Чисто нова или стара кола?
Модератор: Общи модератори
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Чисто нова или стара кола?
acho.rs написа:В сравнение с конкуренцията е по:
- просторна
-по-голям багажник
-по-лека
-по-мощни мотори, съответни динамка
-доскоро беше и с безкрайно по-добра кутия, сега е само по-добра
- и най-важното - в България дават много сериозни отстъпки.
По-широка е, щото чехите чийтват. Платформата е една и съща с голф и леон, обаче тея правят extended платформа - малко по-широка, малко по-дълга и т.н. Дачия са направили същото със сандерото. Уж са на една платформа с клио-то, ама като се качих в клиото тесничко, едва се побирам(1.93 съм висок). Сядам в сандерото степуей и си широчко и си е височко. Викам е как става номера? Естествено дилърката не можа да отговори адекватно, после като търсих из нета видях, че е масова практика на дъщерните фирми. Щото големите кораби майки ги скастрят, скопяват нарочно и тези малките трябва да измислят допълнителни начини да са конкурентни. Рено скопяват дачия и не им дават да слагат 1.33 мотора в нищо друго освен в дъстъра. Щото това степуейче с точно този 1.33 мотор и 140кс. ако беше никой нямаше да гледа клиота, каптури, маптури. Със шкода е същото. Уж октавията има RS версия със същия мотор, като голф ГТИ-то, уж е по-лека, ама преди няколко седмици carwow като ги пробваха и припада от голфа, като стой та гледай. Мат даже си се пошегува, че разликата е в автоматите, които уж на хартия са еднакви, ама реално не точно

Не знам как са били преди шкода, но точно сега не са много оферта. Разликата между октавия на склад и голф на склад е има няма 1000-2000лв., карок на склад е около 5-6к по-скъп от т-рок и т.н. Единствено супърба е оферта. А като тръгнеш да продаваш има голямо значение дали емблемата отпред е фауве, сеат или шкода, нищо, че реално е едно и също. Другото, което е, че отдолу и да са същите, вътре са доста различни. Голфа, колкото и да е банален вътре е по-добре от октавията по всички параметри. Което съм сигурен пак е наложено от VW и нарочно е направено да не е на ниво голф.
За отстъпките май зависи на кой дилър попаднеш. Ноември бях пратил запитване за оферта за октавия и за супърб. Интересното как едната оферта дойде от дружбайските дилъри, а другата от тези в надежда. Та за октавията офертата беше с цени по каталог. Звъннах те били вече с отстъпки в листата и на склад, не можело повече. За супърба офертата беше с направена 5% отстъпка, но на най-редовната цена и само за поръчка, не и за тези на склад т.е. беше по-изгодно да си поръчаш по ценова листа от специалните модели бизнес или едишън, които си идват с някаква предварителна отстъпка. Звъннах и там и общо взето ми каза, че може да се говори за някакви минимални отстъпки, но само при по-високите нива на оборудване - RS или L&K.
Re: Чисто нова или стара кола?
Да малко са шано шкода, преди да взема бмвто гледах суперб като инаха 16 000 намаление и за ЛиК с още малко екстри излизаше 70к, нп лизинговите условия тотално ме отказаха.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Чисто нова или стара кола?
Има значение и по кое време на годината гледаш. Като има Интер Експо, преди Коледа... има доста отстъпки. И за коли, и за лизинг, и за каско. Преди да излезе нов модел/фейслифт също. А най-здрави отстъпки има на залежали на склад при вече излязъл нов модел.

Re: Чисто нова или стара кола?
host написа:
е34ка натупана ... е30ка натупана ... ама всеки ден да пали и на +40 и на -20, да не ми хъркат скоростите, дифа да държи, да няма ръжда, да няма нищо гумено за сменяне, предния джам да не е надран/начукан, стъклата стр да се дигат свалят ок, да има клима (! - помните ли преди да падне акциза какво беше да имаш клима, и 150+), парното да ми топи кеца като го пусна, АБС-а да работи да не завлича на страна при аварийно спиране, дренажите на врати, калници, купе да са ок, всичко ел (ако има) да работи
сичките искат така, ама като чуят цената и се почва "на това пазарната му цена е макс 15000 лева и а ти знаеш ли за колко мога да си я докарам от щатите" от хора, които карат стъкломатови брони, джанти със заварки и гражданска на 4 вноски
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Чисто нова или стара кола?
Off topic: Като стана въпрос за Е34 преди време имаше тема във форума, но нещо не я намирам за едни чисто нови непродадени и изоставени 520i и 525i от началото на 90-те години на миналия век. Та какво стана с тези коли, нещо четох че ще ги пускат на търг, някакво по нататъшно развитие? Лично аз много повече бих ги предпочел някое 525i в тъмно винено червен цвят дето имаха, пред разните му там Дачии, Рена, Шкоди и други подобни, ако стоеше пред мен такава дилема.
Ето за това става въпрос:
https://www.roadandtrack.com/car-culture/classic-cars/a25734368/11-new-e34-bmw-5-series-barn-find/
Ето за това става въпрос:
https://www.roadandtrack.com/car-culture/classic-cars/a25734368/11-new-e34-bmw-5-series-barn-find/
Последна промяна peshehodetz на 25 Яну 2021, 1:10, променена общо 3 пъти
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Тия не са ли на Веска Меджиджиева?
Държаха ги в една складова база в Петърч. Но беше отдавна.
Държаха ги в една складова база в Петърч. Но беше отдавна.
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Тези Е34-ки периодично излизат от разни складове. Бяха залог пред БЗК (Банка земеделски кредит) и стояха заключени ето тук
https://www.google.ca/maps/search/sofia ... a=!3m1!1e3
Имаше гарац на ХЕРЦ и до него в един затворен склад. Появиха се в Дару кар после... Това преди 15-20 години. То тази история е като за оня склад със забравените от Бога свръх луксозни антики.
https://www.google.ca/maps/search/sofia ... a=!3m1!1e3
Имаше гарац на ХЕРЦ и до него в един затворен склад. Появиха се в Дару кар после... Това преди 15-20 години. То тази история е като за оня склад със забравените от Бога свръх луксозни антики.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Чисто нова или стара кола?
Някъде из фейса мернах една регистрирана 34ка от тия. Честно казано, и аз бих предпочел едно 525 Е34 ново пред някой нисък клас нов автомобил.

- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Чисто нова или стара кола?
За предпочитането, не мисля че някой тука ще откаже практически чисто ново е34 525. Де факто обаче не знам колко човека реално ще извадят 25-30к лв.. ако не и повече за такова. Не мисля, че бих се "навил".
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Чисто нова или стара кола?
То няма да струва 25к, щото всички знаем в Германия колко би струвало. Ако някой успее да го вземе от тук на 25к, право ще се качва на пътната помощ за немско 


Re: Чисто нова или стара кола?
Ако тези коли не са палени 20 години не съм сигурен в какво състояние ще са пък дори и чисто нови. Особенно ако е имало влага в това хале където са съхранявани.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Чисто нова или стара кола?
TNT написа:То няма да струва 25к, щото всички знаем в Германия колко би струвало. Ако някой успее да го вземе от тук на 25к, право ще се качва на пътната помощ за немско
факт, прецакаха хобито на автоентусиаста който така или иначе беше ограничен до ширпотребните модели и можеше да си купи след време нещо от младостта си на нормална цена ... вече обаче дори масово произвежданите модели станаха заради спекулантите надули безбожно цените на редките коли по-търсени и всеки започна "това е рядко/онова е рядко" , "няма такива вече" и $$$$$

помните ли преди време как един съфорумец си беше пуснал е34 м5цата ... и тука го храника, подиграваха и какво ли не момчето ... една нова шкодичка и тва

обаче цитирам "тия комунистически коли кой ги кара" скоро чух от човек който нищо си няма идея от коли ... при въпрос какво тогава човек да си купи за 30хил лв примерно 2ра ръка ? ... сочи се екрана на компа и едно такова видях оня ден хубаво е "S class" купе 17та



всеки си има глава на раменете, дано само има по-малко трилъри после в "страхотни истории"
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Чисто нова или стара кола?
Защо се сравнява обезценяването на нова и стара кола? На едната (старата) няма много на къде да и пада цената докато на другата (новата) предвид темповете на излиане на нови модели е съвсем нормално да страда от огромен спад в цената само след няколко години.
Скъпото каско също си има плюсове - няма отказ на щети, няма мрънкане от ниски обезщетения - хвърляш ключа и чакаш обаждане кога да си я вземеш
Ако търсиш спокойствие - нова, ако търсиш солидност и ниска първоначална инвестиция - стара
Скъпото каско също си има плюсове - няма отказ на щети, няма мрънкане от ниски обезщетения - хвърляш ключа и чакаш обаждане кога да си я вземеш

Ако търсиш спокойствие - нова, ако търсиш солидност и ниска първоначална инвестиция - стара
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
Don_Diego написа:Защо се сравнява обезценяването на нова и стара кола? На едната (старата) няма много на къде да и пада цената докато на другата (новата) предвид темповете на излиане на нови модели е съвсем нормално да страда от огромен спад в цената само след няколко години.
Скъпото каско също си има плюсове - няма отказ на щети, няма мрънкане от ниски обезщетения - хвърляш ключа и чакаш обаждане кога да си я вземеш![]()
Ако търсиш спокойствие - нова, ако търсиш солидност и ниска първоначална инвестиция - стара
Това с каското не минава - сумите са баснослвони. Като дадеш 6000-7000лв за каско, оставаше и да ти се лигавят за 200-300лв за една броня. Още по-забавно е когато колата стане на 5г - сега за Х6ца ми искаха з акаксо с офц сервиз 5500лв за 70 000лв оценка. Имаше някаква промоция, та минах на Джемерали на 3300лв с официален сервиз, но все пак - бааах ти каското. Няма никакво намаление, когато колата е по-скъпа, а ремонтите в 90% са боя на броня или калник. Нещо ценообразуването не е в полза на потребителя и засърахователите се правят на приятно разсеяни. А уж всичко е по статистика.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Чисто нова или стара кола?
Имаш крава - ринеш ла*на, не е само да пиеш мляко
Много хора пропускат (аз също) факта, че кола висок клас винаги ще се таксува като такава: ремонти, каско, подръжка от-до винаги е скъпо

Много хора пропускат (аз също) факта, че кола висок клас винаги ще се таксува като такава: ремонти, каско, подръжка от-до винаги е скъпо

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: streetz