780 cubic inches - или защо двигателя има значение

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Мнение от BMWACSCHNITZER » 05 Апр 2007, 1:51

А кач пара е туи говедо :D

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 05 Апр 2007, 5:31

Тя колата сама по себе си може и да завива, но с такъв мотор можете да си избиете всякакви надежди да балансирате колата в завой с газта.

Също искам да попитам от тези 900кг, колко грама падат върху задния мост? :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 05 Апр 2007, 7:43

Това животно :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: завива само като му покажеш с волана посоката и другото се поема от дясното краче :mhihi:
И мен страшно ме кефи това,че не е набутана с цялата азбука,като новите шитни. Който се плаши от мечки да не ходи в гората,много е просто :twisted:
Само защо е кабрио :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 05 Апр 2007, 7:52

Интересно ми е мнението на Alx за тая кочина.

За мен лично е безсмислена и си мисля, че става за каране само на право с тоя огромен тежък мотор отпред няма да и се отдава да много завиването, да не говорим че на мокро няма да може да се кара....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 05 Апр 2007, 8:52

И за какво ми е кола която върви само напред? :mhihi:


Иначе е чудовище.
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2007, 11:31

Всички в момента говорим на изуст...

Адски лека кола, кабриолет, задно предаване, е да горе-долу големи задни гуми, но пак да кажа задно предаване, предноразположен двигател


Аз до колкото си спомням от това което съм изчел и знам от практиката точно това са нещата които трябват на една много бърза кола за писта...Малко тегло,силен мотор,добър баланс...Всичко опира до това...Точно предно разположения мотор,изтеглената назад шофьорска позиция и задното предаване гарантират перфектно разпределение на масите между двете оси което пък е гаранция за управлямост,информативност и максимално сцепление с пътя...мисля че точно това е доказано от BMW стотици пъти...Тези ми твърдения естествено се базират на познанията ми около автомобилите от прочетено и опитано,не разбирам особено много...


с такъв мотор можете да си избиете всякакви надежди да балансирате колата в завой с газта.


И тук не си прав адаш...защо един огромен атмосферен мотор с много мощност и момент,въртящ се до такива обороти да не може да се контролира?Аз си мисля че ще има плашещ отклик на газта ( не породен от това че е с леки карантии ами просто защото има много повер) а това е гаранция за контрол според мен...

Също искам да попитам от тези 900кг, колко грама падат върху задния мост?




Точно това обясних с горните си писания...



предно разположения мотор,изтеглената назад шофьорска позиция и задното предаване гарантират перфектно разпределение на масите между двете



Който се плаши от мечки да не ходи в гората


Ей това е приказка...трябва да има и мъжки коли все пак...че и без това вече разните фешън типове почнаха да си купуват Микри,Корси и тем подобни л**на... :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 05 Апр 2007, 12:12

грозно е с главата на закс на предния капак

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 05 Апр 2007, 20:08

[quote="DrivinGGoD"][/quote]

Ти усетили колко неща написа на изуст, точно с този огромен мотор тая кола ще се управлява адски трудно, защото двигателя е много тежък и c висок център на тежестта и т.н, това че е мотора е изтеглен назад само по-себеси нищо не значи. :!:
Гравитация и инерционните сили си казват думата много сериозно.


Сега си отговори на въпроса кое ще се управлява и реагира по-добре (при положение, че колите са с еднаква окачване и т.н) Е30 М3 с лек 4цил.мотор или Е30 с някой голям V8/V12 мотор на БМВ.

Тая кола на писта ще е много по-бавно от едно БМВ М3 CSL или едно 911 GT3 да речем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 05 Апр 2007, 20:13

Май само си мислиш,че той приказва глупости...
Обясни ми кое M3 CSL или 911 GT3 вдига 300 за 10 секунди ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 05 Апр 2007, 20:18

Overburner - NX написа:Май само си мислиш,че той приказва глупости...
Обясни ми кое M3 CSL или 911 GT3 вдига 300 за 10 секунди ?



То на пистата не ти трябва ускорение от 0-300 за 10 секунди...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 05 Апр 2007, 20:29

MaXimal написа:
Overburner - NX написа:Май само си мислиш,че той приказва глупости...
Обясни ми кое M3 CSL или 911 GT3 вдига 300 за 10 секунди ?



То на пистата не ти трябва ускорение от 0-300 за 10 секунди...


Май на някой хора още не им ясно, че за да е бърз един автомобил на писта и да се управлява добре не са от няй-голямо значение конските сили. :mhihi:

Overburner - NX

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 05 Апр 2007, 20:50

докато не се тества на пистата с някой конкурент са само прикзки!
а въобще за писта ли е правена...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 05 Апр 2007, 21:01

Niikoo_1 написа:
DrivinGGoD написа:


Ти усетили колко неща написа на изуст, точно с този огромен мотор тая кола ще се управлява адски трудно, защото двигателя е много тежък и c висок център на тежестта и т.н, това че е мотора е изтеглен назад само по-себеси нищо не значи. :!:
Гравитация и инерционните сили си казват думата много сериозно.


Сега си отговори на въпроса кое ще се управлява и реагира по-добре (при положение, че колите са с еднаква окачване и т.н) Е30 М3 с лек 4цил.мотор или Е30 с някой голям V8/V12 мотор на БМВ.

Тая кола на писта ще е много по-бавно от едно БМВ М3 CSL или едно 911 GT3 да речем.


Е да,но фън-а в нея ще е несъизмерим с гореизброените авомобили :mhihi: А и не ми се мисли на правите какво ще се случва,моли се пистата да е за картинг :mhihi:
Последна промяна NeoPrint на 05 Апр 2007, 21:04, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от G-force » 05 Апр 2007, 21:02

Защо всички решиха че е американско не ми е ясно?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 05 Апр 2007, 21:14

NeoPrint написа:Е да,но фън-а в нея ще е несъизмерим с гореизброените авомобили :mhihi: А и не ми се мисли на правите какво ще се случва,моли се пистата да е за картинг :mhihi:


За фъна съм съгласен стига да имаш няколко чифта задни гуми, а и на тая бангия ще и трябва драг стрип за да може да ускори от 0-300км/ч за 10сек :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook