Искам да си купя BMW автоматик.Какво бихте ме посъветвали
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Искам да си купя BMW автоматик.Какво бихте ме посъветвали
Никога не съм карал автоматик,но ми омръзна с тия скорости.
Моля за вашите впечатления!
Моля за вашите впечатления!
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
По-добро от съвременния автоматик няма!!!Това че се било губило удоволствието от шофирането са пълни глупости (колега не се засягай!)Има си стептроник демек да си ръчкаш и особено за дизел автоматика си е задължителна екстра!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Бих ти препоръчал, ако държиш на автоматик, да е от Е90 нататък колата. На Е46 малките дизели не са особено приятни за каране с автомат, стептроника е муден (в автоматичен режим е ок, но трябва да й научиш характера), харчи доста (2+ литра над ръчните) и като цяло си струва само, ако мнооого държиш на автомата, а не толкова на удоволствието от шофирането. Като сложиш и по-скъпата поддръжка на дизеловия мотор + самите скорости, трябва добре да обмислиш покупката. Като цяло обаче, при предимно градско каране всичко недостатъци си заслужават, но ги имай предвид. Ако купуваш нова кола, там е ясно. 4500 лв. повече и си ти 

Never mistake motion for action...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
nedkoas написа:А какво е превъзходството на Step tronika в сравнение със стандартния автоматик ?
Че можеш да си включваш скоростите с планки на волана или с лоста. Стептроника си работи на същия принцип като нормалната авт - планетарни колела и преобразувател на въртящия момент. Тази конструкция е по тежка и по неиздръжлива от стандартната ръчна трансмисия, която работи на друг принцип. Затова на дино тестовете изчилляват загубите от авт. на 20%+ а от механична на 12-15% оттам и идва и малко по високия разход на авт и малко по слабото вървене. Отделно е и по ниския контрол върху колата, и по мудното сменяне.
SMG DkG , на ферари трансмисийте работят на принципа на стандартната ръчна трансмисия,само че съединителя/те и смяната на скоростите се управляват от хидравлика и електроника.
За мене нямя нищо по хубаво от добрата стара ръчка, но все пак зависи кой какво търси от колата си и за какво му е. В града и както каза колегата дизел + някой по спокоен шофйор автоматик е доста по добър избор.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
nedkoas написа:А какво е превъзходството на Step tronika в сравнение със стандартния автоматик ?
То след 2000 г няма автомати без функция за ръчно превключване, която БМВ нарича стептроник, така че това е предимството. В автоматичен режим кутията работи почти незабележимо, но в ръчен е доста мудна вероятно с цел защита на мотора, но е малко изнервящо докато свикнеш.
Never mistake motion for action...
Ето тук има една интересна тема ..http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=132212&start=0
Не познавам човек, който си е взел ръчка, след като е карал автоматик.
Не познавам човек, който си е взел ръчка, след като е карал автоматик.
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Значи от мен две неща - наистина разваля удоволствието, но дава някакво удобство, така че рискуваш после да не се връщаш към ръчна скоростна кутия... Помисли си какво искаш...
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
krystal написа:Ето тук има една интересна тема ..http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=132212&start=0
Не познавам човек, който си е взел ръчка, след като е карал автоматик.
Аз съм такъв човек, ама само защото по времето, когато си търсех последната кола бързах и не можах да намеря читава Е36ца автомат (за толкова стигаха финикийските знаци тогава). След повече от 5 години на автомат мирси от тоя лост

- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Ето го.... това описва най-точно нещата



absix написа:
Аз съм с две ръце за автомата, много ми харесва да мога да си чешам мъдурите или да си пия кафе спокойно. Може и други работи да чешеш на пасажерската седалка без да пречи на шофирането![]()
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMWPetar написа:Ето го.... това описва най-точно нещата![]()
absix написа:
Аз съм с две ръце за автомата, много ми харесва да мога да си чешам мъдурите или да си пия кафе спокойно. Може и други работи да чешеш на пасажерската седалка без да пречи на шофирането![]()



За голям град, си е несравнимо удобство.
Аз така или иначе само автоматици карам..

- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
автомата е най - голямата екстра , нама нищо по- добро за ежеденевието, предполагам че с колата си няма да ходиш по писти така че нищо не ти пречи, аз имам кола и с ръчка и с автомат и въпреки, че автомата ми е по нисък клас автомобил ми е по приятно да го карам .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Карал съм доста пъти Х5 автомат и не ме радва. Да, удобен е наистина, но от ръчка не се отказвам. Още повече, че замине ли автомата ти заминават и доста парички да го оправиш.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани