Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Мотористите във форума!
То сигурно имаше вариант за оценката ама я събота в 1 на обед лятото... нямах много опции.
За гумата съм го чел, моя е със 150 ама май ще карат още, понеже им се виждал още щампования надпис ContiRoad май беше тя един вид били чисто нови и те.
И фрейм слайдери ми продадоха хората без пари на Богорос Перформънс, та трябва да ги монтирам.
На предната вилка има вече монтирани също, чудя се на задната има ли и какво да сложа освен онея за вдигане на стойка.
Абе, веригата ми май е мега хлабава - гледам пише 5-7 мм до вилката да има като я вдигнеш а моята опира във вилката и даже има още нагоре, ако имаше място. Съответно като карам без газ и примерно започна да подавам, първите 2-3 завъртания на пиньона все едно чатка - дали е от хлабавата верига или е нещо нормално. Трябва да се уча на поддръжка от нулата, ебаси.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
За гумата съм го чел, моя е със 150 ама май ще карат още, понеже им се виждал още щампования надпис ContiRoad май беше тя един вид били чисто нови и те.
И фрейм слайдери ми продадоха хората без пари на Богорос Перформънс, та трябва да ги монтирам.
На предната вилка има вече монтирани също, чудя се на задната има ли и какво да сложа освен онея за вдигане на стойка.
Абе, веригата ми май е мега хлабава - гледам пише 5-7 мм до вилката да има като я вдигнеш а моята опира във вилката и даже има още нагоре, ако имаше място. Съответно като карам без газ и примерно започна да подавам, първите 2-3 завъртания на пиньона все едно чатка - дали е от хлабавата верига или е нещо нормално. Трябва да се уча на поддръжка от нулата, ебаси.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
От хлабава верига може да има чаткане.
Честито и безаварийно, колега!
Само не знам как свиквате с тия таблети вместо старовремските часовници на таблото. Мен това тотално би ме отказало да купя даден мотор.

Честито и безаварийно, колега!
Само не знам как свиквате с тия таблети вместо старовремските часовници на таблото. Мен това тотално би ме отказало да купя даден мотор.

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Мотористите във форума!
Мен точно това ме кефи, аз съм лесно податлив на иновативни шукарии и не бих си взел мотор със стрелки примерно. Даже таблото беше едно от нещата дето най ме привличат в Дюк-а.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Последна промяна Spit-Fire на 17 Юли 2023, 8:36, променена общо 1 път
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Дюковете по принцип вървят с по-хлабава верига от повечето мотори. Ако е хлабава ще я чуваш как пляска точно като му подадеш газ от ниски обороти.
Настройката е лесна, ако имаш на какво да го вдигнеш. Мисля, че дори там някъде на пластмасовия щит на веригата беше показано как се регулира. Ма най-добре виж в тубата, там е пълно с индийци, които правят клипчета за какво ли не по тия мотори.
Отзад си сложи пак от големите слайдери на оста. Тия малките при падане се случва да се отчупят заедно с резбата, което е кофти. Уж болта им трябва да е слаб и да се троши той, ма съм гледал по форумите случаи на отчупено парче от рамката.
Ако нямаш стойки, разгледай за централна стойка. Много по-удобна е и за вдигане, за миене, някаква дребна работа по мотора и за съхранение. Моя си седи винаги на стойката в гаража.
Веригата не кара колкото на повечето други мотори, въпреки, че оригиналната си е DID. Мисля, че на 14 някъде я смених моята, ма поне е евтина. Беше нещо към 300лв с пиньона и смяната в Еди. Но не съм се вманиачавал и особено много в поддръжката. Гумите и те толкова някъде устискаха, но бяха Метцелер. На по-новите май са стъпка назад. 790-тката и обикновените 890 са с Максис
Контито може и да изкара повече, ако са по-твърди.
С акумулаторите на новите пак са спестили. Преди беше Яса, който изкара 5 години и още си палеше като дори зимата не го дозареждах. Сегашния ми е с някакъв много китайски от марка, която дори не съм чувал. Вероятно тая зима ще почине.
Настройката е лесна, ако имаш на какво да го вдигнеш. Мисля, че дори там някъде на пластмасовия щит на веригата беше показано как се регулира. Ма най-добре виж в тубата, там е пълно с индийци, които правят клипчета за какво ли не по тия мотори.

Отзад си сложи пак от големите слайдери на оста. Тия малките при падане се случва да се отчупят заедно с резбата, което е кофти. Уж болта им трябва да е слаб и да се троши той, ма съм гледал по форумите случаи на отчупено парче от рамката.
Ако нямаш стойки, разгледай за централна стойка. Много по-удобна е и за вдигане, за миене, някаква дребна работа по мотора и за съхранение. Моя си седи винаги на стойката в гаража.
Веригата не кара колкото на повечето други мотори, въпреки, че оригиналната си е DID. Мисля, че на 14 някъде я смених моята, ма поне е евтина. Беше нещо към 300лв с пиньона и смяната в Еди. Но не съм се вманиачавал и особено много в поддръжката. Гумите и те толкова някъде устискаха, но бяха Метцелер. На по-новите май са стъпка назад. 790-тката и обикновените 890 са с Максис

С акумулаторите на новите пак са спестили. Преди беше Яса, който изкара 5 години и още си палеше като дори зимата не го дозареждах. Сегашния ми е с някакъв много китайски от марка, която дори не съм чувал. Вероятно тая зима ще почине.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:Мен точно това ме кефи, аз съм лесно податлив на иновативни шукарии и не бих си взел мотор със стелки примерно. Даже таблото беше едно от нещата дето най ме привличат в Дюк-а.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Явно си е до вкус


- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Не я оставяйте така да скучае тази тема, интересно ми е всеки път като отворя форума и да има нови мнения тук. 
Някой има ли идея от къде мога да си намеря оригинална седалка за бмвто? Модела е f650gs от 2001 до 2008г, но мисля че ще стане и от следващия модел g650gs, който е същия на практика.
Търсих в олх и мобиле.бг на части, но нищо не излезе.

Някой има ли идея от къде мога да си намеря оригинална седалка за бмвто? Модела е f650gs от 2001 до 2008г, но мисля че ще стане и от следващия модел g650gs, който е същия на практика.
Търсих в олх и мобиле.бг на части, но нищо не излезе.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4214
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:От хлабава верига може да има чаткане.![]()
Честито и безаварийно, колега!
Само не знам как свиквате с тия таблети вместо старовремските часовници на таблото. Мен това тотално би ме отказало да купя даден мотор.
Мен също ме кефят стрелките.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Мотористите във форума!
Аз си карам курса и нелегално въртя дюк-а пред гаражите. Напоръчах вече екипировка, остана само мрежесто яке. Ако някой има за продаване някакво L размер да драска, че не ми се дават много пари за ново, но в краен случай ще взема такова. Чакам кецовете, каската, ръкавиците а преди малко поръчах едни карго панталони кевларени (+ hip протектори) и чантичка за кръст/крак.
Иначе претърпях някаква метаморфоза ако мога така да се изразя. На първото каране ме беше бая шубе дори на 125-чката. После на 500-ката пак и ме избиваше студена пот като си мислех за хорнета.
После отидохме за дюк-а и нещо в мене изчатка и просто се почувствах супер готов да карам и хорнета и каквото ми дадат.
Та днес сефте карах хорнета и освен, че ми е супер неудобен, защото кормилото ми идва доста напред и трябва да полягвам над резервоара, абсолютно никакви дертове нямах. Даже да не казвам голяма дума ама на мен ми бяха 5 и 6 час а заедно на полигона бяхме с друг човечец, дето му правиха вътрешния изпит и бая по-добре от него карам.
Не знам какво стана, просто все едно падна някакъв товар от плещите ми и се почувствах, ей така от нищото, освободен. И на конусите почнах да лягам малко повече и да ги правя с 40, осморката и хванах цаката и на нея къде да държа тялото и да натискам, препятствията без проблем, само пасажер не съм возил още. Ускорението и спирането с препятствие си ги правя с 60, 60 и малко и спирането с връщане на скорости 3-2-1.
Определено съм изкефен на макс и дано по-бързо да ги мина тея часове и да си карам дюк-а.
Даже мисля да си взема после (след категорията) конуси от някъде и да ходя на един паркинг до нас да продължавам да упражнявам някакви неща.
Иначе претърпях някаква метаморфоза ако мога така да се изразя. На първото каране ме беше бая шубе дори на 125-чката. После на 500-ката пак и ме избиваше студена пот като си мислех за хорнета.
После отидохме за дюк-а и нещо в мене изчатка и просто се почувствах супер готов да карам и хорнета и каквото ми дадат.
Та днес сефте карах хорнета и освен, че ми е супер неудобен, защото кормилото ми идва доста напред и трябва да полягвам над резервоара, абсолютно никакви дертове нямах. Даже да не казвам голяма дума ама на мен ми бяха 5 и 6 час а заедно на полигона бяхме с друг човечец, дето му правиха вътрешния изпит и бая по-добре от него карам.
Не знам какво стана, просто все едно падна някакъв товар от плещите ми и се почувствах, ей така от нищото, освободен. И на конусите почнах да лягам малко повече и да ги правя с 40, осморката и хванах цаката и на нея къде да държа тялото и да натискам, препятствията без проблем, само пасажер не съм возил още. Ускорението и спирането с препятствие си ги правя с 60, 60 и малко и спирането с връщане на скорости 3-2-1.
Определено съм изкефен на макс и дано по-бързо да ги мина тея часове и да си карам дюк-а.
Даже мисля да си взема после (след категорията) конуси от някъде и да ходя на един паркинг до нас да продължавам да упражнявам някакви неща.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
И аз като теб карах първо 125цс, после едно Сузуки гс 500 и се справях повече от добре. 8-цата мисля още от първия път и с двата мотора я правих, да е имало 1-2 опита от всичките опити, в които не съм се справил. С всички други упражнения се справях чудесно, при положение, че полигона е в меко казано ужасно състояние, изронен асфалт, съответно не е добра идея да се изхвърляш много със скорости. Пътник си возих без ядове и съответно от школата редовно ми поверяваха мотор, който да карам от базата им към полигона и обратно по няколко километра из града, в трафика, сам, понеже вадят 3-4 мотора, пък инструктора е един и не може да ги кара всичките. Та направих сигурно 2 пъти повече часове от заложените 10, да не кажа и повече от 2 пъти и накрая докато прибирах сузукито от полигона към базата паднах на изхода на самия полигон. И това накрая на часовете, аха преди изпита. Малко след това в самата база пък така го подпрях, че мотора падна от степенката.
Та не се отпускай напълно.
Та не се отпускай напълно.


- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:Не знам какво стана, просто все едно падна някакъв товар от плещите ми и се почувствах, ей така от нищото, освободен. И на конусите почнах да лягам малко повече и да ги правя с 40, осморката и хванах цаката и на нея къде да държа тялото и да натискам, препятствията без проблем, само пасажер не съм возил още. Ускорението и спирането с препятствие си ги правя с 60, 60 и малко и спирането с връщане на скорости 3-2-1.
Определено съм изкефен на макс и дано по-бързо да ги мина тея часове и да си карам дюк-а.
Kaрай го, щото догодина ще го продадеш и ще търсиш 600.

От тва дето пишеш съм на 99% сигурен.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1671
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Вместо конуси, спокойно може да ползваш ПВЦ-шишета...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Мотористите във форума!
Абе, имам въпрос, всъщност два.
Първо, реших да сваля гърнето на КТМ-а понеже взех онова дето бях пуснал по-рано. На мен си ми допада и като вид и като звук и цената беше перфектна, та нямаше как да го подмина. А и за Дюк 2021+ захващането към катализатора е друго и гърнетата са все още бая кът.
Та свалих моето за да го чуя новото с идеята после пак да върна оригиналното и по-натам да го монтирам, но на тръбата от катализатора имаше навита някаква термо лента с армировка и т.н. защото заводското гърне тръбата му е с по-голям диаметър от катализатора (нямам идея защо дори) и я махнах.
Как да е, сега обаче от къде мога да купя такава лента за да си монтирам пак заводското гърне?
Втория ми въпрос е следствие на първия - ако все пак си оставя новото гърне и отида да го обслужват, пада ли ми гаранцията или (уж имам някакви месеци до другата пролет) и като цяло тая гаранция дали ми върши някаква смислена работа, че да я мисля.
Първо, реших да сваля гърнето на КТМ-а понеже взех онова дето бях пуснал по-рано. На мен си ми допада и като вид и като звук и цената беше перфектна, та нямаше как да го подмина. А и за Дюк 2021+ захващането към катализатора е друго и гърнетата са все още бая кът.
Та свалих моето за да го чуя новото с идеята после пак да върна оригиналното и по-натам да го монтирам, но на тръбата от катализатора имаше навита някаква термо лента с армировка и т.н. защото заводското гърне тръбата му е с по-голям диаметър от катализатора (нямам идея защо дори) и я махнах.
Как да е, сега обаче от къде мога да купя такава лента за да си монтирам пак заводското гърне?
Втория ми въпрос е следствие на първия - ако все пак си оставя новото гърне и отида да го обслужват, пада ли ми гаранцията или (уж имам някакви месеци до другата пролет) и като цяло тая гаранция дали ми върши някаква смислена работа, че да я мисля.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
Днес направихме стабилно каране до Калофер по Подбалканския
Не е чак толкова горещо като понавиваш
Не е чак толкова горещо като понавиваш

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:..
Ако е оригинална част тая лента си поръчай от Еди или друг дилър. Или свали и катализатора и ги занеси някъде да ти ги направят с преход и лещи.
В ЕС май подобни промени по време на гаранцията не са допустими. Питай дилъра. В Щатите нямат тия грижи. Там дори може да не ходиш да го обслужват в официален дилър и гаранцията си ти важи, стига да можеш да докажеш, че си го поддържал според инструкциите.
Но монтирането само на гърнето може и да ти счупи мотора. А монтирането на допълнителна електроника със сигурност ще ти провали гаранцията. Единственото изключение е Коблер или ако вече имат оригиналния софтуер на Акрапович за 390-тките тук.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick