E90 vs E60?
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E90 vs E60?
Стига лъга хората. Всеки си купива 5-та серия комби да ходи събота и неделя до Кауфланд-а или по-заможните в Реве, а през останалото време пътуват до работа с банкард 100acho.rs написа:don_gori написа:Добре ще си знам, че всички дизелови комбита на по 5-6 години от Германия идват на по 500-600к кмще знам и още , че в чужбина карат яко ... и тва 100-150к годишно ги навърта всяка 2ра кола, всяка трета по 300+к и така право пропорционално нагоре
![]()
Не всяка втора кола в Германия/Италия - всяка ЕДНА която се вкарва в България от там![]()
Най-малкото като видиш Ф10ки на по 1-2 години 150-200км, се сещаш че ти на по 5-6 едва ли са на реалните 164 000км
А, да - около 80/100 от купените БМВ5 и Ауди А6 в Германия са ... служебни. А вече дори в България служебните въртят по 40-45к на година.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: E90 vs E60?
acho.rs написа:don_gori написа:Добре ще си знам, че всички дизелови комбита на по 5-6 години от Германия идват на по 500-600к кмще знам и още , че в чужбина карат яко ... и тва 100-150к годишно ги навърта всяка 2ра кола, всяка трета по 300+к и така право пропорционално нагоре
![]()
Не всяка втора кола в Германия/Италия - всяка ЕДНА която се вкарва в България от там![]()
Най-малкото като видиш Ф10ки на по 1-2 години 150-200км, се сещаш че ти на по 5-6 едва ли са на реалните 164 000км
А, да - около 80/100 от купените БМВ5 и Ауди А6 в Германия са ... служебни. А вече дори в България служебните въртят по 40-45к на година.
Защо не ? Зимата един познат докара Е91 на реални около 200к 2006г 320d, от Германия. Само дето вътре беше голо като охлюв. Ти май не можеш да схванеш нещо какво искам да ти кажа. Ясно ми е че масово по автокъщите колите дето са на "реални" 160к всъщност са над 300-400к, но понякога се докарват и на реални такива, или поне тоя моя познат в автокъщата.
Аз карам комби и навъртам по 20-25к макс на година, взел съм го че хваща доста багаж като тръгнем на някъде с децата, като го взех беше на реални 60к , в момента е на 140к та ми е много чудно някой като мен ако си вземи нова кола, как така след 5 6 години автоматично ще е навъртял 400 500к

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E90 vs E60?
В някои случаи няма значение дали е комби или не. Аз например не обичам да пътешествам. Събота и неделя си седим в къщи. На море ходим един път в годината. Годишно навъртаме да кажем 7-8000 с колата. Има години и под 5.
Ако си взимам сега кола ще е комби заради дечурлигата, но това няма да ме накара да пътувам повече. Та една нова кола ако съм я карал от 0км при мен ще е на 60-70к за 10 години независимо дали е комби или не.
Ако си взимам сега кола ще е комби заради дечурлигата, но това няма да ме накара да пътувам повече. Та една нова кола ако съм я карал от 0км при мен ще е на 60-70к за 10 години независимо дали е комби или не.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: E90 vs E60?
don_gori написа:acho.rs написа:don_gori написа:Добре ще си знам, че всички дизелови комбита на по 5-6 години от Германия идват на по 500-600к кмще знам и още , че в чужбина карат яко ... и тва 100-150к годишно ги навърта всяка 2ра кола, всяка трета по 300+к и така право пропорционално нагоре
![]()
Не всяка втора кола в Германия/Италия - всяка ЕДНА която се вкарва в България от там![]()
Най-малкото като видиш Ф10ки на по 1-2 години 150-200км, се сещаш че ти на по 5-6 едва ли са на реалните 164 000км
А, да - около 80/100 от купените БМВ5 и Ауди А6 в Германия са ... служебни. А вече дори в България служебните въртят по 40-45к на година.
Защо не ? Зимата един познат докара Е91 на реални около 200к 2006г 320d, от Германия. Само дето вътре беше голо като охлюв. Ти май не можеш да схванеш нещо какво искам да ти кажа. Ясно ми е че масово по автокъщите колите дето са на "реални" 160к всъщност са над 300-400к, но понякога се докарват и на реални такива, или поне тоя моя познат в автокъщата.
Аз карам комби и навъртам по 20-25к макс на година, взел съм го че хваща доста багаж като тръгнем на някъде с децата, като го взех беше на реални 60к , в момента е на 140к та ми е много чудно някой като мен ако си вземи нова кола, как така след 5 6 години автоматично ще е навъртял 400 500к
Да разчиташ, че ще уселиш точно единствената 11 годишна дизелова Е60ка на БГ пазара, която е на реални 160к км е все едно да пуснеш тото и да чакаш печалба - това имах предвид

Иначе и аз въртя по 20-25к на година и уж много пътувам, но чичката преди мене и беше врътнал 165к за 4 години, предимно в България:)
И ако цъкнеш обявите в мобиле или там какъвто и да е сайт и задашеш коли с претенциите на Горубляне (реални 160к км, единствен собственик, сервизна история) и започва да става странно как там са с 50% нагоре ... и те така.
В някои случаи няма значение дали е комби или не
- почти всички служебни са комбита, по разбираеми причини
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E90 vs E60?
Идеята е друга. Ти може да си така, аз също правя макс 20к на година, но бай ти немец плаща данъци, голеееееми данъци и той си прави сметката. И когато си купи дизел, той си е сметнал защо го взима, и не, не е, за да му седи в гаражаbum_bum написа:В някои случаи няма значение дали е комби или не. Аз например не обичам да пътешествам. Събота и неделя си седим в къщи. На море ходим един път в годината. Годишно навъртаме да кажем 7-8000 с колата. Има години и под 5.
Ако си взимам сега кола ще е комби заради дечурлигата, но това няма да ме накара да пътувам повече. Та една нова кола ако съм я карал от 0км при мен ще е на 60-70к за 10 години независимо дали е комби или не.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: E90 vs E60?
dextuar написа:Идеята е друга. Ти може да си така, аз също правя макс 20к на година, но бай ти немец плаща данъци, голеееееми данъци и той си прави сметката. И когато си купи дизел, той си е сметнал защо го взима, и не, не е, за да му седи в гаражаbum_bum написа:В някои случаи няма значение дали е комби или не. Аз например не обичам да пътешествам. Събота и неделя си седим в къщи. На море ходим един път в годината. Годишно навъртаме да кажем 7-8000 с колата. Има години и под 5.
Ако си взимам сега кола ще е комби заради дечурлигата, но това няма да ме накара да пътувам повече. Та една нова кола ако съм я карал от 0км при мен ще е на 60-70к за 10 години независимо дали е комби или не.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ко каза ко? в повечето случаи може да е така, но винаги има изключения ВИНАГИ. Това е съобщението, което получих от колегата @kolp
( 15.12.2014 - 115878km, изглежда много малко е карана. после няма информация. ) за което съм му благодарен и километрите съвпадат със сервизната книжка... колата е 12/2003

Re: E90 vs E60?
Стига бе момчета
Чак така да е, не вярвам.. за едно 12 бона вярвам, че ще се впиша в едно нормално 525i. Поне в моите представи така изглеждат нещата, говорих и с няколко човека още, не се оплакват сякаш. Що го изкарвате черната овца, не зная... Но винаги приемам чуждо мнение, така че.
При по-добри предложения, готов съм да ги чуя! Е90 сякаш е на същата цена...


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E90 vs E60?
Аха, и в България се вкарват само изключенията ВИНАГИExclusive89 написа:dextuar написа:Идеята е друга. Ти може да си така, аз също правя макс 20к на година, но бай ти немец плаща данъци, голеееееми данъци и той си прави сметката. И когато си купи дизел, той си е сметнал защо го взима, и не, не е, за да му седи в гаражаbum_bum написа:В някои случаи няма значение дали е комби или не. Аз например не обичам да пътешествам. Събота и неделя си седим в къщи. На море ходим един път в годината. Годишно навъртаме да кажем 7-8000 с колата. Има години и под 5.
Ако си взимам сега кола ще е комби заради дечурлигата, но това няма да ме накара да пътувам повече. Та една нова кола ако съм я карал от 0км при мен ще е на 60-70к за 10 години независимо дали е комби или не.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ко каза ко? в повечето случаи може да е така, но винаги има изключения ВИНАГИ. Това е съобщението, което получих от колегата @kolp
( 15.12.2014 - 115878km, изглежда много малко е карана. после няма информация. ) за което съм му благодарен и километрите съвпадат със сервизната книжка... колата е 12/2003

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E90 vs E60?
Километрите не винаги са показателни. Скоро един познат си купи една Ф10 535i на реални 95 000км. от първи собственик. Е да Ви кажа правихме хиляда проверки къде ли не е наистина е на толкова. А вида и просто ужасен - волана протрит до скъсване, седалките ужасни корите на вратите същата работа ( добре че продават отделните кожени орнаменти от официалните сервизи). Всеки който я видеше тази кола би казал че е най малко на 500к. ама НЕ, колата наистина се оказа на 95. Просто хората от които я взе бяха някакви мърлячи уникални и явно бяха навъртяни само на градско.
Re: E90 vs E60?
dextuar написа:Аха, и в България се вкарват само изключенията ВИНАГИ
Поснимай малко как те бомбят да разпуснеш, че нещо си затегнал много с главния


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E90 vs E60?
Като вземеш книжка и спрат да те возят мама и тате, ще разбереш колко е дразнещоdon_gori написа:dextuar написа:Аха, и в България се вкарват само изключенията ВИНАГИ
Поснимай малко как те бомбят да разпуснеш, че нещо си затегнал много с главния![]()

Изключения винаги има, но да се дават като някакъв пример и хората да се надяват напразно, е много подвеждащо. А това за км не съм го оспорвал. Но да те светна и за едно друго нещо, колата на Хасан може да е немска, но поддръжката не е...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: E90 vs E60?
adovet написа:Километрите не винаги са показателни. Скоро един познат си купи една Ф10 535i на реални 95 000км. от първи собственик. Е да Ви кажа правихме хиляда проверки къде ли не е наистина е на толкова. А вида и просто ужасен - волана протрит до скъсване, седалките ужасни корите на вратите същата работа ( добре че продават отделните кожени орнаменти от официалните сервизи). Всеки който я видеше тази кола би казал че е най малко на 500к. ама НЕ, колата наистина се оказа на 95. Просто хората от които я взе бяха някакви мърлячи уникални и явно бяха навъртяни само на градско.
И аз съм виждал такива кенефи колега, никога не бих си купил такава кола все пак не сме слепи.
Точно вчера нашия зет купи Мерцедес w212 (12.2012г.) на доказуеми 89к км. и познай от зандите седалки ние отлепихме найлона


Последна промяна Exclusive89 на 04 Юни 2017, 15:58, променена общо 1 път
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: E90 vs E60?
Аз съм виждал няколко коли в Испания с немски табели,които наистина бяха на пенсионери.Понеже ми бяха съседи,знам,че тези коли предимно стояха пред къщата.Едната беше 320d e46,(тогава последен модел 3та серия),а дисковете й бяха нонстоп ръждясали.Другото беше clk230 k ,също карано от белобрад старец.Е тези коли на годишна база надали са въртяли повече от 10к,дори да са си ходели до Германия и обратно...
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: E90 vs E60?
dextuar написа:Аха, и в България се вкарват само изключенията ВИНАГИExclusive89 написа:dextuar написа:Идеята е друга. Ти може да си така, аз също правя макс 20к на година, но бай ти немец плаща данъци, голеееееми данъци и той си прави сметката. И когато си купи дизел, той си е сметнал защо го взима, и не, не е, за да му седи в гаражаbum_bum написа:В някои случаи няма значение дали е комби или не. Аз например не обичам да пътешествам. Събота и неделя си седим в къщи. На море ходим един път в годината. Годишно навъртаме да кажем 7-8000 с колата. Има години и под 5.
Ако си взимам сега кола ще е комби заради дечурлигата, но това няма да ме накара да пътувам повече. Та една нова кола ако съм я карал от 0км при мен ще е на 60-70к за 10 години независимо дали е комби или не.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ко каза ко? в повечето случаи може да е така, но винаги има изключения ВИНАГИ. Това е съобщението, което получих от колегата @kolp
( 15.12.2014 - 115878km, изглежда много малко е карана. после няма информация. ) за което съм му благодарен и километрите съвпадат със сервизната книжка... колата е 12/2003
А бе в България извън България, човек реши ли да си купи читава кола ВИНАГИ може да намери такава

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: E90 vs E60?
Един приятел преди 2-3 години си купи Е46 2001 година бензин на реални 89к километра от Германия.
Всички документи, книжки и тн на лице, доказващи реално километрите.
Обаче какво се оказа, спекли маслени сегменти и колата яко харчеше масло, за което се наложи отваряне на мотора и подмяна на сегментите.
И това е поне 3 тият случай, който знам за кола на малко километри.
Та и това не е много ок, колата да не е карана.
Всички документи, книжки и тн на лице, доказващи реално километрите.
Обаче какво се оказа, спекли маслени сегменти и колата яко харчеше масло, за което се наложи отваряне на мотора и подмяна на сегментите.
И това е поне 3 тият случай, който знам за кола на малко километри.
Та и това не е много ок, колата да не е карана.
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани