Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
А този в Бистрица защо да го отпиша (Глобал Мото) - гледах го днес, изглежда читав. Единствено документите не разбрах - от Италия е и уж чета, че талона трябва да има някакъв стикер а той нямаше.
Имаше голям талон, на който долу в ляво пише, че е свален от регистрация за експорт в ЕУ (Полша, което ми се стори странно) и друг бял лист с QR код, където пак пише, че се прекратява регистрацията за движение по пътя на мотора.
Ако го взема продавача издава фактура, която трябва предварително да платя по банков път, което не знам дали да ме притеснява или не. Остатъка от парите - на ръка при доставка.
Уж е на реални километри, имаше там някакви фактури и сервизна книжка от Ямаха (доколкото се ориентирах е от 1-ви собственик) и като цяло вида на машината беше доста добър - без никакви следи от корозия по типичните болтове и метални планки (на МТ-то от едно каране на сол и неизмиване веднага хвана едни бели петна по определени части на мотора).
Направих му едно кръгче и нищо притеснително не видях, освен скоростния лост, който се движи една идея по-трудно нагоре/надолу защото като го гледах е набит с мизерии от мазането на веригата и сигурно иска едно хубаво чистене и гресиране.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Имаше голям талон, на който долу в ляво пише, че е свален от регистрация за експорт в ЕУ (Полша, което ми се стори странно) и друг бял лист с QR код, където пак пише, че се прекратява регистрацията за движение по пътя на мотора.
Ако го взема продавача издава фактура, която трябва предварително да платя по банков път, което не знам дали да ме притеснява или не. Остатъка от парите - на ръка при доставка.
Уж е на реални километри, имаше там някакви фактури и сервизна книжка от Ямаха (доколкото се ориентирах е от 1-ви собственик) и като цяло вида на машината беше доста добър - без никакви следи от корозия по типичните болтове и метални планки (на МТ-то от едно каране на сол и неизмиване веднага хвана едни бели петна по определени части на мотора).
Направих му едно кръгче и нищо притеснително не видях, освен скоростния лост, който се движи една идея по-трудно нагоре/надолу защото като го гледах е набит с мизерии от мазането на веригата и сигурно иска едно хубаво чистене и гресиране.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Ако някой се чуди за 3-цилиндровия двигател на Ямаха, нека да изгледа едно-две състезания от клас 'Суперспорт' в WSBK ! R9-ката е страхотна!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Така, пито - платено. Каквото съм взел, това е, няма връщане назад. А май малко се преебах, ама да сме живи и здрави.
Мотора е от тази къща ГЛОБАЛМОТО от Бистрица, Дупница. Беше 19 500 на обява, смъкна го от раз на 18 800. На пръв поглед забележките бяха надран леко единия куфар и като цяло това беше. Дойде днес, платих го и зачаках пред КАТ, където с оглед на продължителността на висенето го поогледах. Почти съм сигурен, че е падано с него, прилича ми на стискане на предна спирачка в завой. Намерих част от емблемата, дето стои отстрани на резервоара, счупена и със следи от влачене в единия куфар. Отделно радиатора е леко дръпнат нагоре все едно там където го държи ушето едното, та видял е някакъв зор, но дали от падане точно не знам. И също така има под водната помпа участък с масло/прах, което е теч от някъде, ама ще видим от къде. Имат там в тоя сектор едни болтове тея двигатели, дето може от тях да сълзи и ако е това лесно се лекува.
И на последно място, но не и по важност, има някакво гадно виене на интервали, което се увеличава със скоростта и идва все едно някъде от предния пиньон. Но предвид, че веригата не е чистена/мазана от не знам си кога, ще видим след като си го обслужа и изчистя как ще е. На пръв поглед е мазана щедро веригата с времето, но без да е чистена, и е някакъв тотален гняс около предния пиньон.
Всички електроники работят иначе - окачване, автопилот, шифтър и т.н. Мотора НЕ ПРЕГРЯ докато го карах, което ми беше едно от притесненията
и не дърпа на никъде като пусна кормилото на автопилот. Ако е удрян рамата няма как да е крива, че точно на този мотор е печално известна с това, че се пука директно като солета при дори лек удар.
Прибрах го от КАТ до нас и от нас до работа директно. Че е суркан, суркан е, вече ми е пределно ясно. Другите неща по него изглеждат адекватно запазени и след една хубава мивка и почистване човек може да си помисли, че сега излиза от магазина. Заръчах днес масло, спирачна течност, антифриз и спрейове разни утре да го почвам пред гаража.
Аааааа, да, и не на последно място предната гума има един участък където видимо е суркана настрани по асфалта. Дали е от качване на бордюр, дали от падане, дали от друго, един господ знае.
И на последно (за сега) място - мотора наистина е бавен дей*а. На много места четох, че се усеща бая по-бавен от МТ-то, макар и със същия двигател. Ами - вярно е

Мотора е от тази къща ГЛОБАЛМОТО от Бистрица, Дупница. Беше 19 500 на обява, смъкна го от раз на 18 800. На пръв поглед забележките бяха надран леко единия куфар и като цяло това беше. Дойде днес, платих го и зачаках пред КАТ, където с оглед на продължителността на висенето го поогледах. Почти съм сигурен, че е падано с него, прилича ми на стискане на предна спирачка в завой. Намерих част от емблемата, дето стои отстрани на резервоара, счупена и със следи от влачене в единия куфар. Отделно радиатора е леко дръпнат нагоре все едно там където го държи ушето едното, та видял е някакъв зор, но дали от падане точно не знам. И също така има под водната помпа участък с масло/прах, което е теч от някъде, ама ще видим от къде. Имат там в тоя сектор едни болтове тея двигатели, дето може от тях да сълзи и ако е това лесно се лекува.
И на последно място, но не и по важност, има някакво гадно виене на интервали, което се увеличава със скоростта и идва все едно някъде от предния пиньон. Но предвид, че веригата не е чистена/мазана от не знам си кога, ще видим след като си го обслужа и изчистя как ще е. На пръв поглед е мазана щедро веригата с времето, но без да е чистена, и е някакъв тотален гняс около предния пиньон.
Всички електроники работят иначе - окачване, автопилот, шифтър и т.н. Мотора НЕ ПРЕГРЯ докато го карах, което ми беше едно от притесненията

Прибрах го от КАТ до нас и от нас до работа директно. Че е суркан, суркан е, вече ми е пределно ясно. Другите неща по него изглеждат адекватно запазени и след една хубава мивка и почистване човек може да си помисли, че сега излиза от магазина. Заръчах днес масло, спирачна течност, антифриз и спрейове разни утре да го почвам пред гаража.
Аааааа, да, и не на последно място предната гума има един участък където видимо е суркана настрани по асфалта. Дали е от качване на бордюр, дали от падане, дали от друго, един господ знае.
И на последно (за сега) място - мотора наистина е бавен дей*а. На много места четох, че се усеща бая по-бавен от МТ-то, макар и със същия двигател. Ами - вярно е


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Spit-Fire на 20 Май 2025, 16:28, променена общо 1 път
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
Честита нова придобивка колега, нека да ти носи желаните емоции и много безаварийни километри пожелавам.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Мерсаж, цял ден го умувам и на 100% мога да кажа, че е падал надясно, което ми беше спестено, ма и аз не го видях навреме та проблема си е предимно мой. Мисля го защото:
- намерих счупено парче от емблемата, която стои отстрани на резервоара със следи от суркане
- предната гума има следи от суркане по асфалт
- радиатора горе дето е крив леко
- рамата има лека драскотина там, където се събират резервоара и декоративната пластмаса около радиатора
Та най-вероятно е изтърван леко надясно и е бил почупен малко, основно пластмасите, които най-вероятно са натиснали леко радиатора навътре и така се е получила горе тая мизерийка. Уж не тече, ама ще го следя. Като цяло ако е било каквото си мисля е бял кахър, нищо сериозно (освен ако не протече радиатора, че е 500 евракиса
).
A шума и него май го разбрах от къде е, при ход на верига 45-55 мм по книжка, одеве я гледах и едвам мърда
Някой я е стягал мъжката като чобанин. Надявам се с едно хубаво чистене, мазане и нагласяне на опъна утре да спре да шуми и поне тоя кахър да отпадне нацяло.
- намерих счупено парче от емблемата, която стои отстрани на резервоара със следи от суркане
- предната гума има следи от суркане по асфалт
- радиатора горе дето е крив леко
- рамата има лека драскотина там, където се събират резервоара и декоративната пластмаса около радиатора
Та най-вероятно е изтърван леко надясно и е бил почупен малко, основно пластмасите, които най-вероятно са натиснали леко радиатора навътре и така се е получила горе тая мизерийка. Уж не тече, ама ще го следя. Като цяло ако е било каквото си мисля е бял кахър, нищо сериозно (освен ако не протече радиатора, че е 500 евракиса


A шума и него май го разбрах от къде е, при ход на верига 45-55 мм по книжка, одеве я гледах и едвам мърда

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
Честито и безаварийно
Вземи си една паста за колекторите че като гледам на снимката бая нагорели ми изглеждат. На колко километра е?

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Мерси и на теб! Имам паста, но честно казано са бая добре - искат малко скочбрайт и препарат за WC, ще ги мина тея дни. Мотора е безобразно мръсен като цяло - джамбаза си е джамбаз и го е минал с вода и обилно количество мазен препарат за пластмаса, да лъщи, но никаква не я е свършил. На места седи наслояван с месеци прах, веригата е дроб, спиците на каплите са целите в прах/феродо... Утре ако успея ще си го свежна как аз си знам, да стане бонбон.
За километрите, единственото позитивно до момента нещо е, че май наистина са реални - 17 000. И на мотора са толкова, и сервизна книжка има някаква (която знаем, че може да се пипне), но има и 3 фактури от периодични обслужвания от италианчето, дето го е карало (1-ви собственик) и последната е от септември миналата година на 15 000 и нещо км.
За километрите, единственото позитивно до момента нещо е, че май наистина са реални - 17 000. И на мотора са толкова, и сервизна книжка има някаква (която знаем, че може да се пипне), но има и 3 фактури от периодични обслужвания от италианчето, дето го е карало (1-ви собственик) и последната е от септември миналата година на 15 000 и нещо км.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Мотористите във форума!
Честито за машината !
Не го мисли толкова, как е суркан и падал.
Купил си го вече, мача е свирен.
Обслужи си го, както си обслужваше и предишните машини и му се радвай.
Не го мисли толкова, как е суркан и падал.
Купил си го вече, мача е свирен.
Обслужи си го, както си обслужваше и предишните машини и му се радвай.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Честито! Относно 'бавното', може комплекта пиньони на веригата да са с различен брой зъби, предвид различния модел...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Честито и безаварийно!
То има ли мотор, да не е падал?
Съседа ми миналата седмица му докараха чисто нов мотор някакво Ендуро.
Ей ся докато си чеша на телефона гледам един друг съсед го кара по улицата ей тъй един кръг да направи - спря при другите дето стояха на седянка и изтърва мотора както беше спрял, щото е високо вндурото.
Аз затова и само чопъри гледам, са си стъпвам с двата крака стабилно като спра.
То има ли мотор, да не е падал?
Съседа ми миналата седмица му докараха чисто нов мотор някакво Ендуро.
Ей ся докато си чеша на телефона гледам един друг съсед го кара по улицата ей тъй един кръг да направи - спря при другите дето стояха на седянка и изтърва мотора както беше спрял, щото е високо вндурото.
Аз затова и само чопъри гледам, са си стъпвам с двата крака стабилно като спра.

Re: Мотористите във форума!
Еми честито.
Падал,не падал...това е положението.
Със здраве да се кара.
Ямахаджийте се увеличаваме...за сега...

Падал,не падал...това е положението.
Със здраве да се кара.
Ямахаджийте се увеличаваме...за сега...


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
И аз знам за една нова ямаха в темата, ма той ще си каже като дойде времето. Иначе аз съм си на 3-та ямаха поред вече
Питах из ямаха групите по фейса и намерих един пич къде го е изтървал пред гаража неговия дето се вика и си бил кривнал радиатора бая повече от моя, та здраве да е. Гледах го вчера след каране след работа като спрях пред гаража - не тече, перката си включва на 105 градуса и върти нормално, абе перфектно е. Поръчах една решетка за радиатора хем да пази, хем да крие тая кривка и само газ.
Ей сега слизам, че нямам търпение от мерак, да го почвам с чистенето, вериги, мериги, после в 9 отивам да пазаря масла, антифризи и прочие и го подпуквам как си требе да стане за каране.

Питах из ямаха групите по фейса и намерих един пич къде го е изтървал пред гаража неговия дето се вика и си бил кривнал радиатора бая повече от моя, та здраве да е. Гледах го вчера след каране след работа като спрях пред гаража - не тече, перката си включва на 105 градуса и върти нормално, абе перфектно е. Поръчах една решетка за радиатора хем да пази, хем да крие тая кривка и само газ.
Ей сега слизам, че нямам търпение от мерак, да го почвам с чистенето, вериги, мериги, после в 9 отивам да пазаря масла, антифризи и прочие и го подпуквам как си требе да стане за каране.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Мотористите във форума!
Честито и със здраве да си го ползваш!. Втора употреба са така, все ще има по нщо. Аз не бих си взел машина, без да я пипна видя/ карам освен ако е от магазина и аз съм първи собственик. Но дори и тогава бих поискал пробно каране, за да разбера дали е за мен съответния модел, дали ми е бавен, удобен, как се държи като цяло. Тука на 5км от вкъщи има един доставчик на мотоциклети втора употреба, който ми разправяше че мога да го покарам в двора само, защото .... оправдания. И аз като тебе щях да се кача на Ямаха мисля беше голямото Тенере 1200, ама си му я оставих да си я тества той в двора. Иначе и парите бях нагласил.
Ultimate Riding Machine
Re: Мотористите във форума!
Мини през снайпера за ремап да оправите това недоразумение с градусите,а и да живне още машинката.
Можеш да му пратиш и само компа.
Има направени карти та ще те нагласи.
Няма да е като на диното баш,но си има сериозна разлика.
Можеш да му пратиш и само компа.
Има направени карти та ще те нагласи.
Няма да е като на диното баш,но си има сериозна разлика.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
За сега ще се въздържа да минавам през него, че за 10 градуса да му кихам по 200-300 лева не ме кефи. А ремап не искам на тоя етап.
Днес имах възможността да го поразгледам моторчето и да започна да пооправям разни мизерии и съм доста доволен от това, което виждам до сега честно казано. Най-дразнещия проблем за момента е, че мотора е мъжката омазан със спрей за верига и ще има да го чистя сума време - по опашката, по стойките за куфари, по пружината на задния амортисьор, абе майката си е*ало. Удар/изпускане и да е имало, наистина е било малко и козметично и щетата по радиатора (ако може така да я наречем) е най-най-фрапантния проблем, което си е бях кахър отвсякъде.
Веригата беше дроб, както и предния пиньон и всичко около него. Днес прекарах времето си преди работа в чистене на тая мизерия и една мивка на мотора. Не ми дойдоха днес частите (масла, филтри и течности) и те остават за утре.
Шума дето го имаше при скорост изчезна - беше си веригата (стегната + мръсна). Радиатора уж не тече, но като сменя антифриза ще го следя, че мотора го взех с антифриз в казанчето под минимума и дали просто го е нямало, дали тече и смуче не знам, но радиатора си е сух там където е тая кривка. Единствено остава тоя теч на масло (ако е такова) под водната помпа да видя от къде идва и да го отстраня.
Мотора е брутален, не мога да си изкривя душата. След като мина първоначалното ми притеснение преди/при/след покупка успях да го усетя. Окачването е без коментар. Не, че имам огромна база за сравнение, но спрямо предишните ми мотори е просто извънземно - павета, прелези и т.н. създават лек дискомфорт спрямо якото друсане преди. МТ-то го усещах като напомпано колело докато тоя вече си се усеща като proper machine. Тая топ каса колкото ми е грозна, толкова взе и да ми харесва с оглед на колко боклуци събирам в нея (ето сега за работа си сложих якето, обувки за офиса и раницата вътре без проблем) и май май ще си я ползвам яко. А вървежа честно казано не е толкова зле, колкото го изкарах - не е като МТ-то със сигурност, но пак си е голямо животно.
Ето малко снимки след мивката днес:
Днес имах възможността да го поразгледам моторчето и да започна да пооправям разни мизерии и съм доста доволен от това, което виждам до сега честно казано. Най-дразнещия проблем за момента е, че мотора е мъжката омазан със спрей за верига и ще има да го чистя сума време - по опашката, по стойките за куфари, по пружината на задния амортисьор, абе майката си е*ало. Удар/изпускане и да е имало, наистина е било малко и козметично и щетата по радиатора (ако може така да я наречем) е най-най-фрапантния проблем, което си е бях кахър отвсякъде.
Веригата беше дроб, както и предния пиньон и всичко около него. Днес прекарах времето си преди работа в чистене на тая мизерия и една мивка на мотора. Не ми дойдоха днес частите (масла, филтри и течности) и те остават за утре.
Шума дето го имаше при скорост изчезна - беше си веригата (стегната + мръсна). Радиатора уж не тече, но като сменя антифриза ще го следя, че мотора го взех с антифриз в казанчето под минимума и дали просто го е нямало, дали тече и смуче не знам, но радиатора си е сух там където е тая кривка. Единствено остава тоя теч на масло (ако е такова) под водната помпа да видя от къде идва и да го отстраня.
Мотора е брутален, не мога да си изкривя душата. След като мина първоначалното ми притеснение преди/при/след покупка успях да го усетя. Окачването е без коментар. Не, че имам огромна база за сравнение, но спрямо предишните ми мотори е просто извънземно - павета, прелези и т.н. създават лек дискомфорт спрямо якото друсане преди. МТ-то го усещах като напомпано колело докато тоя вече си се усеща като proper machine. Тая топ каса колкото ми е грозна, толкова взе и да ми харесва с оглед на колко боклуци събирам в нея (ето сега за работа си сложих якето, обувки за офиса и раницата вътре без проблем) и май май ще си я ползвам яко. А вървежа честно казано не е толкова зле, колкото го изкарах - не е като МТ-то със сигурност, но пак си е голямо животно.
Ето малко снимки след мивката днес:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани