България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 805
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Днес имах път извън София - при ненатоварена магистрала, само до Пазарджик имаше 5-6 изпреварвания през аварийната лента..... 

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
blacksapphire написа:
Гоце и България. Денонощно едно и също. Донор в насипно състояние. Ест камери за скорост няма.



За к'во са ти камери за скорост, като дебилите от "Е" не знаят къде се намират ? (р) Ма понеже им е трудно из софето - са 'зЕмалЕ жип. Като гледам моторетката, най малко с 400-ин е карал донорягата. .......

Корунди, агрегатни състояния и комплекси, че даже и кандидат пенсионери взеха да припяват в картинката, за цвЕт


Ubi dubium, ibi libertas
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://btvnovinite.bg/svetut/ot-1-janu ... km-ch.html
Ето ви новите правила които ни очакват съвсем скоро ....все пак сме в европа .
Ето ви новите правила които ни очакват съвсем скоро ....все пак сме в европа .

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тук стана почти навсякъде така. И велоалеи където им падне правят. 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Лично съм виждал коли да излитат от пътя на места където сега правят. Мантинела няма, а на един път към едно село стесниха широките платна и сега едвам се разминават колите, зимата като падне сняг стават инциденти, а алеята е отделена с колченца на метър от път, който е 3 километра права.
TNT, на никой, нищо няма да обяснявам, всеки да си носи кръста и отговорността, има нарушения, има наказания, толкова. А глупост или не, виждания за нещата му се вика и ако ще за 100 човека да е глупост, това не го прави такова за други хора, дори да са по-малко на брой и не е зле да го осъзнаеш преди да си толкова категоричен.

TNT, на никой, нищо няма да обяснявам, всеки да си носи кръста и отговорността, има нарушения, има наказания, толкова. А глупост или не, виждания за нещата му се вика и ако ще за 100 човека да е глупост, това не го прави такова за други хора, дори да са по-малко на брой и не е зле да го осъзнаеш преди да си толкова категоричен.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да бе, шефе, осъзнавам го. Ама от един такъв свободен с права сега ме боли врата, щото вчера спря в мен
Щото всеки си прави квото си иска. И заради такива като теб съм гласувал "манталитета на хората" като номер 1 причина. Щото много "се виждат нещата".


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ти откъде знаеш по какъв начин се движа по пътя и колко опасни ситуации създавам? Или защото смяташ, че понякога на преценено от мен място съм направил еди какво си, то значи съм като някакво камикадзе и се чудя кой да блъсна? Вярно се случва да вдигна скорост, в събота с един моторист се захапахме за около 1мин. и вдигнах 305-310 набързо докато го размина, но не сме застрашавали никой, само нас двамата, понеже пътя беше чист, еднопосочен, можеше и повече да вдигна, но нямаше смисъл вече, а и в далечината се виждаха коли и не исках да спирам с максимални усилия.
Обаче такива неща да спирам в тоя или оня, че да им чупя вратовете, понеже си чопля в носа докато карам не ми се случват. И не съм застрахован от тях, но като карам, вниманието ми е в пътя. За 2 млн. км. ми се случи да направя една греша от която имаше някакви последици и парадоксалното беше, че тогава се движех с 10 км. в час на първа скорост и просто колонката на колата беше доста голяма, което не ми осигури достатъчно добра видимост, плюс, че в кръстовището 2 коли ме пускаха да мина давайки ми знаци с ръце(единия колега), а третата, която трябваше да спре за пешеходци реши да се мъчи да ги блъска и аз точно оглеждайки не видях в сляпото ми петно какво има. Това преди години, но си взех поука и от това де.
И като се спря този в теб кой освен него ти е виновен? Търсиш си правата, като не ги получиш се саморазправяш или подминаваш случката и толкова. Като искаш пък нещо кардинално да промениш в държавата, ползвай съответните методи, имаш и опция чужбина където никой не застрашава никого докато караш и пътни инциденти липсват по писания из нета, само се сочи тука как е.
Гледам си от София, там наистина карат бая по-зле отколкото у наше 40 хилядно село, ама и по магистралата светкат и се врат, а ако караш със 120 има опасност да те прегазят, аз затова и избягвам магистралите когато мога.
Обаче такива неща да спирам в тоя или оня, че да им чупя вратовете, понеже си чопля в носа докато карам не ми се случват. И не съм застрахован от тях, но като карам, вниманието ми е в пътя. За 2 млн. км. ми се случи да направя една греша от която имаше някакви последици и парадоксалното беше, че тогава се движех с 10 км. в час на първа скорост и просто колонката на колата беше доста голяма, което не ми осигури достатъчно добра видимост, плюс, че в кръстовището 2 коли ме пускаха да мина давайки ми знаци с ръце(единия колега), а третата, която трябваше да спре за пешеходци реши да се мъчи да ги блъска и аз точно оглеждайки не видях в сляпото ми петно какво има. Това преди години, но си взех поука и от това де.
И като се спря този в теб кой освен него ти е виновен? Търсиш си правата, като не ги получиш се саморазправяш или подминаваш случката и толкова. Като искаш пък нещо кардинално да промениш в държавата, ползвай съответните методи, имаш и опция чужбина където никой не застрашава никого докато караш и пътни инциденти липсват по писания из нета, само се сочи тука как е.
Гледам си от София, там наистина карат бая по-зле отколкото у наше 40 хилядно село, ама и по магистралата светкат и се врат, а ако караш със 120 има опасност да те прегазят, аз затова и избягвам магистралите когато мога.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа: и вдигнах 305-310 набързо докато го размина, но не сме застрашавали никой, само нас двамата, понеже пътя беше чист, еднопосочен,
Да, то с 310 си е супер безопасно. Мотористите карат с 200 в града, ама свобода - всеки да си решава. 90% си рискували само тях. Другите 10% да ядат хОй

То не си само ти. Масовката хора на пътя така мислят. Затова темата е "първо място по смъртност на пътя". В другата тема е свобода за маските, затова и там сме първи по смъртност. Ще си позволя да цитирам мнение от другата тема, защото важи и за тази.
Моджо написа:Абе що сички си гледате собствения задник аз пък не разбирам ? Да не сте сами на тоя свят, може би ?

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Явно проблемът по пътищата в България е в мен, понеже видиш ли съм вдигнал някаква скорост някъде, без значение, че съм бил сам на пътя(широк, еднопосочен и единственото място в близост до града където става за скорости)с един моторист, който по свое собствено желание се е опитал да се пробва.
Ами наречи ме както щеш в такъв случай. В останалите 99%-та от случаите по пътя като се движа всеки божи ден(пак да спомена над 2 млн. км.)не се брои.
Ако всички в държавата бяха такива моралисти, сигурно като Шведите щяхме да не сме на последните места по смъртност от Короната, но пък на първите по самоубийства, понеже всичката им е наред и се чудят как да умрат по такива начини.
Крайно време е да направят колите конструктивно да вдигат до 90 или до 140 хайде, а другите да не получават право да се движат по пътищата и тогава ще е ок всичко. Ама защо ли не го правят като уж ще реши всички проблеми. Или поне в Булгаристан да не ни разрешават да регистрираме такива коли. Макар да се чудя каква ли е статистиката, колко подобни коли участват в тежки катастрофи, понеже по мои наблюдения все са някакви кочини с хора зад волана, които реално нямат почти никаква преценка къде се намират на пътя. Пък защо в Германия може да караш с 300 на много места по преценка на шофьора, а тука да не можеш никъде след като има такова място, което позволява това? Вероятно поради твоята причина, манталитета. Един вид Швабата може да прецени кога и къде може с 300, пък аз може да имам 2 места в държавата, ама не мога да ги преценя. И не ми казвай само сега сравнение на пътища защото не правя това, но там ако има 1000 места, тука да има 10, пак опират нещата до преценка. А риска си е риск ако ще да си на най-добрия аутобан в Германия.

Ако всички в държавата бяха такива моралисти, сигурно като Шведите щяхме да не сме на последните места по смъртност от Короната, но пък на първите по самоубийства, понеже всичката им е наред и се чудят как да умрат по такива начини.
Крайно време е да направят колите конструктивно да вдигат до 90 или до 140 хайде, а другите да не получават право да се движат по пътищата и тогава ще е ок всичко. Ама защо ли не го правят като уж ще реши всички проблеми. Или поне в Булгаристан да не ни разрешават да регистрираме такива коли. Макар да се чудя каква ли е статистиката, колко подобни коли участват в тежки катастрофи, понеже по мои наблюдения все са някакви кочини с хора зад волана, които реално нямат почти никаква преценка къде се намират на пътя. Пък защо в Германия може да караш с 300 на много места по преценка на шофьора, а тука да не можеш никъде след като има такова място, което позволява това? Вероятно поради твоята причина, манталитета. Един вид Швабата може да прецени кога и къде може с 300, пък аз може да имам 2 места в държавата, ама не мога да ги преценя. И не ми казвай само сега сравнение на пътища защото не правя това, но там ако има 1000 места, тука да има 10, пак опират нещата до преценка. А риска си е риск ако ще да си на най-добрия аутобан в Германия.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Напротив, българина винаги може да прецени всичко, от скоростта на пътя, до дали да спазва нещо, закони и пр. и дори се гордее с това си качество, няма сега те на него да му казват я и нарича другите, които спазват каквото и да е, смотани, прости и т.н. и им се присмива ехидно, но това си е описано от Алеко още.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не че защитавам такива изпълнения тип 300 по магистралата, но в тубата на едно българско се падат по 10000 чужди та не съм убеден за Алеко.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа: пак опират нещата до преценка
Да, ама на Ганьо преценката се знае каква е и затова имаме такава тема. Щото Ганьо не е Ханс. И от много преценяващи сме на тоя хал. Затова има ЗАКОН за движение по пътищата, а не СЪВЕТ. Ако Ганьо беше Ханс, можеше и ние да нямаме ограничение по магистралите. Ама Ханс спазва дистанция, Ханс си пуска фаровете в тъмното, Ханс знае къде е лостчето за мигачите, Ханс не изпреварва през аварийната, Ханс кара с 310 където е разрешено, Ханс не кара с мотора със 180 в града (щото в 90% си е само той жертва). Ханс е известен с това, че спазва стриктно всички правила, закони и точност. Като има глоба си я плаща. Колата му минава преглед, защото заслужава. А Ганьо чете в БМВ форума, че с 310 се преценява и решава да вдигне 150 в града, щото все пак си е взел нови сръбски гуми и ги преценява нещата.
На Ханс му е по-хубава колата, пътищата са му по-хубави и му събират глоби. Но номер 1 причина е манталитета. И ще продължим да сме си номер 1 по смъртност.
seimo написа:Не че защитавам такива изпълнения тип 300 по магистралата, но в тубата на едно българско се падат по 10000 чужди та не съм убеден за Алеко.
Ми то с нашите 7 милиона население какво да е съотношението


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като сме почнАле темата за Гане и правилата...
Онзи ден на ограничението 90 на Тракия, макс 10 човека сме балъците, които се опитвахме да караме горе-долу нормално
Останалите 100 които ме разминаха за 23 минути (толкова отнема със 99 км/ч по GPS тази отсечка) са ТАРИКАТИ!!!
А един с черна ибиза с много тОмнинг даже подсмърчаше до патрулката и подписваше нещо... ма сигурно е автограф, понеже е известен ПЪРВОМАЕЦ
Уважих го с 3 клаксона и помахване
п.с. едно 80% от ТАРИКАТИТЕ ги подминах след ограничението като карах със 142-143 км/ч
Тарикатска работа!



Онзи ден на ограничението 90 на Тракия, макс 10 човека сме балъците, които се опитвахме да караме горе-долу нормално

Останалите 100 които ме разминаха за 23 минути (толкова отнема със 99 км/ч по GPS тази отсечка) са ТАРИКАТИ!!!
А един с черна ибиза с много тОмнинг даже подсмърчаше до патрулката и подписваше нещо... ма сигурно е автограф, понеже е известен ПЪРВОМАЕЦ





п.с. едно 80% от ТАРИКАТИТЕ ги подминах след ограничението като карах със 142-143 км/ч



You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana