В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Моя грешка, след 2007 се води ревизирания вариант (N52K или N, уж до 2011 се предлага) познава се по черния пластмасов капак, вместо сив
Аз съм с 30i в Zката и за 8.5к км, доволно настъпване не изхарчи грам масло, при това 0w30

Аз съм с 30i в Zката и за 8.5к км, доволно настъпване не изхарчи грам масло, при това 0w30
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Don_Diego написа:Моя грешка, след 2007 се води ревизирания вариант (N52K или N, уж до 2011 се предлага) познава се по черния пластмасов капак, вместо сив![]()
Аз съм с 30i в Zката и за 8.5к км, доволно настъпване не изхарчи грам масло, при това 0w30
докарай го тоз зед на калоянеца у събота...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Не съм я взел за писта тая кола, не ме и влече каране на писта, но благодаря за поканата 

Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
TheDriver написа:"Стрийт" класовете не са съвсем стрийт и определено не са лежерни. Конкуренцията и борбата са сериозни, преди да се усетиш ще си се увлякъл и ще искаш да си конкурентен.
Ако не се бъркам vicho също почна проекта и темата с това, че ще е фън играчка. Питай го сега как са нещата![]()
Пътят към ада е постлан с добри намерения ...
Долният "проект" започна с думите "Да и сложим турбо, за да видим как ще върви". И от
се превърна в
Дори собственикът и не може да каже, колко хиляди часове е прекарал в лежане под и в колата. За пари изобщо не става дума.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
BMW_POWER написа:За пари изобщо не става дума.
Тва ми е любимото. Питаш го колко е вкарал в колата досега или на колко е стъпало всичко "офф не знам човек, много, не съм смятал" и в следващия момент гледаш колата във фейса за някакви извънземни пари



Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Аз някъде на 6к спрях да ги броя, за да не си образувам нерви
Иначе сега, ако ме питаш кое колко е, ще ми е много трудно да ти отговоря.
Пример Typ188 LSD с "правилното число" на мен ми е струвал около 1000лв някога. В момента 1500-2000.
Всмукателния колектор от М5025 съм го купувал за под 250лв. в момента пазарната цена се върти около 500лв.
Т.е. 36цата за писта, както баща си(Е30) е нещо като Биткойн

П.С. Най-ценното нещо в една кола за писта не са нито редките части нито, скъпите такива. Най-много пари и време отиват в изработване на къстъм елементи, усъвършенстване на работата на определени компоненти и настройване на всичко така че да работи в синхрон.
Давам малък пример:
Колата е гласена за стрийт(т.е. тежка е), сложено и е някакво китайско/тайванско окчаване, което е твърдо на камък и то работи криво ляво, защото го натиска много тегло.
Почваш да олекотяваш и вече ширпотреба окачването става прекалено твърдо. Какво ще сложиш? Как ще го настроиш?
Лесно да е да хрърляш някакви познати тунинг части на око, но да комбинираш правилните части е много трудно и гълта мноого пари и време.



Иначе сега, ако ме питаш кое колко е, ще ми е много трудно да ти отговоря.
Пример Typ188 LSD с "правилното число" на мен ми е струвал около 1000лв някога. В момента 1500-2000.
Всмукателния колектор от М5025 съм го купувал за под 250лв. в момента пазарната цена се върти около 500лв.
Т.е. 36цата за писта, както баща си(Е30) е нещо като Биткойн


П.С. Най-ценното нещо в една кола за писта не са нито редките части нито, скъпите такива. Най-много пари и време отиват в изработване на къстъм елементи, усъвършенстване на работата на определени компоненти и настройване на всичко така че да работи в синхрон.
Давам малък пример:
Колата е гласена за стрийт(т.е. тежка е), сложено и е някакво китайско/тайванско окчаване, което е твърдо на камък и то работи криво ляво, защото го натиска много тегло.
Почваш да олекотяваш и вече ширпотреба окачването става прекалено твърдо. Какво ще сложиш? Как ще го настроиш?
Лесно да е да хрърляш някакви познати тунинг части на око, но да комбинираш правилните части е много трудно и гълта мноого пари и време.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
madafaka_donkele написа:BMW_POWER написа:За пари изобщо не става дума.
Тва ми е любимото. Питаш го колко е вкарал в колата досега или на колко е стъпало всичко "офф не знам човек, много, не съм смятал" и в следващия момент гледаш колата във фейса за някакви извънземни париСъс задължителното "в колата са инвестирани двойно-тройно-четворно повече средства"
![]()
Ами да, понякога когато човек го е правил с мерак и страст, не е смятал и тънил стотинките, а е желал най-доброто възможно за съответната платформа без оглед на кое колко струва, та подобни порядъци разлика изобщо не би следвало да е нещо фрапантно. "Питачите" обикновено са хора дето един болт не са завили през живота си (то си личи по въпросите


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Никога не се излиза на кяр при продажба на project car, тва е напълно ясно. То и целта е съвсем различна, по-скоро хоби. Аз обичам да си инвестирам в хобито, но все пак не кича части без да мисля... В даден момент ще трябва да се разделя с проекта, което веднага се връзва с това какви дефакто части съм слагал, ако е компромис, по-скоро ги броя като 0лв вложени, ако е нещо наистина стойностно, тогава е друга бира...
Иначе за 130и-то и аз тва четох че след 2007 натам мотора има ОЕМ ревизия и е бая по-надежден, та затова не споменах това с маслото.
Иначе за 130и-то и аз тва четох че след 2007 натам мотора има ОЕМ ревизия и е бая по-надежден, та затова не споменах това с маслото.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
M17cH написа:Никога не се излиза на кяр при продажба на project car, тва е напълно ясно. То и целта е съвсем различна, по-скоро хоби. Аз обичам да си инвестирам в хобито, но все пак не кича части без да мисля... В даден момент ще трябва да се разделя с проекта, което веднага се връзва с това какви дефакто части съм слагал, ако е компромис, по-скоро ги броя като 0лв вложени, ако е нещо наистина стойностно, тогава е друга бира...
Иначе за 130и-то и аз тва четох че след 2007 натам мотора има ОЕМ ревизия и е бая по-надежден, та затова не споменах това с маслото.
Ако се решиш на единичка за платформа, хвърли един поглед и на 125i. Поставя се само ревизираният мотор до колкото помня (N52N) и реално е пак 3л, но "дефорсак". Само купета са 125-те, което има плюсове и минуси - изглежда по-добре, но пък има малко по-малка здравина на усукване и по-трудно се поставя клетка (което май не е нещо което те интересува). Отделно този разход на масло не знам какво се споменава изобщо - доливаш и си гледаш кефа.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
madafaka_donkele написа:BMW_POWER написа:За пари изобщо не става дума.
Тва ми е любимото. Питаш го колко е вкарал в колата досега или на колко е стъпало всичко "офф не знам човек, много, не съм смятал" и в следващия момент гледаш колата във фейса за някакви извънземни пари:
Навремето като си взех купето си казах “само един лип ще сложа на багажника, че много ме кефи”

Иначе знам точно колко пари ми струва. И за това не се продава. Нито за земни, нито за извънземни пари.
А по темата за бегачката си мисля, че компакта, който имам както е с кони, кв, нови оригинални дискове и накладки иска само една 20ка и за къси пари се превръща в кола, която изобщо няма да ми пука къде ще я изтаваня, стига аз да оцелея.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Както е казало радио Ереван...не пипайте дебелата женица...или компакта ТДС!...



- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Кара ли някой в този кучи студ днеска на калояново? Гледам няма още качени времена в mylaps-a?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
кара...
имаше доволно коли... и студ... и времена... и строшени коли... както си му е реда

имаше доволно коли... и студ... и времена... и строшени коли... както си му е реда

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Мда, бая народ се е изсипал, като гледам. Качили са времената вече https://speedhive.mylaps.com/Events/1957632
Тъпото на тея mylaps е, че само чисти времена и никакво дори минимално инфо за колата.
Тъпото на тея mylaps е, че само чисти времена и никакво дори минимално инфо за колата.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
madafaka_donkele написа:Мда, бая народ се е изсипал, като гледам. Качили са времената вече https://speedhive.mylaps.com/Events/1957632
Тъпото на тея mylaps е, че само чисти времена и никакво дори минимално инфо за колата.
https://www.dracon.bg/speedcup/list/pyrvi_kryg-5
може да видиш списъка на участниците... mylaps записват времена, а не са виртуален гараж

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани