпитание щото спирането и пускането на крака си е упражнение в началото както знаеш...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от seimo » 01 Окт 2020, 0:33

Точно де. Със 180ка можеш да се влачиш след някой като охлюв без да пускаш крак докато със 160ката ще залитнеш. А с тоя 250кг струг като залитнеш и дотам. Но тва с гумите го зарежи. Чудя се тея от Кавазаки как са успели да направят мотор с такива характеристики толкова тежък че и въздухар :mhihi: Всичко тва 2005г :mhihi: Едновременно са правили 636 и това. Не че няма клиенти и за такива машини. Има някакъв особен чар в тези класически въздухари. Ако го бяха олекотили едни 20кг и направили с 6 скорости можеше да се получи сносен мотор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от toncho83 » 01 Окт 2020, 8:26

Най-добре Бмв-то, което си го иска колегата. По-добро предложение не видях

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от astrapower » 01 Окт 2020, 10:51

Да добавим един класически нейкид байк BMW r850r/r1100r съответно 70/80 кс. достатъчно мощност и въртящ момент за новобранец. Доста балансиран и надежден мотор, а и класически боксер двигател с примитивен инжекцион, в допълнение карданно задвижване и телелевър предно окачвнае. Позвоява да си ровиш по него колкото ти е кеф. И все пак си е от "нашата марка". :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от nero_ » 01 Окт 2020, 11:01

Любител съм на високите скорости и бързо се отпускам с техниката, но когато нямам опит на 2 колела, ще попадам в ситуации, за които не съм подготвен. Вече съм доста улегнал и мисля, че имам добра преценка за рискове и ситуации, но въпреки това не си вярвам достатъчно за да се кача директно на 170 коньов звяр. А и ако пак се върна на аналогията за автомобилите, мисля че препочитам леко, пъргаво, лесно за контрол пред голямо, тежко, мощно и респектиращо. Мисля за това хората харесват коли като MX-5, GT86... можеш да се забавляваш защото лесно се достига лимита и лесно се поправят грешки, леки са, евтини са. Или ако трябва да сравнявам с БМВ автомобили, търся нещо стил M2, Z4 вместо M8. Пак с уговорката, че само предполагам какво искам, няма как да знам, преди да съм пробвал.

Има ли някой карал нещо едноцилиндрово в диапазона 300-500 кубика и после да е преминал на 600+? Има ли разлика в това как малката и голямата машина се справят с трафика? Гледайки характеристики, Хорнета дори е по-тесен от Дюка, значи външните габарити не са напълно в синхрон с кубатурата, остава теглото да има значително влияние...

Снощи пак гледах ревюта в Youtube и може би нещото, което е трудно за преживяване е звукът. Едноцилиндроите звучат, като градинска техника... Хорнета звучи, като истински мотор. Звукът според мен също е важен за цялостното удоволствие... Все пак си търся играчка, не основен метод за предвижване. Звук, вибрации, миризма на бензин и масла, да усещаш какво прави машината под теб... всички тези неща са важни. Ускорението в права линия е само част от рецептата... поне така си мисля. Стига разсъждения, въпрос - колегите с Дюк 390 (или подобен) - чувствате ли че звука е разочароващ или просто е различен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от seimo » 01 Окт 2020, 11:41

На дюка му стърчат повече огледалата затова е по широк по каталог. Наживо си е по-малък от хорнета. И звука му много ме кефи. На хондата звукът със сток гърне и катализатор не е нищо особенно затова на скоро си закупих ето тази комбинация https://youtu.be/EDEnCrTuGQ8

Сега е перфектен :mrgreen:
Няма какво да се чудиш толкова. Ако ще го караш само градско Ктм-а. Ако ще излизаш извънградско Хорнета. Особенно с група смятай че обикновено се кара в диапазона 120-140 ако си с пистарки може и по-бързо та с тоя ктм няма как да стане работата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от toncho83 » 01 Окт 2020, 12:16

Кубатурата оказва влияние и на това дали ще имаш пътник и куфари...звукът не коментирам!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от nero_ » 01 Окт 2020, 12:21

seimo написа:Няма какво да се чудиш толкова. Ако ще го караш само градско Ктм-а. Ако ще излизаш извънградско Хорнета. Особенно с група смятай че обикновено се кара в диапазона 120-140 ако си с пистарки може и по-бързо та с тоя ктм няма как да стане работата.

Основно градско ще е, нямам приятели байкъри (за сега де :) ), а и не обичам особено да карам в група (с кола поне). И аз така почвам да се насочвам, благодаря за мнението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от bum_bum » 01 Окт 2020, 12:24

seimo написа:На дюка му стърчат повече огледалата затова е по широк по каталог. Наживо си е по-малък от хорнета. И звука му много ме кефи. На хондата звукът със сток гърне и катализатор не е нищо особенно затова на скоро си закупих ето тази комбинация https://youtu.be/EDEnCrTuGQ8

Сега е перфектен :mrgreen:
Няма какво да се чудиш толкова. Ако ще го караш само градско Ктм-а. Ако ще излизаш извънградско Хорнета. Особенно с група смятай че обикновено се кара в диапазона 120-140 ако си с пистарки може и по-бързо та с тоя ктм няма как да стане работата.


С дюка на извънградско си слагам точно 140 и си карам основно с тази скорост. Ако това е скороста с която карат и другите няма никакъв проблем. Самия мотор става нестабилен около 160 вече. Със 140 всичко си е ОК. А моят е и със старите пластмаси, новия вероятно ще е по-добре откъм аеродинамика.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от seimo » 01 Окт 2020, 12:44

bum_bum написа:
seimo написа:На дюка му стърчат повече огледалата затова е по широк по каталог. Наживо си е по-малък от хорнета. И звука му много ме кефи. На хондата звукът със сток гърне и катализатор не е нищо особенно затова на скоро си закупих ето тази комбинация https://youtu.be/EDEnCrTuGQ8

Сега е перфектен :mrgreen:
Няма какво да се чудиш толкова. Ако ще го караш само градско Ктм-а. Ако ще излизаш извънградско Хорнета. Особенно с група смятай че обикновено се кара в диапазона 120-140 ако си с пистарки може и по-бързо та с тоя ктм няма как да стане работата.


С дюка на извънградско си слагам точно 140 и си карам основно с тази скорост. Ако това е скороста с която карат и другите няма никакъв проблем. Самия мотор става нестабилен около 160 вече. Със 140 всичко си е ОК. А моят е и със старите пластмаси, новия вероятно ще е по-добре откъм аеродинамика.


Направо ме учуди :shock: Ще излезе доста добро моторче тоя ктм. А на какви обороти е при тази скорост и въобще до колко се върти. Защото примерно хорнета със 140 е някъде между 7-8к, а червеното почва от 13.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Избор на първи мотоциклет

Мнение от bum_bum » 01 Окт 2020, 13:03

10к е със стоковата карта, 10250 с такава за генерация Акрапович. Но на около 9500 нещата реално свършват. Със 140км си на 8к.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook