вискосъединител

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 05 Авг 2008, 12:21

err0r написа:Апък и при 170 въздушната струя към радиаторите и двигателя е толкова силна, че това виско няма смисъл да зацепва. Пък и как чуваш при тая скорост и тия обороти, че виското фучи?

Не го чуваш ,просто виждаш че грее ,и като спреш виското се върти съвсем свободно около оста си ;)
Поне при мен беше така.
Понеже натоварването на мотора е много голямо само въздушната струя несмогва,пекрата на дизела е с повече и по големи витла и като зацепи със 4000 оборота направо може да ти дръпне жапанките :mhihi: факт е че от както го смених не грее при подобно екстрим каране ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 05 Авг 2008, 14:25

Мисля че имаше и условия за правилното съхранение на виското (когато е в магазина) както някой каза има си указателна стрелка. Идеята е при превозване в грешно положение дали може да се увреди, все пак това което съм намерил е сакумирано, Но ... незнам. Ако някой има впечатления нека сподели ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 08 Авг 2008, 13:02

vld написа:
err0r написа:Апък и при 170 въздушната струя към радиаторите и двигателя е толкова силна, че това виско няма смисъл да зацепва. Пък и как чуваш при тая скорост и тия обороти, че виското фучи?

Не го чуваш ,просто виждаш че грее ,и като спреш виското се върти съвсем свободно около оста си ;)
Поне при мен беше така.
Понеже натоварването на мотора е много голямо само въздушната струя несмогва,пекрата на дизела е с повече и по големи витла и като зацепи със 4000 оборота направо може да ти дръпне жапанките :mhihi: факт е че от както го смених не грее при подобно екстрим каране ;)


точно така, веднага отбих и погледхан под капака, да няма пожар :mhihi: :mhihi: :mhihi: , и визкото не беше зацепило :winky:

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook