780 cubic inches - или защо двигателя има значение
Модератор: Общи модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Тя колата сама по себе си може и да завива, но с такъв мотор можете да си избиете всякакви надежди да балансирате колата в завой с газта.
Също искам да попитам от тези 900кг, колко грама падат върху задния мост?
Също искам да попитам от тези 900кг, колко грама падат върху задния мост?

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Това животно
завива само като му покажеш с волана посоката и другото се поема от дясното краче
И мен страшно ме кефи това,че не е набутана с цялата азбука,като новите шитни. Който се плаши от мечки да не ходи в гората,много е просто
Само защо е кабрио





И мен страшно ме кефи това,че не е набутана с цялата азбука,като новите шитни. Който се плаши от мечки да не ходи в гората,много е просто

Само защо е кабрио

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Интересно ми е мнението на Alx за тая кочина.
За мен лично е безсмислена и си мисля, че става за каране само на право с тоя огромен тежък мотор отпред няма да и се отдава да много завиването, да не говорим че на мокро няма да може да се кара....
За мен лично е безсмислена и си мисля, че става за каране само на право с тоя огромен тежък мотор отпред няма да и се отдава да много завиването, да не говорим че на мокро няма да може да се кара....
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Всички в момента говорим на изуст...
Аз до колкото си спомням от това което съм изчел и знам от практиката точно това са нещата които трябват на една много бърза кола за писта...Малко тегло,силен мотор,добър баланс...Всичко опира до това...Точно предно разположения мотор,изтеглената назад шофьорска позиция и задното предаване гарантират перфектно разпределение на масите между двете оси което пък е гаранция за управлямост,информативност и максимално сцепление с пътя...мисля че точно това е доказано от BMW стотици пъти...Тези ми твърдения естествено се базират на познанията ми около автомобилите от прочетено и опитано,не разбирам особено много...
И тук не си прав адаш...защо един огромен атмосферен мотор с много мощност и момент,въртящ се до такива обороти да не може да се контролира?Аз си мисля че ще има плашещ отклик на газта ( не породен от това че е с леки карантии ами просто защото има много повер) а това е гаранция за контрол според мен...
Точно това обясних с горните си писания...
Ей това е приказка...трябва да има и мъжки коли все пак...че и без това вече разните фешън типове почнаха да си купуват Микри,Корси и тем подобни л**на...
Адски лека кола, кабриолет, задно предаване, е да горе-долу големи задни гуми, но пак да кажа задно предаване, предноразположен двигател
Аз до колкото си спомням от това което съм изчел и знам от практиката точно това са нещата които трябват на една много бърза кола за писта...Малко тегло,силен мотор,добър баланс...Всичко опира до това...Точно предно разположения мотор,изтеглената назад шофьорска позиция и задното предаване гарантират перфектно разпределение на масите между двете оси което пък е гаранция за управлямост,информативност и максимално сцепление с пътя...мисля че точно това е доказано от BMW стотици пъти...Тези ми твърдения естествено се базират на познанията ми около автомобилите от прочетено и опитано,не разбирам особено много...
с такъв мотор можете да си избиете всякакви надежди да балансирате колата в завой с газта.
И тук не си прав адаш...защо един огромен атмосферен мотор с много мощност и момент,въртящ се до такива обороти да не може да се контролира?Аз си мисля че ще има плашещ отклик на газта ( не породен от това че е с леки карантии ами просто защото има много повер) а това е гаранция за контрол според мен...
Също искам да попитам от тези 900кг, колко грама падат върху задния мост?
Точно това обясних с горните си писания...
предно разположения мотор,изтеглената назад шофьорска позиция и задното предаване гарантират перфектно разпределение на масите между двете
Който се плаши от мечки да не ходи в гората
Ей това е приказка...трябва да има и мъжки коли все пак...че и без това вече разните фешън типове почнаха да си купуват Микри,Корси и тем подобни л**на...

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
[quote="DrivinGGoD"][/quote]
Ти усетили колко неща написа на изуст, точно с този огромен мотор тая кола ще се управлява адски трудно, защото двигателя е много тежък и c висок център на тежестта и т.н, това че е мотора е изтеглен назад само по-себеси нищо не значи.
Гравитация и инерционните сили си казват думата много сериозно.
Сега си отговори на въпроса кое ще се управлява и реагира по-добре (при положение, че колите са с еднаква окачване и т.н) Е30 М3 с лек 4цил.мотор или Е30 с някой голям V8/V12 мотор на БМВ.
Тая кола на писта ще е много по-бавно от едно БМВ М3 CSL или едно 911 GT3 да речем.
Ти усетили колко неща написа на изуст, точно с този огромен мотор тая кола ще се управлява адски трудно, защото двигателя е много тежък и c висок център на тежестта и т.н, това че е мотора е изтеглен назад само по-себеси нищо не значи.

Гравитация и инерционните сили си казват думата много сериозно.
Сега си отговори на въпроса кое ще се управлява и реагира по-добре (при положение, че колите са с еднаква окачване и т.н) Е30 М3 с лек 4цил.мотор или Е30 с някой голям V8/V12 мотор на БМВ.
Тая кола на писта ще е много по-бавно от едно БМВ М3 CSL или едно 911 GT3 да речем.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Май само си мислиш,че той приказва глупости...
Обясни ми кое M3 CSL или 911 GT3 вдига 300 за 10 секунди ?
Обясни ми кое M3 CSL или 911 GT3 вдига 300 за 10 секунди ?
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
MaXimal написа:Overburner - NX написа:Май само си мислиш,че той приказва глупости...
Обясни ми кое M3 CSL или 911 GT3 вдига 300 за 10 секунди ?
То на пистата не ти трябва ускорение от 0-300 за 10 секунди...
Май на някой хора още не им ясно, че за да е бърз един автомобил на писта и да се управлява добре не са от няй-голямо значение конските сили.

Overburner - NX



- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
докато не се тества на пистата с някой конкурент са само прикзки!
а въобще за писта ли е правена...
а въобще за писта ли е правена...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Niikoo_1 написа:DrivinGGoD написа:
Ти усетили колко неща написа на изуст, точно с този огромен мотор тая кола ще се управлява адски трудно, защото двигателя е много тежък и c висок център на тежестта и т.н, това че е мотора е изтеглен назад само по-себеси нищо не значи.![]()
Гравитация и инерционните сили си казват думата много сериозно.
Сега си отговори на въпроса кое ще се управлява и реагира по-добре (при положение, че колите са с еднаква окачване и т.н) Е30 М3 с лек 4цил.мотор или Е30 с някой голям V8/V12 мотор на БМВ.
Тая кола на писта ще е много по-бавно от едно БМВ М3 CSL или едно 911 GT3 да речем.
Е да,но фън-а в нея ще е несъизмерим с гореизброените авомобили


Последна промяна NeoPrint на 05 Апр 2007, 21:04, променена общо 1 път
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
NeoPrint написа:Е да,но фън-а в нея ще е несъизмерим с гореизброените авомобилиА и не ми се мисли на правите какво ще се случва,моли се пистата да е за картинг
За фъна съм съгласен стига да имаш няколко чифта задни гуми, а и на тая бангия ще и трябва драг стрип за да може да ускори от 0-300км/ч за 10сек

59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани