Сервизи, труд и отстъпка за части
Модератор: Общи модератори
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
То два диска са си верно елементарна работа, ама трябваше да те викна на гранд черокито да видиш оригинални дискове ма 230к км запекли, над 40 минути го блъсках единия с 5 кила чук, затова човек трябва да има една на ум едно болтче може да ти разкаже играта.Ивайло Димов написа:немо .От опит ли го твърдиш.Тва да не е совалка бре ,два диска са ,да не би да трябва да правиш трепанация или лоботомия на опикан ДВГ .Хайде стига тъпотии ,който не му се цапа и занимава си плаща ,има и такива дето им е кеф да се омърлят дори да имат възможност сервиза да купят ,има и такива които парите си им е кеф на душата да човъркат .Разни хора -разни идеали .Точно па в България да издуваш със сервизна книжка дето народа е Тома Неверни заради печален опит натрупан от много опарени точно със официално сервизирани .Не разбрахте ли ,че хората масово не вярват на тези неща .Ако някой е решил да си обслужва колата в официален сервиз си е негово решение ,но да се надява че тва носи добавена стойност е илюзия.
Тойота Венци Шумен го бастисаха щото цървула взимал пари да сменя масла и филтри ама само филтъра подменял ,наливал обратно старото масло .Как са го хванали вече не знам подробности.
Така ,че в тая жУнгла наша квото мога сам си правя ,квото не мога си имам 2-3 ма доверени дето им вися на главата и дудна .За пари не споря ,колкото кажат толкова ,тва не е бит пазар .Ама само докът видя че се кани да дига колата на прага с крокодила и се напрягам .
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Това е факт ,така се прави щото чорбаджията може да е зает човек и дори и заместващ автомобил дават понякога .Дилърите умеят да чешат самолюбието на потребителят ,нали пак тря се върня при следващата покупка в същият автосалон
.Това е начинът да задържиш клиента ,като му предоставиш ексклузивни услуги ,за които си плаща де
Shlosera .Така е ,има коли които са неремотнопригодни в домашни условия ,за това щеш нещеш в конкретният случай се налага да ползваш специализирани у-ги .За това е важно човек да си прецени условията ,уменията и инструменрариума преди да ремонтира нещо.Като не можеш си плащаш и не се оплакваш .

Shlosera .Така е ,има коли които са неремотнопригодни в домашни условия ,за това щеш нещеш в конкретният случай се налага да ползваш специализирани у-ги .За това е важно човек да си прецени условията ,уменията и инструменрариума преди да ремонтира нещо.Като не можеш си плащаш и не се оплакваш .

Последна промяна Ивайло Димов на 27 Яну 2025, 22:38, променена общо 1 път
- top
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d,MB SL350,MB E350d
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
STEVAL написа:Официален сервиз. Първа смяна на масло. Кола на 9х.км. Резултата на другата сутрин.
-Вика - докарай ми я. Как ще я карам - ще дойдете с пътна помощ да я вземете.
Нарочно са го оставили така, че да видиш че наистина са и сменяли маслото, защото на нови коли по гаранция е масова практика да се плаща за отчетена и несвършена дейност...



- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
В Рено -Дачия беа забравили дихтунга на пробката педалите осрани .Да не говорим ,че за филтър течна фаза беха сложили цена 48 кинта при се факта ,че струва 7-8 .За преден носач на Сандеро искаха 200 кинта ,мастера го намери от Румъния за 68 ,смяна на свещи 75 кинта за труд ,а се сменят на бутилка мастика за 10 минути 

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Ивайло Димов написа:Shlosera .Така е ,има коли които са неремотнопригодни в домашни условия ,за това щеш нещеш в конкретният случай се налага да ползваш специализирани у-ги .За това е важно човек да си прецени условията ,уменията и инструменрариума преди да ремонтира нещо.Като не можеш си плащаш и не се оплакваш .
Ивайло Димов написа:Има неща ,които човек може и сам да свърши стига да не го е страх да си олющи лака на ноктите.Смяната на дискове не е нещо извънземно и сръчен човек може да я свърши тая работа за 1 час с туткането за кафе и цигари .
Можеш ли да имаш някаква твърда позиция по даден въпрос или нещата са според зависи ?

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Ивайло Димов написа: немо .От опит ли го твърдиш![]()
Опит? Не ! Аз съм прост русенски дришлю , както се вижда от профила ми бенве нямам , демек съм много скъсан дришлю ...

Последна промяна немо на 27 Яну 2025, 23:04, променена общо 1 път
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Сервизи, труд и отстъпка за части
Има случаи в които теглиш късата клечка, на приятел със същото дисковете си изпаднаха сами като свалихме апаратите. Тия джипове са що годе модерни уазкиИвайло Димов написа:Това е факт ,така се прави щото чорбаджията може да е зает човек и дори и заместващ автомобил дават понякога .Дилърите умеят да чешат самолюбието на потребителят ,нали пак тря се върня при следващата покупка в същият автосалон.Това е начинът да задържиш клиента ,като му предоставиш ексклузивни услуги ,за които си плаща де
Shlosera .Така е ,има коли които са неремотнопригодни в домашни условия ,за това щеш нещеш в конкретният случай се налага да ползваш специализирани у-ги .За това е важно човек да си прецени условията ,уменията и инструменрариума преди да ремонтира нещо.Като не можеш си плащаш и не се оплакваш .

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
О да ,кът се закучи болт на зор място и се почват заклинанията ,всеки дето е ровил се е сблъсквал с подобни драми .За тва човек понекога треа си плати и да не се главоболи .Ама дори и кожодерството треа има некви граници .Не мое дереш по три ката кожи само щото си официал сервиз ,има съвестни мастери дето хем разбират ,хем не са канибали ... лошото е ,че винаги са адски заети и затрупани с работа 

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Ивайло Димов написа:В Рено -Дачия беа забравили дихтунга на пробката педалите осрани.
Нов дъстър влиза за горивен филтър в официален сервиз. Който е правил такъв кенеф знае, горивния филтър е под десния фар, сваля се подкалника.
Връщат кенефа, сглобили подкалника, нямали шайба - сложили пробита капачка от дерби кола. Поне да беше пепси бе

Тва не съм го чул ами с очите си съм го видял.

Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
shlosera написа:Има случаи в които теглиш късата клечка, на приятел със същото дисковете си изпаднаха сами като свалихме апаратите. Тия джипове са що годе модерни уазкиИвайло Димов написа:Това е факт ,така се прави щото чорбаджията може да е зает човек и дори и заместващ автомобил дават понякога .Дилърите умеят да чешат самолюбието на потребителят ,нали пак тря се върня при следващата покупка в същият автосалон.Това е начинът да задържиш клиента ,като му предоставиш ексклузивни услуги ,за които си плаща де
Shlosera .Така е ,има коли които са неремотнопригодни в домашни условия ,за това щеш нещеш в конкретният случай се налага да ползваш специализирани у-ги .За това е важно човек да си прецени условията ,уменията и инструменрариума преди да ремонтира нещо.Като не можеш си плащаш и не се оплакваш .вярно 7 свещи се сменят за 10 минути 8та за 15, стартер свалях за 15 минути без дори да го вдигам на крик, термостат смених за 10 минути, но маркуча от едната страна като каза че ще тече и го свалях 20 пъти, мисълта ми е друга някой път наглед елементарна работа може да ти разкаже играта, и това е във всяка една сфера не само при колите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
И аз така съм сменял 23 свещи за час и половина и 24тата я строших и я вадих цял ден общо взето…

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Немо ,аз моята позиция съм я изразил .Но една от идеите на темата е да се обсъди дали си заслужава да обслужваш следгаранционен автомобил в оторизиран сервиз.Напълно наясно съм ,че ората трябва да си ценят труда ,ама в доста случаи прекаляват ,направо се оливат .Както казах единственото хубаво на тия сервизи е наличието на специализиран софтуер ,инструменти и ръководства за ремонт.
dhtj-Тва с капачката ако го кажеш на некой незапознат ще му прозвучи кът виц
.Ама са ни връщали коли след обслужване с чашки от кафе вътре,оставени мазни отпечатъци по калници,капак ,даже бонус имахме веднъж -забравен торкс у кората на вратата .Та и кътните им зъбки знам
dhtj-Тва с капачката ако го кажеш на некой незапознат ще му прозвучи кът виц

Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
empar написа:TNT написа:https://www.bmw.bg/bg/integration/dealer-locator.html
На bmw.bg нещо не го намирам на картата, може ли един линк от сайта, да ме ориентираш къде са по-официалните
dealer locator?
Геровски НЕ ПРОДАВА коли, колега! Извършва сервизна дейност.
bmw.bg e узурпирано точно от дилърите и какви к**венски номерца правят на останалите севризи с договори към БМВ не искаш да знаеш.
Не се интересувам от конкретния сервиз, но къде може да се намери списък със сервизи, работещи по договор с бмв и съответно бидейки официални?
В София само има няколко такива, доколкото знам, а никъде в бмв бг или worldwide не са споменати?
- VNikiforov90
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.10.2024
- Пол: Мъж
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Много любима тема са ми тези сервизи. Именно поради такива злоупотреби започнах да си правя повечето неща по колата сам. Накупих си доста инструмент през годините и си човъркам сам по колите в повечето случаи. Не че ми е любимото занимание да ровичкам по колата, но пък като знам колко пари ще ми излезе, ако отида при "специалист", та дори и за нещо елементарно като обикновено обслужване и леко се успокоявам. Да не казвам, че ми се е случвало и специалист да не може да ми открие проблема, а в последствие аз с повече четене да си го разреша сам. Вече, ако се наложи нещо по-сериозно, където е нужно да пипне някой с повече опит или пък трябва да се вдигне колата на повдигач си имам човек, който го прави, но за повечето неща гледам да се оправям сам.
Отначало моя човек си работеше с части на клиента, но както вече някой спомена по-рано в темата, започна да ме отсвирва леко и ми стана ясно, че ще се налага да си купувам частите от него. По принцип нямам нищо против, ако поне ми прилагаше някаква минимална отстъпка за тях, но в повечето случаи дори ми ги продава на цени по-скъпи от тези по магазините за авточасти.
Имам си човек (типично за нашите ширини, имаме си човек за всичко), който има магазин за авточасти и ми прилага доста добри отстъпки и съответно знам как вървят частите, затова и се ядосвам на разни "механици", които искат да си правят далавери от частите за сметка на клиента.
В крайна сметка аз отивам при някой майстор/механик, за да му ползвам услугите като механик и човек, който разбира от автомобили, а не да му тествам търговските качества като ми продава части с надценки, за да изкара допълнително пари от това. Механиците се превърнаха повече в търговци, отколкото в майстори, които да ти свършат работа по колата.
Отначало моя човек си работеше с части на клиента, но както вече някой спомена по-рано в темата, започна да ме отсвирва леко и ми стана ясно, че ще се налага да си купувам частите от него. По принцип нямам нищо против, ако поне ми прилагаше някаква минимална отстъпка за тях, но в повечето случаи дори ми ги продава на цени по-скъпи от тези по магазините за авточасти.
Имам си човек (типично за нашите ширини, имаме си човек за всичко), който има магазин за авточасти и ми прилага доста добри отстъпки и съответно знам как вървят частите, затова и се ядосвам на разни "механици", които искат да си правят далавери от частите за сметка на клиента.
В крайна сметка аз отивам при някой майстор/механик, за да му ползвам услугите като механик и човек, който разбира от автомобили, а не да му тествам търговските качества като ми продава части с надценки, за да изкара допълнително пари от това. Механиците се превърнаха повече в търговци, отколкото в майстори, които да ти свършат работа по колата.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 515
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Геровски го зачеркнах отдавна, след като ми заяви, че му е под достойнството да смени термостат на Е46-ца. Много му била съвременна диагностиката в мега гига модерния сервиз и не поддържала такива дърти модели.
Ми като не искаш да ми обслужваш старата ми кола няма да ти докарам и новата си, проблемът е решен. Ама то само като го видиш, че е дружка на Юли Тонкин трябва да ти светне червената лампа.



The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Наистина ми е интересно как разбираме, че е официален сервиз - очаквам empar да внесе малко яснота, защото при търсене на сервизи през бмв бг или worldwide получаваме списък на официалните дилърства.
П.П.: Разгледах добре и сайта на конкретния, не видях да е споменат като "официален".
П.П.: Разгледах добре и сайта на конкретния, не видях да е споменат като "официален".
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: carmanf1