Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
Re: Мотористите във форума!
CBR450 имаш предвид вероятно ? СВ450 изглежда да е някакъв кафе рейсър от 70те… 

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- vvasilev101
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.06.2015
Re: Мотористите във форума!
+1seimo написа:При нас големите карачи не са по завоите и пистите, а по кафетата.На шестия месец им умаляват шестотките и минават на К7-ци. На годинка вече се услушват за 1000rr. Не е лесно да си голям карач
Изпратено от моят SM-A536B с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Мисля, че няма CBR450... Неговия си беше 'стандартен' нейкед. Ето как изглежда модела оригинално: https://www.motorcyclespecs.co.za/model ... 0s_87.html . В последствие този модел се развива в модела CB500. Ще се опитам да намеря снимки от онова време, за да го покажа тук... Беше си супер сполучлива и интересна тунинг-сглобка на някой италианец.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
Дано намериш, да видим италиано какво е сътворил. А може и от ремонти, да се качват снимки, има интерес към техниката.
Колега, преди дни си взе CBX 550, https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbx550%2081.htm, удоволстие е да се докоснеш до мотор, построен до последната бурма в Япония. А 4-те цилиндъра, са наслада за ухото.
Вчера гледам, гумите станали на една година от монтаж, грайфер предна 2.5 мм. , задна 2.0 мм. изминати 19100 км. Според мен , за среден клас мотор, с моят стил на каране, много добър живот. Как бихте коментирали? В Мопедрайфен, и за двете гуми, посочват живот над 6000 км.
Ще съм благодарен, за отзиви относно Мишлен Роуд 6.

Колега, преди дни си взе CBX 550, https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbx550%2081.htm, удоволстие е да се докоснеш до мотор, построен до последната бурма в Япония. А 4-те цилиндъра, са наслада за ухото.
Вчера гледам, гумите станали на една година от монтаж, грайфер предна 2.5 мм. , задна 2.0 мм. изминати 19100 км. Според мен , за среден клас мотор, с моят стил на каране, много добър живот. Как бихте коментирали? В Мопедрайфен, и за двете гуми, посочват живот над 6000 км.
Ще съм благодарен, за отзиви относно Мишлен Роуд 6.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
В 'Бултрако' в Пловдив има представяне на 'Мото Морини'. Записват за тест драйв и караш някой от моделите (май са три)... Мой приятел е карал 650-ката и ми прати кратък 'разбор', който ще ви копирам тук. Предполагам и по другите им представителства ще има... Цените са подобни на японските, което малко ме 'изненадва', защото са си китайски продукт в момента, но...това е положението. Въпреки това, май са по-добре от CF Moto, ако някой се чуди. Направил е и клипче, което ще пусна, стига да го изпрати по някакъв начин...
".... покарах вчера Морини-то доволно! Пичагата предният ден ми обясни, че ще пусне придружаваш колега с друг мотор по утвърден маршрут... но вчера ми каза - я карай, където искаш и след около час, час и половина се връщаш. В града вика няма смисъл да се навираш сега в задръстванията. За града и през ум не ми е минало да карам, пуснах камерата на каската да записва и газ по Пазарджишко шосе
. Първи впечатления стойка-удобна, изправен, седалка комфортна-мека и достатъчно широка, за пасажера нямам представа как ще е, окачването беше настроено на по-стегнато положение-асфалтово ориентиран, но при каране по паваж и дупки не дразни с твърди удари. Може да се омекоти много, понеже има възможност за пълни настройки на предната вилица и задния шок. Ако се пипнат от човек, който разбира спокойно и офроуд маршрути ще покорява заради високия клиренс и голям ход. Предна гума 19" задна 17"...пак загатват за извън пътя, капли на спица с гуми без вътрешна! Имат и по-евтина с 500лв версия с лети капли. Широко кормило с удобни грипове и копчета където им е мястото. Двигателя за 60 те си коня тегли много добре, идеален диапазон между 140-170км/ч поддържа без да се замисля и ускорява адекватно. Звук от гърнето много хубав с нисък бас, без никакво фучене, свистене, паткания...много по-хубав от на кавазаки-тата (двуцилиндровото 650)). Един минус, който усетих и след второ превключване на предавките интуитивно коригирах при карането до края, на трета предавка при 2500-3000об/мин има резонансна вибрация - иска по-ниска предавка. Не е някакви удари, като в едноцилиндровите на Априля примерно или тласъци като Варадеро, усеща се, че не е тази правилната скорост за тези обороти. След трета предавка иска да си го караш от 4000 оборота нагоре, като до 9000 не се замисля изобщо и тегли в целият диапазон!
Карането ми продължи в посока Перущица по новият асфалт, малко нагоре се качих и поех на обратно. Има голям информационен дисплей, с матов екран, без отблясъци и без шарении които да отвличат вниманието. Може да следиш налягането в предна и задна гума, но няма информация за моментен разход на гориво...при следващи ъпдейти се очаква да качат.
Обслужването 2,5л масло по 30 лв. литъра от Хонда, смяна с филтрите 120лв труд за час...пича каза, че го правят за 30 мин и взимат 60лв за труд. Това е за да важи гаранцията, смени на първите 1000км и след това през 6000км за трите години на гаранция. Може и в друг сервиз,просто трябва да е регистриран и да издаде документ за извършената смяна.
Като цяло много ми хареса и не ме интересува, че е китайска сбирщина. Спирачките са 'Брембо', АБС и отпред и отзад. Предната кове яко без да поднася, задната е малко странно бавно забавяща...все едно задницата е много лека, но пък не се включваше АБС-а. Струваше си пробата и да, много по-мотор е от 450ка-та на CF !
Не се сдържах и веднага звъннах на моят човек в Бургас, ако има чалъм да отказва тези трите докато не са дошли и да прави тестово каране...колегата му, който поръча четвъртия също може да си избере 'стрийт' вариант имат два модела. На тях двигателя е същият, но предавките били с различни числа и мотора вървял по различен начин с по-висока максимална скорост. Ама за къде, като и 'адвенчър-варианта' си вдига 190 км/ч и върви до 170 за дълго без проблем. Постарали са се, радвам се да има и такива марки, малко да бутнат на "утвърдилите" позициите с цени
..."
".... покарах вчера Морини-то доволно! Пичагата предният ден ми обясни, че ще пусне придружаваш колега с друг мотор по утвърден маршрут... но вчера ми каза - я карай, където искаш и след около час, час и половина се връщаш. В града вика няма смисъл да се навираш сега в задръстванията. За града и през ум не ми е минало да карам, пуснах камерата на каската да записва и газ по Пазарджишко шосе

Карането ми продължи в посока Перущица по новият асфалт, малко нагоре се качих и поех на обратно. Има голям информационен дисплей, с матов екран, без отблясъци и без шарении които да отвличат вниманието. Може да следиш налягането в предна и задна гума, но няма информация за моментен разход на гориво...при следващи ъпдейти се очаква да качат.
Обслужването 2,5л масло по 30 лв. литъра от Хонда, смяна с филтрите 120лв труд за час...пича каза, че го правят за 30 мин и взимат 60лв за труд. Това е за да важи гаранцията, смени на първите 1000км и след това през 6000км за трите години на гаранция. Може и в друг сервиз,просто трябва да е регистриран и да издаде документ за извършената смяна.
Като цяло много ми хареса и не ме интересува, че е китайска сбирщина. Спирачките са 'Брембо', АБС и отпред и отзад. Предната кове яко без да поднася, задната е малко странно бавно забавяща...все едно задницата е много лека, но пък не се включваше АБС-а. Струваше си пробата и да, много по-мотор е от 450ка-та на CF !
Не се сдържах и веднага звъннах на моят човек в Бургас, ако има чалъм да отказва тези трите докато не са дошли и да прави тестово каране...колегата му, който поръча четвъртия също може да си избере 'стрийт' вариант имат два модела. На тях двигателя е същият, но предавките били с различни числа и мотора вървял по различен начин с по-висока максимална скорост. Ама за къде, като и 'адвенчър-варианта' си вдига 190 км/ч и върви до 170 за дълго без проблем. Постарали са се, радвам се да има и такива марки, малко да бутнат на "утвърдилите" позициите с цени

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
Аз само да дам update.
Нали исках да си купувам S 1000 RR
Хората ме учиха, учиха и пак ме учиха, кви ли не мотори ми дадоха да карам, да се уча.
Дадоха ми 600cc пистарка да карам вечерта из града, когато е празно и спокойно. Дойдоха двама с мен да ме учат и пазят
Ми не ставам за мотор и тва си му е - хем ми е мега кеф, хем много ме напряга. 'еВи му майката, тва да караш мотор в града е ужас майна. Заеби.
Каски, ръкавици, екипи, работи ... чудеса. Не е за мен.
Кьопав съм явно за мотор и тва си е
Нали исках да си купувам S 1000 RR

Хората ме учиха, учиха и пак ме учиха, кви ли не мотори ми дадоха да карам, да се уча.
Дадоха ми 600cc пистарка да карам вечерта из града, когато е празно и спокойно. Дойдоха двама с мен да ме учат и пазят

Ми не ставам за мотор и тва си му е - хем ми е мега кеф, хем много ме напряга. 'еВи му майката, тва да караш мотор в града е ужас майна. Заеби.
Каски, ръкавици, екипи, работи ... чудеса. Не е за мен.
Кьопав съм явно за мотор и тва си е

Re: Мотористите във форума!
Не е задължително да не ставаш за мотор, отнема си време. Но по този метод няма да свикнеш да караш в града според мен.
Моторът е като четката за зъби - трябва да си имаш твой си, да му свикнеш на всичките особености и тогава може да се поотпуснеш.
За цбр450 - уж излизат някакви поне на снимки. Аз много не ги знам хондите, но интересно защо са решили да слагат модификации точно от априлията на този, изглежда като да нямат нищо общо...
цбр450-а дето гледам по си прилича
Моторът е като четката за зъби - трябва да си имаш твой си, да му свикнеш на всичките особености и тогава може да се поотпуснеш.
За цбр450 - уж излизат някакви поне на снимки. Аз много не ги знам хондите, но интересно защо са решили да слагат модификации точно от априлията на този, изглежда като да нямат нищо общо...

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
carmanf1 написа:Аз само да дам update.
Нали исках да си купувам S 1000 RR![]()
Хората ме учиха, учиха и пак ме учиха, кви ли не мотори ми дадоха да карам, да се уча.
Дадоха ми 600cc пистарка да карам вечерта из града, когато е празно и спокойно. Дойдоха двама с мен да ме учат и пазят![]()
Ми не ставам за мотор и тва си му е - хем ми е мега кеф, хем много ме напряга. 'еВи му майката, тва да караш мотор в града е ужас майна. Заеби.
Каски, ръкавици, екипи, работи ... чудеса. Не е за мен.
Кьопав съм явно за мотор и тва си е
Добре де майна, защо изобщо се мъчиш да караш в града? В града отдавна не е удоволствие да се кара! Отделно, за да разбереш кой 'тип' мотори са твоя, трябва да опиташ от всички (или повечето). Аз например, когато исках да си купя първия 'западен/източен' (т.е. не соц мотор

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
enigma написа:... Аз много не ги знам хондите, но интересно защо са решили да слагат модификации точно от априлията на този, изглежда като да нямат нищо общо...цбр450-а дето гледам по си прилича
Най-вероятно мотора е претърпял инцидент в Италия и затова са решили да го 'възстановяват' по този начин. Самия модел иначе няма някакви особени 'качества'... Предните колове ('обърната' предница) и задната вилка (моно-шарнир) бяха от Априля Аф125 Футура, а седалката и изобщо всичко върху задната подрама беше от РС125 Екстрема. Сутринта гледах снимки на моделите и затова съм толкова конкретен.. Предполагам са ползвали тези модели, защото са ги имали на килограми в Италия...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:В града отдавна не е удоволствие да се кара!
Сигурно зависи от града, но за мен е удоволствие, най-вече заради спестеното време.

Т.е. имам време за по-приятни занимания вместо да вися в задръстванията, а да не говорим за паркингите, спирам си където ми е удобно на мен...

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
dhtj написа:Toтално ми умаля хорнета, все едно карам пасат 1.8 без турбо, толкова скучен ми стана![]()
Що никой не ми каза, че тея 600ки са за деца и направо да си купя 1000?
В тоя ред на мисли съм го пуснал да се продава, тея дни ще му направя по-хубави снимки да обновя обявата, че никой не се обажда и всеки ден дебна обявите за FZ1 и CB1000R.
Препоръчайте още нещо от тоя клас да погледна до 10к лв и чувствително по-мощно от хорнета.
От както пробвах aprilia shiver спрях да гледам двуцилиндрови машини. Не ме кефят вибрациите, искам мазно, така че май само 4 цил машини търся. И да имат кормило, не искам пистови дръжки. Не държа на нейкед, може и спорт-турист. GSXS ме кефят, но са ми скъпи...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Kawasaki Z1000 и Triumph Speed Triple 1050 са в класа... 2-цилиндровите искат да ги караш над едни определени обороти и всичко се 'омазнява' перфектно. Просто иска малко практика, за да станат нещата..., но ти си знаеш най-добре!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Мотористите във форума!
А защо ти е 1000 кубика нейкед, къде ще го караш? Ако развиваш такива високи скорости, не е ли по-добре да си вземеш някой турист, поне да не те духа вятъра. Аз след 110-120 едвам седя на моя. Преди 1-2 седмици карах с темпо 180-200 на магистралата и за 10 минути се изморих колкото за 3 дена каране. Отделно от това, за да ти трябва такава мощ и скорост, предполагам караш по прави пътища, което поне за мен осмисля още повече покупката на такъв мотор.
Мойта насрана Ямаха доволно продължава да си ме посира на всеки път, различен от правия, та в момента обмислям някой ден евентуална смяна с MT-09/SP само заради окачването, електрониката, режимите на мощност, по-тихия звук и седалката, която е по-адекватна за пасажер. И това отново е "смешен" 115 коня, 890 кубиков мотор по разбиранията на много хора.
Не мога да си представя да карам 1000 кубика в града или планински/междуселски път примерно, дето само като му задам, я мина, я не половината оборотомер и трябва да спирам.
Мойта насрана Ямаха доволно продължава да си ме посира на всеки път, различен от правия, та в момента обмислям някой ден евентуална смяна с MT-09/SP само заради окачването, електрониката, режимите на мощност, по-тихия звук и седалката, която е по-адекватна за пасажер. И това отново е "смешен" 115 коня, 890 кубиков мотор по разбиранията на много хора.
Не мога да си представя да карам 1000 кубика в града или планински/междуселски път примерно, дето само като му задам, я мина, я не половината оборотомер и трябва да спирам.
Последна промяна Spit-Fire на 06 Юни 2024, 13:37, променена общо 1 път
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Аз също го гледам много Трейсър-а... Както и Z1000SX-са . Трейсъра има много голям и перфектно разпределен върт.момент из всички обороти! Това е , което движи желязото... Какво като е 900сс ? Иначе има К1300С за доста под 10к.лв, но за какво му е? То и Хаябуси и Блякбърд-и има чудни в момента...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:А защо ти е 1000 кубика нейкед, къде ще го караш? Ако развиваш такива високи скорости, не е ли по-добре да си вземеш някой турист, поне да не те духа вятъра. Аз след 110-120 едвам седя на моя. Преди 1-2 седмици карах с темпо 180-200 на магистралата и за 10 минути се изморих колкото за 3 дена каране. Отделно от това, за да ти трябва такава мощ и скорост, предполагам караш по прави пътища, което поне за мен осмисля още повече покупката на такъв мотор.
Мойта насрана Ямаха доволно продължава да си ме посира на всеки път, различен от правия, та в момента обмислям евентуална смяна с MT-09/SP само заради окачването, електрониката, режимите на мощност, по-тихия звук и седалката, която е по-адекватна за пасажер. И това отново е "смешен" 115 коня, 890 кубиков мотор по разбиранията на много хора.
Не мога да си представя да карам 1000 кубика в града или планински/междуселски път примерно, дето само като му задам, я мина, я не половината оборотомер и трябва да спирам.
Искам като дам газ да се случва нещо, без значение от оборотите и предавката... Хорнета на всяка предавка освен първа като му дам цялата газ и нито подскача, нито ме плаши, нито вдига предница, нищо не прави, развърта се постепенно и бръмчи

Преди да сложа катализатора поне във най-високите обороти дърпаше чувствително, откакто го сложих и там умря.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани