България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Скоростта, не че е без значение, но масово са и с две леви ръце. Примерно на път с много завои в планината, масово се шие наляво надясно в лентата, минава се осевата линия и не за да извърши нарушение, а защото не може да следва кривата на завоя. Не става дума за превишена скорост. Докато беше първата част на ремонта на Тракия, имаше един участък 7-10 км двупосочен в платното за Бургас и реално само лявата лента беше за трафика към София. Редовно съм карал зад коли, които аха да съборят някой знак или веднага след това да олижат новата мантинела. И добре, че следващия участък като го правиха, пуснаха трафика по старото трасе, че доста паднали знаци съм видял. Така на правите карат с превишена скорост, като дойде завой са много под разрешената скорост, че едвам взимат завоя.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А дали пък заради повечето изгорели газове от по-ниската скорост няма да умрат повече хора отколкото потенциално спасените от катастрофи 

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това, което колегата Сеймо е постнал над мен могат да си го помислят СВРЪХ малко хора.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Как така?
Искате да кажете, че автомобил движещ се със скорост 50 км/ч харчи повече от такъв с 80 км/ч?
Искате да кажете, че автомобил движещ се със скорост 50 км/ч харчи повече от такъв с 80 км/ч?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е.Димитров написа:Как така?
Искате да кажете, че автомобил движещ се със скорост 50 км/ч харчи повече от такъв с 80 км/ч?
Пробвай един и същи маршрут с 50 и 80 и кажи

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Е.Димитров написа:Как така?
Искате да кажете, че автомобил движещ се със скорост 50 км/ч харчи повече от такъв с 80 км/ч?
Пробвай един и същи маршрут с 50 и 80 и кажи
Пробвал съм, разликата е 2 литра в полза на ниската скорост.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е.Димитров написа:seimo написа:Е.Димитров написа:Как така?
Искате да кажете, че автомобил движещ се със скорост 50 км/ч харчи повече от такъв с 80 км/ч?
Пробвай един и същи маршрут с 50 и 80 и кажи
Пробвал съм, разликата е 2 литра в полза на ниската скорост.
Ахам извинявам се



- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Е.Димитров написа:seimo написа:Е.Димитров написа:Как така?
Искате да кажете, че автомобил движещ се със скорост 50 км/ч харчи повече от такъв с 80 км/ч?
Пробвай един и същи маршрут с 50 и 80 и кажи
Пробвал съм, разликата е 2 литра в полза на ниската скорост.
Ахам извинявам сеАз ако съм на теб ще я карам с 10 и направо да връща обратно
Всъщност каква е колата? Ако е с някой саден 250цц от скутер може и да се съглася де
Извинявам се , че малко се получава като чат, но мога да снимам и разхода на борда.
Едната е тойта ярис 2020 1,5 автомат 115 коня (

Пускам се с 50 и показанията минават под 3,5 лт/100 .
Жулвам на 80 и отиват на 5
На бусару дето го имам , 1,9 тди същата работа. С 80- 90 удря 7 , със 50 си е около 5,5-6
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да- доста народ не може да държи лента- кой защото кара по- бързо от колкото си може щото примерно го натискат отзад, кой защото си е на телефона…. Причини много- ни колкото по- бавно толкова по- прецизно се кара общо взето.
За изгорелите газове- друга тема.
За изгорелите газове- друга тема.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ID A написа:Скоростта, не че е без значение, но масово са и с две леви ръце. Примерно на път с много завои в планината, масово се шие наляво надясно в лентата, минава се осевата линия и не за да извърши нарушение, а защото не може да следва кривата на завоя. Не става дума за превишена скорост. Докато беше първата част на ремонта на Тракия, имаше един участък 7-10 км двупосочен в платното за Бургас и реално само лявата лента беше за трафика към София. Редовно съм карал зад коли, които аха да съборят някой знак или веднага след това да олижат новата мантинела. И добре, че следващия участък като го правиха, пуснаха трафика по старото трасе, че доста паднали знаци съм видял. Така на правите карат с превишена скорост, като дойде завой са много под разрешената скорост, че едвам взимат завоя.
И на това много плюсове от мен. Огромен проблем, огромен.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:знам, че е нереалистично да се направи такова ограничение, но колкото по-бавно- толкова по- малко проблеми.
Ако продължим разсъжденията в тази насока:
Висока скорост - много проблеми;
Ниска скорост - малко проблеми;
Нулева скорост - никакви проблеми.
Та съгласно горната екстраполация, най-безопасно е изобщо да не се движи човек. Цял ден по гръб у дома на дивана и това е...


Excellent! Steven is my name!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз предлагам на Алха ако си държи на думата да махне спорт кара и да си купи кочина със 65кс за да не може да надвиши 35 мили даже ако иска . Например шеви волт . Също може да звънне на Маск /бас че си пият ракията заедно / да ограничи макс скороста на теслите на 110км . Редно е да започнем от собствената си кочинка като даваме на другите акъл и да покажем как трябва да се прави . Иначе може най бруталния джигит да дава акъл как да караме бабешката и в същото време да запалва гумите на диаблото със 300 ...не на пистата 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ам не си прав.Аз с 55 коня фиат пунто 1.1 94 набор съм карал продължително със 150-160 на ръба на възможностите му.
А хората казваха,че не е възможно.
Обаче се оказа че търся тир на 20 километър от София на грешната магистрала и вместо на Жерково, аз съм подминал отбивката за Вакарел и тира още го няма.
Как не умря тогава и до ден днешен му се чудя докато стигна от едната магистрала до другата без да пускам газта.
Та двигател 10 коня.
И бааавно и полека.Че и днеска ударих едни 600 километра по наще пътища.
Ми и тираджии идиоти имаше,лендкрузери с неправилни изпреварвания, присвяткваща ми 7ца със 160 докато пред мен тирове се изпреварват и какви ли не още.
И аз не съм цвете ама...
А хората казваха,че не е възможно.

Обаче се оказа че търся тир на 20 километър от София на грешната магистрала и вместо на Жерково, аз съм подминал отбивката за Вакарел и тира още го няма.

Как не умря тогава и до ден днешен му се чудя докато стигна от едната магистрала до другата без да пускам газта.

Та двигател 10 коня.
И бааавно и полека.Че и днеска ударих едни 600 километра по наще пътища.
Ми и тираджии идиоти имаше,лендкрузери с неправилни изпреварвания, присвяткваща ми 7ца със 160 докато пред мен тирове се изпреварват и какви ли не още.
И аз не съм цвете ама...
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Пресен пример от днес. Ходихме с жената на разходка до Трявна и после решихме да отидем до Дряновския манастир. Пътя между двете е като гротеска на прохода Шипка. На места не са две ленти, а по 2/3ти от всяка лента. Някакъв скапаняк с бус, без да има рентгеново зрение си караше в средата без да има идея дали има някой зад завоя. Карах бавно заради лунния пеизаж и си държах лентата и само това ми помогна да избегна удара. Мантинели нямаше та щяхме да спрем да се търкаляме в някое дърво надолу по склона.ID A написа:Скоростта, не че е без значение, но масово са и с две леви ръце. Примерно на път с много завои в планината, масово се шие наляво надясно в лентата, минава се осевата линия и не за да извърши нарушение, а защото не може да следва кривата на завоя. Не става дума за превишена скорост. Докато беше първата част на ремонта на Тракия, имаше един участък 7-10 км двупосочен в платното за Бургас и реално само лявата лента беше за трафика към София. Редовно съм карал зад коли, които аха да съборят някой знак или веднага след това да олижат новата мантинела. И добре, че следващия участък като го правиха, пуснаха трафика по старото трасе, че доста паднали знаци съм видял. Така на правите карат с превишена скорост, като дойде завой са много под разрешената скорост, че едвам взимат завоя.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Прочетено в нета:
КАЧИ ЖЕНАТА И ДЕЦАТА, КАРА КАТО ЛУД!
КАЧИ ДЖИБРИТЕ, ДА ВАРИ РАКИЯ, КАРА С 20 И ВНИМАВА!!!
КАЧИ ЖЕНАТА И ДЕЦАТА, КАРА КАТО ЛУД!
КАЧИ ДЖИБРИТЕ, ДА ВАРИ РАКИЯ, КАРА С 20 И ВНИМАВА!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани