вискосъединител
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
err0r написа:Апък и при 170 въздушната струя към радиаторите и двигателя е толкова силна, че това виско няма смисъл да зацепва. Пък и как чуваш при тая скорост и тия обороти, че виското фучи?
Не го чуваш ,просто виждаш че грее ,и като спреш виското се върти съвсем свободно около оста си

Поне при мен беше така.
Понеже натоварването на мотора е много голямо само въздушната струя несмогва,пекрата на дизела е с повече и по големи витла и като зацепи със 4000 оборота направо може да ти дръпне жапанките



- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Мисля че имаше и условия за правилното съхранение на виското (когато е в магазина) както някой каза има си указателна стрелка. Идеята е при превозване в грешно положение дали може да се увреди, все пак това което съм намерил е сакумирано, Но ... незнам. Ако някой има впечатления нека сподели 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
vld написа:err0r написа:Апък и при 170 въздушната струя към радиаторите и двигателя е толкова силна, че това виско няма смисъл да зацепва. Пък и как чуваш при тая скорост и тия обороти, че виското фучи?
Не го чуваш ,просто виждаш че грее ,и като спреш виското се върти съвсем свободно около оста си![]()
Поне при мен беше така.
Понеже натоварването на мотора е много голямо само въздушната струя несмогва,пекрата на дизела е с повече и по големи витла и като зацепи със 4000 оборота направо може да ти дръпне жапанкитефакт е че от както го смених не грее при подобно екстрим каране
точно така, веднага отбих и погледхан под капака, да няма пожар




18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани