Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Ще се 'наместят' нещата малко по малко... Слюда няма ли или е свалена? Предпазител за веригата..?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Предпазителя го свалих да го изчистя от всичките набити по него лайна. Слюдата я махнах - много е грозна, просто не мога да я търпя, ще я продавам и ще си купя една дето я водят най-добрата слюда за трейсър (MRA Vario). За сега ще карам без слюда, аз така или иначе съм свикнал 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:Удар/изпускане и да е имало, наистина е било малко и козметично и щетата по радиатора (ако може така да я наречем) е най-най-фрапантния проблем, което си е бях кахър отвсякъде.
Нищо му няма... туринг мотор без изпускане все едно не е ходил никъде.


Вчера направих 300тина мили лежерно из планината, забравих да ги логна всичките, че това е някакъв друг свят и се захласвам... Само трябва да се внимава много за елени, които изскачат, че там жива душа няма и си бродят волно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
Re: Мотористите във форума!
Както се казва:
-ИзтепАл си бръмбАрете!
Хубава разходка...Дай боже всеки му.
-ИзтепАл си бръмбАрете!


Хубава разходка...Дай боже всеки му.
Re: Мотористите във форума!
От последната сбирка 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Мотористите във форума!
Яко GS-и, къде е тази сбирка?
Re: Мотористите във форума!
astrapower написа:Яко GS-и, къде е тази сбирка?
Taзи е от Кюстендил , но се правят на различни места

Re: Мотористите във форума!
В началото на годината доста се раздвижиха нещата и при мен - продадох моторът ми за писта SV650 което с доста грижа превърнах от евтин мотор в доста уточнена машина. Бях си обещал, че постигна ли определен прогрес на пистата ще се наградя с Daytona-та за която си мечтаех. Продадох и последния ми останал мотор за шосе - Husqvarna Vitpilen 701. Много интересен мотор, но беше ужасно труден за продаване. Близо година го продавах само с 2 реални огледа.
Daytona-та успях най-накрая да я сглобя и подготвя за писта и вече ѝ направих 2 ходения на Серес. Страхотна машина, за момента съм много доволен от поведение, а звукът на 3-та цилиндъра е вълшебен.
Daytona-та успях най-накрая да я сглобя и подготвя за писта и вече ѝ направих 2 ходения на Серес. Страхотна машина, за момента съм много доволен от поведение, а звукът на 3-та цилиндъра е вълшебен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Мотористите във форума!
Какви са тея бавнярски мотори къде караш, не гледаш ли карачите от дефилето как се прави
. Шегата настрана страхотна машина и най-важното точното място за използването и 


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Понеже го дават да вали тея дни уж реших да направя един Рожен набързо днес (даже от там пиша сега). Моторчето се държи добре извън града, макар че през повечето път беше доста мокро и почти не съм карал...
Едит: добре де, покарах малко към Хвойна.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Едит: добре де, покарах малко към Хвойна.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Мотористите във форума!
Има ли някой собственик на Aprilia RSV4 2011-2015 ? Бивш или настоящ ? Интересува ме цялостно мнение, че не ги карат много ...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Имам приятел с Туоно от въпросните години, което е базирано на въпросния мотор... Мотоциклета е брутален! Никакви ядове с проблеми или нещо подобно. Накупи му много афтърмаркет/тунинг неща, които според мен бяха излишни... Ходи в официалното представителство за проверка и реглаж на клапани, където го позабавиха (било нормално за тях), май нямаше нужда от смяна на пулове,но не помня вече... Звука е вманиачаващ и опианяващ, залепен за пътя, може да направи невъзможни неща... Както се казва - отвъд нормалните, човешки възможности! Харчи малко повечко, но превръща всяка капка гориво в незабравимо удоволствие! С риск да ми 'наскачат', но при моторите от въпросните години, европейските представители са много по-добри от другите.... След това излезнаха и някой техни предложения в някои класове, които биват, но ... топката е висока!
П.П. "-Не ги карат много!" -> Говорим за италиански мотор в България... Тук си има някои предразсъдаци, които няма да умрат скоро/никога!
П.П. "-Не ги карат много!" -> Говорим за италиански мотор в България... Тук си има някои предразсъдаци, които няма да умрат скоро/никога!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Днес си разглобих карбураторчето на моторетката, че тече и има вероятност и въздух да дърпа. Припилих чашката, за да влезе плътно и смених гарнитурата, продухах всички пътища и жигьлори, намазах проблемното място от където може да дърпа въздух и доволен се прибрах да почивам.
Вечерта слязох да видя дали е стегнало намазаното и за "спорта" наложих гарнитурата, която купих за между карбуратора и цилиндъра и изненада, нейния отвор по-малък. Викам си на ума, дали са ми грешна гарнитура, вадя шублера, меря - правилната е. Меря изхода на карбуратора, той с 2мм отгоре.. вместо 19мм е 21. Отварям си документацията с поръчките, пише си го 19мм, някое китайче е сложило по-голям фланец на по-малкия карбуратор.
Магазините пък днес не работят, не можах да си купя нов горивен маркуч и скоби, че подозирам че и от там сълзи бензин, та днес явно няма да го събера.
Не че времето позволява каране, ама тва афтърмаркет частите е много на късмет..
Вечерта слязох да видя дали е стегнало намазаното и за "спорта" наложих гарнитурата, която купих за между карбуратора и цилиндъра и изненада, нейния отвор по-малък. Викам си на ума, дали са ми грешна гарнитура, вадя шублера, меря - правилната е. Меря изхода на карбуратора, той с 2мм отгоре.. вместо 19мм е 21. Отварям си документацията с поръчките, пише си го 19мм, някое китайче е сложило по-голям фланец на по-малкия карбуратор.

Магазините пък днес не работят, не можах да си купя нов горивен маркуч и скоби, че подозирам че и от там сълзи бензин, та днес явно няма да го събера.
Не че времето позволява каране, ама тва афтърмаркет частите е много на късмет..

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Мотористите във форума!
П.П. "-Не ги карат много!" -> Говорим за италиански мотор в България... Тук си има някои предразсъдаци, които няма да умрат скоро/никога![/quote] I
Италиянските просто имат душа , емоция... и като такива не са безупречни
Немските са перфектно скучни ,японските скучно перфектни
Всички искат Дукати , после БМВ , ... а си купуват Ямаха 
Италиянските просто имат душа , емоция... и като такива не са безупречни



- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Имам приятел с Туоно от въпросните години, което е базирано на въпросния мотор... Мотоциклета е брутален! Никакви ядове с проблеми или нещо подобно. Накупи му много афтърмаркет/тунинг неща, които според мен бяха излишни... Ходи в официалното представителство за проверка и реглаж на клапани, където го позабавиха (било нормално за тях), май нямаше нужда от смяна на пулове,но не помня вече... Звука е вманиачаващ и опианяващ, залепен за пътя, може да направи невъзможни неща... Както се казва - отвъд нормалните, човешки възможности! Харчи малко повечко, но превръща всяка капка гориво в незабравимо удоволствие! С риск да ми 'наскачат', но при моторите от въпросните години, европейските представители са много по-добри от другите.... След това излезнаха и някой техни предложения в някои класове, които биват, но ... топката е висока!
П.П. "-Не ги карат много!" -> Говорим за италиански мотор в България... Тук си има някои предразсъдаци, които няма да умрат скоро/никога!
Звукът при тях е ... брутален . Преди време изтървах един , но е мечта, която смятам да сбъдна. На какви км е на твоя приятел ? Не намирам теми относно обслужване на двигателите им, за разлика от БМВ, която всяка обява е с нова ангренавна верига и т.н .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани