Внос от български дилър от Германия
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- E.5KOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 18.05.2017
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E-klasse, BlueTec, 2017
Re: Внос от български дилър от Германия
От преди 9-10 месеца, сърбите искат да се прави спедиция за автомобила ако е с цолови номера, т.е. събират 260-300€ такса. Качват ти един навлек в колата, най-често униформен (задължително вмирисан), който пътува с теб от входната до изходната граница на Сърбия под предлог, че контролира, да не продадеш колата на сръбска територия. Това е супер неприятно, един път заради таксата, второ да му дишаш миризмите на служителя и трето да му спираш за тоалетна, да пуши и т.н. Не трябва да се прави опит с подкуп, защото на изхода от Сърбия ще ти го изкарат през носа. Румъния с всичките си недостатъци, в момента остава по-приемлива за минаване.
А при покупка от дилър, проблемите и рисковете са сведени до минимум. Дилъра ти изпраща подписан договор с подробно описание на колата, подписва се и му се връща. След това, дилъра казва как да платиш и кога можеш да си получиш колата, като деня за получаване може да е и след 2-3 седмици. Ако някой бърза със сделката е добре още в началото да пита, кога ще е готова колата за предаване. Личен избор е, дали човек ще се разходи да си я докара сам или ще плати на фирма да му я докара на платформа. И двата варианта имат предимства и недостатъци...
А относно гаранцията при нашите дилъри за гаранционни автомобили от внос, не съм имал никакъв проблем, но с уточнението, че става въпрос за Мерцедес. За трети път купувам кола с Junge sterne гаранция и не съм имал никакви въртели при дилъра в София.
А при покупка от дилър, проблемите и рисковете са сведени до минимум. Дилъра ти изпраща подписан договор с подробно описание на колата, подписва се и му се връща. След това, дилъра казва как да платиш и кога можеш да си получиш колата, като деня за получаване може да е и след 2-3 седмици. Ако някой бърза със сделката е добре още в началото да пита, кога ще е готова колата за предаване. Личен избор е, дали човек ще се разходи да си я докара сам или ще плати на фирма да му я докара на платформа. И двата варианта имат предимства и недостатъци...
А относно гаранцията при нашите дилъри за гаранционни автомобили от внос, не съм имал никакъв проблем, но с уточнението, че става въпрос за Мерцедес. За трети път купувам кола с Junge sterne гаранция и не съм имал никакви въртели при дилъра в София.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Внос от български дилър от Германия
Въобще не ми се изреждат възможните тъпотии в Сърбия, зачеркнал съм я за връщане и не ми дреме колко хора ще ми кажат колко лесно са се върнали от там.
Да ги хрантутя тия паразити пък абсурд. Народ, който за 4 гуми в багажника може да ти иска подкуп не заслужава да го броиш за подобно минаване като опция.
100% минаване през Надлак/Арад препоръчвам, после до Лугож си пердашиш по магистралата и слизаш към Карансебеш. Особено с топло време е супер и като природа, не се губи чак толкова време, Румъния не е каквото беше. 6-10 час трябва да има нещо непредвидено. Там само каране и с няколко часа сън на големия паркинг край Арад, винетки не купувам нито в Унгария, нито в Румъния. В Унгария може да те проверят само ако влезеш в ония отбивки за почивките, понякога чакат куки на изходите. Аз лично 400 км. Унгария я минавам без спирка. В Австрия задължително винетка, иначе те хваща камерата и те спират.
П.п: Само не изпреварваш на забранено в Румъния.

100% минаване през Надлак/Арад препоръчвам, после до Лугож си пердашиш по магистралата и слизаш към Карансебеш. Особено с топло време е супер и като природа, не се губи чак толкова време, Румъния не е каквото беше. 6-10 час трябва да има нещо непредвидено. Там само каране и с няколко часа сън на големия паркинг край Арад, винетки не купувам нито в Унгария, нито в Румъния. В Унгария може да те проверят само ако влезеш в ония отбивки за почивките, понякога чакат куки на изходите. Аз лично 400 км. Унгария я минавам без спирка. В Австрия задължително винетка, иначе те хваща камерата и те спират.

П.п: Само не изпреварваш на забранено в Румъния.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Внос от български дилър от Германия
Аз си мислех, че и унгарците и румънците имат камери.
Но като цяло имайки предивид цената не бих рискувал така.
При мен забавянето през Румъния беше 7 часа като над 4 часа откарах по границите.
Ако се уцели по-добър момент вероятно се минава по-бързо.
Тировете чакаха по 52 часа при Арад
на Калафат опашката беше още по-дълга.... и това гориво и часове го плащаме ние....

При мен забавянето през Румъния беше 7 часа като над 4 часа откарах по границите.



Re: Внос от български дилър от Германия
не е ли оферта да карате някъде до средизмно и от там фериботчето до гърция? питам- не съм го правил това упражнение с ферибота и не знам.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Внос от български дилър от Германия
За Германия поне аз не знам някой да минава така. Но може и да има ентусиасти.
Значи там до Арад е възможно като минаваш по царския път(магистралата)но много рядко се случва. Има врътка ако искаш да и сигурен, че няма да чакаш. Малко преди да наближиш границата за новия пункт, който се води Надлак 2, има път да си свиеш за Надлак 1 и там чакане няма защото почти никой не минава. Не го ползвах аз почти никога защото и на новия минавах сравнително бързо, но си е опция както казах ако искаш да си сигурен в липсата на опашка.
Тоя новият го пуснаха 2020-та ли беше, забравих вече, но малко след като взеха да си правят по-сериозно магистралата, преди това бяха големи задръствания по стария и пътя до него. Сега е рай в общия случай. Още един бонус като минеш през Румъния е, че на влизане в Унгария(или излизане от нея)може да видиш сърничките край пътя.
Иначе за тия винетки да, бяха някакви смлени цени, но аз като тръгнех през деня и знам, че ще стигна вечерта в Унгария, никакъв шанс да взема винетка. Дори не знам дали вземат в евро
ама по бензиностанциите им тогава имаше някакви драми, удряха сериозно в цената и съм ги зачеркнал почти колкото Сърбия. Обикновено пълня в Австрия там на 1-2 места възможни като слезна от магистралата на Джета, че иначе много разлика в цената
и после пак във Видин. В Румъния никой не те спира ако не направиш нещо. А като направих винетка не ми търсиха.
В Чехия исках да си купя истинска винетка, ама наистина исках, влизам, те хиляда тъпотии бяха когато трябваше да се минава с камионче, беше през някакъв сайт само, после с кола реших, че няма да си го причинявам пак и отново без винетки си карах всеки път като минавах по тоя път, през Словакия не помня купувах ли.
TheDriver написа:Аз си мислех, че и унгарците и румънците имат камери.Но като цяло имайки предивид цената не бих рискувал така.
При мен забавянето през Румъния беше 7 часа като над 4 часа откарах по границите.Ако се уцели по-добър момент вероятно се минава по-бързо.
Тировете чакаха по 52 часа при Арад
на Калафат опашката беше още по-дълга.... и това гориво и часове го плащаме ние....
Значи там до Арад е възможно като минаваш по царския път(магистралата)но много рядко се случва. Има врътка ако искаш да и сигурен, че няма да чакаш. Малко преди да наближиш границата за новия пункт, който се води Надлак 2, има път да си свиеш за Надлак 1 и там чакане няма защото почти никой не минава. Не го ползвах аз почти никога защото и на новия минавах сравнително бързо, но си е опция както казах ако искаш да си сигурен в липсата на опашка.
Тоя новият го пуснаха 2020-та ли беше, забравих вече, но малко след като взеха да си правят по-сериозно магистралата, преди това бяха големи задръствания по стария и пътя до него. Сега е рай в общия случай. Още един бонус като минеш през Румъния е, че на влизане в Унгария(или излизане от нея)може да видиш сърничките край пътя.

Иначе за тия винетки да, бяха някакви смлени цени, но аз като тръгнех през деня и знам, че ще стигна вечерта в Унгария, никакъв шанс да взема винетка. Дори не знам дали вземат в евро



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Внос от български дилър от Германия
TheDriver написа:
- Съдействие от продавача за прехвърлянето в техния КАТ - "Зустеле"
"Цущеле" се чете, на зустеле няма да отреагират

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани